Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7484)
Kun kerran tää Dylan on niin rakas Steffylle niin ottakoon sitten asumaan sinne heidän vierasmajaan! Hittojako se siellä Willin autotalli asunnossa vaanii Williä kuin hämähäkki saalistaan seitti valmiina. Mua niin ärsyttää koko tää Dylan kuvio ja miks RJ roolissa on noin tympeän näkönen näyttelijä?! Ärsyttää pelkkä sen naaman näkeminen. Onpas mulla taas vaikeeta kaikki ;)
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran tää Dylan on niin rakas Steffylle niin ottakoon sitten asumaan sinne heidän vierasmajaan! Hittojako se siellä Willin autotalli asunnossa vaanii Williä kuin hämähäkki saalistaan seitti valmiina. Mua niin ärsyttää koko tää Dylan kuvio ja miks RJ roolissa on noin tympeän näkönen näyttelijä?! Ärsyttää pelkkä sen naaman näkeminen. Onpas mulla taas vaikeeta kaikki ;)
Jep. Anteeksi karkea ilmaisu mutta RJ näyttää aina irstaalta vanhalta elostelijalta. Kaikkea muuta kuin komea ja miellyttävä.
N65
Parin päivän takaisessa jaksossa Electra vaahtosi Dylanille, että tämän olisi heti irtisanouduttava FC:lta. Eihän hänellä sen enempää kuin kellään muullakaan työtoverilla ole oikeutta vaatia toiselta sellaista! Ei todellakaan! Samanarvoisia työntekijöitähän he ovat kumpikin.
Neiti Joutsenkaula valitti, että hänestä on hyvin ahdistavaa nähdä Dylania joka päivä töissä. Dylanin olisi pitänyt vastata tuohon näin:
"No, jos noin ahdistaa, niin mene sitten itse muualle töihin!"
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Steffyn maailmankuulu mom asu siellä edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että seksikohtauksissa ei enää soi saksofoni. Ennen soi aina!
Joo, laitoin merkille, että kun Carter ja Nenä yritti seksiä harrastaa, taustalla soi aivan kummallinen nopeatempoinen ja sekavanoloinen musa. Poissa oli sensuaali ja hidas saksofoni.
Se täsmälleen sama p**o musiikki soi joka kerta kun Carter rakastelee milloin kenenkin kanssa. Soinut jo siitä asti, kun Qinnin kanssa pettivät Ericiä. Ovat ilmeisesti säästäneet siinäkin, kun eivät viitsi kappaletta vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ivyn kovistelu ja uhkailu on niin naurettavaa. Mitä hän voisi muka tehdä ja sanoa ettei Dylan saisi töitä mistään muotialalta. Steffy jo laittoi hänelle luun kurkkuun. Kaikenkaikkiaan typerä juonenkäänne tämä joka saisi loppua.
Vanha amerikkalainen traditio: sheriffi käskee tyypin lähteä Villin Lännen kaupungista iltaan mennessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Parin päivän takaisessa jaksossa Electra vaahtosi Dylanille, että tämän olisi heti irtisanouduttava FC:lta. Eihän hänellä sen enempää kuin kellään muullakaan työtoverilla ole oikeutta vaatia toiselta sellaista! Ei todellakaan! Samanarvoisia työntekijöitähän he ovat kumpikin.
Neiti Joutsenkaula valitti, että hänestä on hyvin ahdistavaa nähdä Dylania joka päivä töissä. Dylanin olisi pitänyt vastata tuohon näin:
"No, jos noin ahdistaa, niin mene sitten itse muualle töihin!"
Samanarvoisia? Noi ei tod.!!! Tällä toisten poikaystäviä kyttäävällä ja ahdistelevalla pikku luntulla ei ole mitään pätevyyttä tuohon työhön! Jonka Steffy sille säälistä ja syyllisyyden tunteesta antoi. Törkeä mimmi koko miss dylan. Elää loisena ex ystävänsä miehen autotallin yläpuolella, jonka suhteen siis rikkoi härskillä väliin tunkemisellaan.
Oikea elämä on täynnä noita itsekkäitä muiden puolisoita jahtaavia Dylaneita. Hyi olkoon mikä muija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Anteeksi karkea ilmaisu mutta RJ näyttää aina irstaalta vanhalta elostelijalta. Kaikkea muuta kuin komea ja miellyttävä.
N65
Paras kuvaus tyypistä! Limanen irstas mies.
Joutsenkaula oli liian mustasukkainen alun perin.
Mitä tapahtui: Electran miehen puutteessa elävä täti sotki luuloillaan Electran suhteen toistelemalla miten "sopimatonta" Bambin ja Willin kanssakäyminen oli tuona kohtalokkana iltana. Siinä vaiheessa se ei vielä ollut mielestäni "liikaa", vaikka Bambi nyt silminnähden oli ihastunut Hölmö-Williin.
Miksi Electra ei uskonut Willin vakuutusta, että rakastaa vain häntä. Tuossa vaiheessahan Will ei ollut edes suudellut Dylania. Electra ei uskonut, miksi? Miksi uskoi mieluummin tirkistelevää tätiään kuin poikaystäväänsä? Eihän liitto toimi jos ei ole luottamusta, ja siitä se alamäki alkoikin, Electra suorastaan tyrkkäsi Willin Dylanin syliin, Dylanin tosin auttaessa. Varoitustarina.
Vierailija kirjoitti:
Joutsenkaula oli liian mustasukkainen alun perin.
Mitä tapahtui: Electran miehen puutteessa elävä täti sotki luuloillaan Electran suhteen toistelemalla miten "sopimatonta" Bambin ja Willin kanssakäyminen oli tuona kohtalokkana iltana. Siinä vaiheessa se ei vielä ollut mielestäni "liikaa", vaikka Bambi nyt silminnähden oli ihastunut Hölmö-Williin.
Miksi Electra ei uskonut Willin vakuutusta, että rakastaa vain häntä. Tuossa vaiheessahan Will ei ollut edes suudellut Dylania. Electra ei uskonut, miksi? Miksi uskoi mieluummin tirkistelevää tätiään kuin poikaystäväänsä? Eihän liitto toimi jos ei ole luottamusta, ja siitä se alamäki alkoikin, Electra suorastaan tyrkkäsi Willin Dylanin syliin, Dylanin tosin auttaessa. Varoitustarina.
Voisko jättää noi turhat lisänimet välistä ja käyttää vaan noiden oikeita nimiä? Kiitos. Ei tarvi mitään eläintarhaa sinne väliin.
Sopimatontahan se Dylanin käytös oli ihan joka suhteessa! Ei mitään syytä keikistellä balettitrikoissa Willille, Vielä vähemmän syytä puolialasti bikineissä tyrkyttää itseään. Varsinkin kun oli ollut Electran kanssa keskustelu ja pyyntö kunnioittaa heidän suhdetta. Olis pitänyt mimmin pysyä siellä asunnossaan ja kunnioittaa todella kaverinsa parisuhdetta.
Törkeäähän toi Dylanin touhu on ollut alusta asti. Etsikööt vapaan miehen! Ottaa siitä sen limasen irstaan RJ:n. Siinäpä hyvä pari, kummallakaan mitään kunnioitusta muita ihmisiä ja niiden suhteita kohtaan.
Steffy huutaa ja huutaa , että et tapaile sitä enään. Sanoisipa äiti tyttärelleen ole hiljaa.
RJ on ällö, mutta ihan hyvä, että joku kovistelee vähän Williä. Sehän on kuin Ridge; aina vaiti ja kallistelemassa päätään. Ei siitä saa mitään irti.
En kyllä tiedä, miksi Ivyn mielestä RJ on parempi Electralle. Ei ole mitään todisteita, että elostelija olisi yhtään sen uskollisempi kuin Will. Ivy voisi kysyä itseltään, miksei RJ:lla ole jo tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
RJ on ällö, mutta ihan hyvä, että joku kovistelee vähän Williä. Sehän on kuin Ridge; aina vaiti ja kallistelemassa päätään. Ei siitä saa mitään irti.
En kyllä tiedä, miksi Ivyn mielestä RJ on parempi Electralle. Ei ole mitään todisteita, että elostelija olisi yhtään sen uskollisempi kuin Will. Ivy voisi kysyä itseltään, miksei RJ:lla ole jo tyttöystävää.
Ivy tais vielä lisätä Lunabisnekset Willin miinukseksi. No Mites sit RJ, hänellä niitä Lunabisneksiä vasta olikin!
Olipa huvittavaa kun Sheila seikkaili puukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jäi vaivaamaan että kun Taylorin huoneessa ovi oli olevinaan sängyn vasemmalla (kuvakulmasta katsoen) niin miksi Sheila tulee edestä.
Hope haaveilee Tayloria Deaconin vaimoksi, koska Taylorilla on moraalia. Mikäs moraali se sellainen on, jossa vampataan varattuja miehiä, ja vielä potilasta?! Taylor on aina rakastunut ukkomiehiin, ja tämäkin kakkosnaisena olo on niin käsittämätöntä: ei edes vaadi Deaconia eroamaan, vaan salapaneskelee eikä pelkää seurauksia. Pahempihan se Sheilan selän takana touhuta, kuin Deacon ottaisi eron ja alkaisi sen jälkeen tapailla Tayloria.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se nyt taas niin alkeellisesti tehtyä "jännitystä". Kaunareiden tuotantotiimillä ei taida liiemmin kunnianhimoa olla. Kunhan halvalla pääsevät se näyttää riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ivy tais vielä lisätä Lunabisnekset Willin miinukseksi. No Mites sit RJ, hänellä niitä Lunabisneksiä vasta olikin!
Mitkä ihmeen bisnekset? Tarkoitat ilmeisesti yhdessä oloa? Siinä tosiaan on merkittävä ero R.J:n ja Willin välillä. R.J oli kuitenkin Lunan kanssa parisuhteessa. Tosin Luna ei ollut vielä paljastanut pahuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samat ajatukset mulla. Dylanista tullut oksettava tyrkky.
Ketä sinne sitten jää?😉