Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7484)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RJ on ällö, mutta ihan hyvä, että joku kovistelee vähän Williä. Sehän on kuin Ridge; aina vaiti ja kallistelemassa päätään. Ei siitä saa mitään irti.
En kyllä tiedä, miksi Ivyn mielestä RJ on parempi Electralle. Ei ole mitään todisteita, että elostelija olisi yhtään sen uskollisempi kuin Will. Ivy voisi kysyä itseltään, miksei RJ:lla ole jo tyttöystävää.
Ivy tais vielä lisätä Lunabisnekset Willin miinukseksi. No Mites sit RJ, hänellä niitä Lunabisneksiä vasta olikin!
Mitkä ihmeen bisnekset? Tarkoitat ilmeisesti yhdessä oloa? Siinä tosiaan on merkittävä ero R.J:n ja Willin välillä. R.J oli kuitenkin Lunan kanssa parisuhteessa. Tosin Luna ei ollut vielä paljastanut pahuuttaan.
Niin, Ivy on ilmaissut Willin huonoksi puoleksi että hän oli Lunan kanssa ennen kuin Electran neitsyyden vei. Ihan kuin WIllillä ja Lunalla ois ollut suhde, mitä heillä ei ollut. Willin miinukseksi siinä yhteydessä lasketaan kyllä se, ettei Electralle kertonut että hei btw viime yönä mä saatoin olla jonkun mysteerinaisen kanssa ja mua käytettiin hyväksi että jokos odoteltais hetki kun käyn testeissä ettei ole mitään tauteja.
Mutta sit sopivasti Ivy RJ-huumassaan unohtaa että RJ ja Luna ovat olleet pidempään yhdessä. Luna on ehtinyt kummankin tyypin "korkata" ennen Electraa. Miksei Ivy itse lähde RJ:n perään jos kerran mies on niin vastustamaton.
Deacon on muuten jees, mutta se tekarisössötys ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RJ on ällö, mutta ihan hyvä, että joku kovistelee vähän Williä. Sehän on kuin Ridge; aina vaiti ja kallistelemassa päätään. Ei siitä saa mitään irti.
En kyllä tiedä, miksi Ivyn mielestä RJ on parempi Electralle. Ei ole mitään todisteita, että elostelija olisi yhtään sen uskollisempi kuin Will. Ivy voisi kysyä itseltään, miksei RJ:lla ole jo tyttöystävää.
Ivy tais vielä lisätä Lunabisnekset Willin miinukseksi. No Mites sit RJ, hänellä niitä Lunabisneksiä vasta olikin!
Mitkä ihmeen bisnekset? Tarkoitat ilmeisesti yhdessä oloa? Siinä tosiaan on merkittävä ero R.J:n ja Willin välillä. R.J oli kuitenkin Lunan kanssa parisuhteessa. Tosin Luna ei ollut vielä paljastanut pahuuttaan.
Niin, Ivy on ilmaissut Willin huonoksi puoleksi että hän oli Lunan kanssa ennen kuin Electran neitsyyden vei. Ihan kuin WIllillä ja Lunalla ois ollut suhde, mitä heillä ei ollut. Willin miinukseksi siinä yhteydessä lasketaan kyllä se, ettei Electralle kertonut että hei btw viime yönä mä saatoin olla jonkun mysteerinaisen kanssa ja mua käytettiin hyväksi että jokos odoteltais hetki kun käyn testeissä ettei ole mitään tauteja.
Mutta sit sopivasti Ivy RJ-huumassaan unohtaa että RJ ja Luna ovat olleet pidempään yhdessä. Luna on ehtinyt kummankin tyypin "korkata" ennen Electraa. Miksei Ivy itse lähde RJ:n perään jos kerran mies on niin vastustamaton.
Eikö se nyt olisi vähän liikaa, että Ivy alkais olemaan setänsä pojanpojan kanssa? Siis ihan ikäeron vuoksi. Muutenhan nää sekoilee ihan ristiin rastiin välittämättä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran tää Dylan on niin rakas Steffylle niin ottakoon sitten asumaan sinne heidän vierasmajaan! Hittojako se siellä Willin autotalli asunnossa vaanii Williä kuin hämähäkki saalistaan seitti valmiina. Mua niin ärsyttää koko tää Dylan kuvio ja miks RJ roolissa on noin tympeän näkönen näyttelijä?! Ärsyttää pelkkä sen naaman näkeminen. Onpas mulla taas vaikeeta kaikki ;)
Ihan samat ajatukset mulla. Dylanista tullut oksettava tyrkky.
Dylan tuijottaa Williä aina ihan lumoutuneena. Eikä unohda kiitellä asunnosta. Plääh. Mentäispä tässä sarjassa vähän reippaammin eteenpäin.
Jäyhä suomalainen kun olen, niin häiritsee kun ihmiset seisovat niin lähellä toisiaan keskustellessaan. Nenän päät ovat melkein toisissaan kiinni. Kyllä siinä välissä pitää vähintään käsivarren mitan verran olla etäisyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Joutsenkaula oli liian mustasukkainen alun perin.
Mitä tapahtui: Electran miehen puutteessa elävä täti sotki luuloillaan Electran suhteen toistelemalla miten "sopimatonta" Bambin ja Willin kanssakäyminen oli tuona kohtalokkana iltana. Siinä vaiheessa se ei vielä ollut mielestäni "liikaa", vaikka Bambi nyt silminnähden oli ihastunut Hölmö-Williin.
Miksi Electra ei uskonut Willin vakuutusta, että rakastaa vain häntä. Tuossa vaiheessahan Will ei ollut edes suudellut Dylania. Electra ei uskonut, miksi? Miksi uskoi mieluummin tirkistelevää tätiään kuin poikaystäväänsä? Eihän liitto toimi jos ei ole luottamusta, ja siitä se alamäki alkoikin, Electra suorastaan tyrkkäsi Willin Dylanin syliin, Dylanin tosin auttaessa. Varoitustarina.
Kyllä siinä hermostuisi kun kuvioissa roikkuisi kolmas osapuoli joka leikkii ystävää, mutta on altis kiusaukselle heti kun tulee tilaisuus olla kaksin Willin kanssa, siitä huolimatta että Electra on ihan oikeasta syystä laatinut säännöt. Dylan rikkoi sääntöjä ja siten luottamuksen, kertoo röyhkeydestä. Oli ihan hyvä juoni että Ivy näki kaiken ja kertoi Electralle, muuten tämä olisi se raivostuttavan kiltti ja hyväuskoinen varmaan edelleen. Puolustihan Electra alkuun Dylania Ivylle mutta kuultuaan mitä Ivy näki, loppui ystävyys. Toisaalta ihmettelen miten Dylan kuitenkin esitetään viattoman pahoillaan olevan oloisena, hämmentyneenä väleistä mitkä rikkoutuivat, hänet myös jopa esitettiin rehellisenä joka ei hyväksynyt mielessään sitä miten Ivy vääryydellä, kirjeen piilottamisella tahtoi rikkoa Electran ja Willin välit. Voisiko juoni kääntyä siten, että myöhemmin näytettäisiin ennen näkemättömiä kohtauksia, missä näytetään tilanteet toisin ja osoitetaan Ivyn keksineen intiimit kohtaukset Willin ja Dylanin välillä, on nimittäin erittäin manipuloiva ja mikä motiivi hänellä on rikkoa Willin ja Electran välit? Luulisi että Dylan olisi ollut hyvillään ja juonessa mukana mutta näyttikin paheksuntansa ilmeellään. Ivy myös aggressiivisesti uhkaili Dylania pitämään suunsa kiinni. Dylan on myös aina muistanut antaa tilaa Willin ja Electran löytää uudestaan toisensa, jopa kehoittaneen puhua Electran kanssa tilanteen paranemiseksi ?🤔 Ivy taitaa olla uusin pahis, varsinainen manipuloiva käärme. Alkaako hän enemmänkin junailemaan toisten elämiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa huvittavaa kun Sheila seikkaili puukon kanssa.
Olihan se nyt taas niin alkeellisesti tehtyä "jännitystä". Kaunareiden tuotantotiimillä ei taida liiemmin kunnianhimoa olla. Kunhan halvalla pääsevät se näyttää riittävän.
Katsoin äsken perjantain jakson. Just joo. Makkarin ovi tiukasti lukossa, mut ikkunoiden taa pääsee kuka vaan kurkkimaan ja ovesta sisään.
Olis ollut uskottavampaa, että Sheila olis ulos kuullut Taylorin voihkeen, rikkonut ikkunan ja rynnännyt "pelastamaan". Sori, kun taas sorruin käsikirjoittamaan...
Naurattaa nuo kohtaukset, Sheila ei selvästikään uskonut että Taylorilla voisi olla sängyssään kiihkeä rakastaja, ei vaan Sheilan täytyi rynnätä pelastamaan:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran tää Dylan on niin rakas Steffylle niin ottakoon sitten asumaan sinne heidän vierasmajaan! Hittojako se siellä Willin autotalli asunnossa vaanii Williä kuin hämähäkki saalistaan seitti valmiina. Mua niin ärsyttää koko tää Dylan kuvio ja miks RJ roolissa on noin tympeän näkönen näyttelijä?! Ärsyttää pelkkä sen naaman näkeminen. Onpas mulla taas vaikeeta kaikki ;)
Ihan samat ajatukset mulla. Dylanista tullut oksettava tyrkky.
Dylan tuijottaa Williä aina ihan lumoutuneena. Eikä unohda kiitellä asunnosta. Plääh. Mentäispä tässä sarjassa vähän reippaammin eteenpäin.
Jäyhä suomalainen kun olen, niin häiritsee kun ihmiset seisovat niin lähellä toisiaan keskustellessaan. Nenän päät ovat melkein toisissaan kiinni. Kyllä siinä välissä pitää vähintään käsivarren mitan verran olla etäisyyttä!
Minä ottaisin kyllä vaistomaisesti askeleen taaksepäin, kun joku änkeis noin lähelle puhumaan. Tosi tungettelevaa. Kyllä ihminen tarvitsee oman tilan. Intiimihetket ovat asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nuo kohtaukset, Sheila ei selvästikään uskonut että Taylorilla voisi olla sängyssään kiihkeä rakastaja, ei vaan Sheilan täytyi rynnätä pelastamaan:D
Tänään varmaan Deagon piileskelee peiton alla pää jossain Taylorin navassa, ja Sheila tunnistaa kalsarinsa...
Miks ihmeessä me tätä katsotaan? Tuntee kyllä itsensä tosi fiksuksi noiden rinnalla :)
Ivy:n hahmo ei ehdi enää enempää sotkeutua kenenkään suhteisiin kun jää äitiyslomalle. Varmaan muutaman jakson päästä koska maha on jo niin iso, että ei enää mikään jakku peitä sitä. Ivy lähtee ainakin toistaiseksi pois sarjasta, paluu jätetään mahdolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään varmaan Deagon piileskelee peiton alla pää jossain Taylorin navassa, ja Sheila tunnistaa kalsarinsa...
Miks ihmeessä me tätä katsotaan? Tuntee kyllä itsensä tosi fiksuksi noiden rinnalla :)
Mitä ihmettä tarkoitat? "Sheila tunnistaa kalsarinsa"?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta se onkin aika epätodennäköistä, että Taylorilla olisi ketään sängyssään. Nyt, kun Ridge köllöttelee vuorostaan Brooken viekussa😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt olisi vähän liikaa, että Ivy alkais olemaan setänsä pojanpojan kanssa? Siis ihan ikäeron vuoksi. Muutenhan nää sekoilee ihan ristiin rastiin välittämättä mistään mitään.
Eric ja Donna on paljon suurempi ikäero eikä sille kukaan enää korvaansa lotkauta. Mutta joo, onhan siinä sukupolvihyppäys, toki Ivy on selkeesti nuorempi kuin Ericin ja Stephanien lapset, taisiko olla syntynytkään silloin kuin vaikka Jessica (Ivyn sisko, yhteinen isä) oli kuvioissa ja silloin oli Ridget ja muut jo selkeesti aikuisia.
Oho, nyt oli onnistuttu tekemään aika jännittävä jakso, kun Sheila vain notkui Taylorin luona vaikka tämä pyysi moneen kertaan sitä lähtemään. Oli aika kuumottavaa, kun Deacon joutui lymyämään puskissa, kuin Tarzan konsanaan.
Noh, IL Giardinon pizzalaatikko kyllä osui Sheilan silmiin... toisaalta kaikkihan sieltä tuntuu pizzansa hakevan. Aika näyttää miten käy.
Oli jotenkin jo ällöttävää, kun Ivy ei lähtenytkään mihinkään ulos vaan jäi vakoilemaan Electraa ja R. Jiitä. Näytti nauttivan niin paljon, että olisi varmasti jäänyt katsomaan nuorten seksiäkin, jos nämä sellaiseen olisivat ryhtyneet.
Oli jännä jakso mutta myös vähän komiikkaakin, kun Sheila luuli Taylorin luoneen itselleen kunnon puitteet itsetyydytyksen :D
Minua ärsyttää yhä enemmän tuo Hopen näytteijän teennäiset maneerit. Ei aikoinaan ollut tuollainen. Miksi ei voi puhua ja käyttäytyä luonnollisesti? Samoin Liam. Ja he kaksi yhdessä, ihme teennäistä menoa.
Nyt on taas niin epäuskottavaa… miten muka Deacon ja Taylor olisi kuulleet että joku tulee, kun heillä musiikki soi ja Sheila hiipi. Ja miten Deacon niin nopeesti olisi loikannut alas puskiin. Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää yhä enemmän tuo Hopen näytteijän teennäiset maneerit. Ei aikoinaan ollut tuollainen. Miksi ei voi puhua ja käyttäytyä luonnollisesti? Samoin Liam. Ja he kaksi yhdessä, ihme teennäistä menoa.
Nyt on taas niin epäuskottavaa… miten muka Deacon ja Taylor olisi kuulleet että joku tulee, kun heillä musiikki soi ja Sheila hiipi. Ja miten Deacon niin nopeesti olisi loikannut alas puskiin. Hoh hoijaa.
Vähän ohis mutta Hopella oli kivat farkut tänään. Eikä mitään tätikolttua.
Vierailija kirjoitti:
Oli jännä jakso mutta myös vähän komiikkaakin, kun Sheila luuli Taylorin luoneen itselleen kunnon puitteet itsetyydytyksen :D
Juu, Sheila kävi sängyn päädyssä oikein avautumaan, että kyllä hänkin runk... vaikka onkin naimisissa. Oli kyllä kaikin puolin vaivaannuttavaa. Mutta silti hauskempaa, kuin se ainainen samojen asioiden jankkaus ihmisten kesken.