Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6026)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, kun Steffy ja nyt se koruntekijä töissä paljain olkapäin. Ihan juhlavaatteissa. Entisajan pukukoodeihin kuului, että olkapäät sai paljastaa vasta iltakuuden jälkeen - tai rannalla. Tätä ei enää ole mutta olen luullut, että bisnes casual on kuitenkin vähän asiallisempi puku kuin hyvin paljastava.
Naiset sarjassa tosi lyhyissä mekoissa kuin pikkutytöt ja miehet täysissä vaatteissa. (Bianca Sensori ja Kanye vievät sen vähän pitemmälle.) Edes Bill ei näytä rintakehäänsä auki olevassa paidassa. Miksi naisten pitää paljastaa jos miehetkään eivät sitä tee??? Naiset vähissä vaatteissa pukuihin pukeutuneiden miesten joukossa näyttää vähän "orjattarilta".
Ja luulisi että epämukavaakin kekkuloida koko päivä jossain minihameessa tai avonaisessa topissa. Electran valkoinen mekkokin olisi sopinut jonnekin juhlaan eikä toimistopäivään. Steffyn paljastava toppi peitettiin takilla joka roikkui olkapäiltä, aika hassu tapa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, kun Steffy ja nyt se koruntekijä töissä paljain olkapäin. Ihan juhlavaatteissa. Entisajan pukukoodeihin kuului, että olkapäät sai paljastaa vasta iltakuuden jälkeen - tai rannalla. Tätä ei enää ole mutta olen luullut, että bisnes casual on kuitenkin vähän asiallisempi puku kuin hyvin paljastava.
Naiset sarjassa tosi lyhyissä mekoissa kuin pikkutytöt ja miehet täysissä vaatteissa. (Bianca Sensori ja Kanye vievät sen vähän pitemmälle.) Edes Bill ei näytä rintakehäänsä auki olevassa paidassa. Miksi naisten pitää paljastaa jos miehetkään eivät sitä tee??? Naiset vähissä vaatteissa pukuihin pukeutuneiden miesten joukossa näyttää vähän "orjattarilta".
Ja luulisi että epämukavaakin kekkuloida koko päivä jossain minihameessa tai avonaisessa topissa. Electran valkoinen mekkokin olisi sopinut jonnekin juhlaan eikä toimistopäivää
Minusta monet naisten vaatteet sarjassa ovat yksinkertaisesti rumia tai outoja. Katiella ehkä kauneimmat vaatteet. Inhoan esim. Brooken kauluspaita ja suorat housut -yhdistelmää. Varma tapa saada naisen vartalo näyttämään pötköltä, jos ei ole runsaita kurveja. Myös Taylorin nahkahousut oli karmeat!!
Vierailija kirjoitti:
Ridge on useamman kerran kävellyt vaan pois kesken keskustelun. Esim Carterin luota.
Tai Brooken kanssa, jättää vaan vastaamatta... pää kallellaan...
Minä sit neuvon ääneen: No, vastaa!!! Tai : Ei taaskaan vastausta!
Puoliso myhäilee :)
Joo, ei kulje Ridgellä hissi ihan ylös asti. Taitaa olla Steffy perinyt saman ominaisuuden. Kumpikaan ei osaa sanoa juuta tai jaata kun heitä yrittää saada ymmärtämään ettei Hope olisi mitenkään voinut varautua siihen että juuri Finn päättää tulla sinne Hopen työhuoneeseen.
Steffyllä ollut myös se hirveän lyhyt hame.
Kikkis-fani kirjoitti:
Steffyllä ollut myös se hirveän lyhyt hame.
Steffyn asut näyttää usein siltä että on pukenut jonkun paidan/takin ja unohtanut housut alta.
Steffyllä oli johtajuuden alussa jakkupuku-look useimmin, nyttemmin ihme kimallus-pukuja
Luulisi että F:llä osattais pukeutua
Yks, mikä ärsyttää, kun tuskin koskaan näytetään kenkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ridge on useamman kerran kävellyt vaan pois kesken keskustelun. Esim Carterin luota.
Joo, ei kulje Ridgellä hissi ihan ylös asti. Taitaa olla Steffy perinyt saman ominaisuuden. Kumpikaan ei osaa sanoa juuta tai jaata kun heitä yrittää saada ymmärtämään ettei Hope olisi mitenkään voinut varautua siihen että juuri Finn päättää tulla sinne Hopen työhuoneeseen.
Eikä Ridgen vävykään yhtään älyä kyseenalaistaa sitä Hopen "väijytystä". Jankkaa vaan kuinka hän rakastaa ja tukee vaimoaan.
Aika nolo tapa saada kenkää: kaataa firman toimitusjohtajan puoliso pöydälle selälleen ja heittäytyä tämän päälle 🤭😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika outoa on pukeutua alusasuihin, kun ei ole niiden malli, kuten Brooke Bedroom -mallistonsa keulakuvana. Syöksy Finniä nuolemaan oli sen verran törkeä teko, että sen jälkeen voi jo epäillä vaikka ja mitä.
Hopen mallisto tuottaa persnettoa, mutta tämä vaan läähättää Carterin perään, vaihteeksi, ja keekoilee pitsihepeneissä työaikana, ja huoneen ovi auki. Tulee mielen vain, että siellä se odottelee sopivaa uhria sermin takana pikkupöksyissään.
Töitä tehdään vaatteet päällä työpaikalla sovittuna työaikana.
Huvittava tapaus, täysin lahjaton, onko mitään koulutustakaan. Suojatyöpaikka mamin ansiosta Forresterilla, hokee naisten voimaantumista, eikä itse osaa suunnitella mitään. Sillä on vain niitä sen "visioita" :D
Naurettavaa, ettei muka voisi paljastaa sitä, että Hope paneskelee Carterin kanssa, ja että odotteli Finnin sijasta Carteria.
Jos Carter olisi kunnian mies, niin olisi kertonut, että heillä on keskinäistä sutinaa. Sen olisi voinut Ridgelle luottamuksella kertoa, ja Ridge sitten Stefille vakuuttanut, ettei ole Finnistä nyt kyse.
Kai se sentään isäänsä olisi uskonut. Lisäksi Brooke olisi vakuuttanut asian olevan juuri näin. Mutta ennemmin Hope ottaa potkut, kuin haluaa "intohimoisen elämäntehtävänsä ja maailman tärkeimmän" Hope for the future -malliston säilyvän.
Steffy paheksuu suudelmaa loputtomiin vaikka itse oli Liamin pussailtavana pari kertaakin eikä kauheasti laittanut hanttiin tai hermostunut asiasta, toisin kuin sentään Finn teki. Unohtui lisäksi kätevästi kertoa aviomiehellä tästä parista sattumasta.
Mitenköhän kauan nää koruneitoset meinaa Ericillä asua? Varmaan Donnasta töröö, kun kaksi tuntematonta kaunotarta loisii nurkissa
Eikös vierastalo kävis paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kauan nää koruneitoset meinaa Ericillä asua? Varmaan Donnasta töröö, kun kaksi tuntematonta kaunotarta loisii nurkissa
Ne kaunottaret on Ericin sukulaisia ja talohan on ainakin olevinaan valtava. Ehkä tytöt eivät ole niin kauan sarjassa, että niille olisi lavastettu mitään omaa kämppää, enpä tiedä. Tuli tässä mieleen, että ei myöskään Katienkaan nykyistä asuntoa ole näytetty. En ainakaan itse muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kaunottaret on Ericin sukulaisia ja talohan on ainakin olevinaan valtava. Ehkä tytöt eivät ole niin kauan sarjassa, että niille olisi lavastettu mitään omaa kämppää, enpä tiedä. Tuli tässä mieleen, että ei myöskään Katienkaan nykyistä asuntoa ole näytetty. En ainakaan itse muista.
Mutta Donnalle ventovieraita silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän asui ihan Ericin naapurissa, kun piipahteli tuon tuostakin, Quinnin harmiksi Ericillä kylässä, mutta muuttiko siis sieltä pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän asui ihan Ericin naapurissa, kun piipahteli tuon tuostakin, Quinnin harmiksi Ericillä kylässä, mutta muuttiko siis sieltä pois?
Joo muistan kun jompikumpi kiikaroi toista kaukoputkella :D
Onko Eric tai Ridge koskaan ollut lyhythihaisissa paidoissa? Carter joskus (jopa ilman paitaa)
Vierailija kirjoitti:
Steffy paheksuu suudelmaa loputtomiin vaikka itse oli Liamin pussailtavana pari kertaakin eikä kauheasti laittanut hanttiin tai hermostunut asiasta, toisin kuin sentään Finn teki. Unohtui lisäksi kätevästi kertoa aviomiehellä tästä parista sattumasta.
Juu, ei Steffyn tarvitse olla rehellinen. Hän kun on niin täydellinen ihminen niin hänelle virheet suotakoon. Muita voi tuomita loputtomiin. Finnin piti heti kertoa Hopen suudelmasta, ja siitäkin Steffy suuttui Finnille syyttäen häntä. Miksei Steffy itse sitten ollut varovainen Liamin kanssa Roomassa? No tietysti hän nauttii Liaminkin huomiosta, ja siinä kohtaa Ivyn paluu otti hermoille.
Electra on joutunut stalkkaajan uhriksi. Miksi hän suhtautuu siihen kuin tilanne olisi hänen syytään? Will ei varmasti jättäisi Electraa, päinvastoin, hänen suojelunhalunsa vaan nousisi. Tietysti myös Willin halua tietää Electrasta kaiken korosestaan tässä tilanteessa.
Olisi Brooke ollut hiljaa ja eikä olisi tarvinnut mennä juorumaan mitä kuuli. Hope varmaan suuttuu lopullisesti äidilleen.