Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6026)
"Kumma kyllä, Carter on ainut musta"
On zendekin
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisi että selviää että Finn on Lunan i. Olen katsokut pätkiä tulevista jaksoista. Älytöntä. Finnilläkö ollut poppyn kans sutinaa..? Luulin ett Finn on ainoa pulmunen tässä, ei näköjään olekaan. vai onko ollut pidempikin suhde poppyyn muttei ole steffylle kertonut. Siinä jaksossa poppy ja finn siis juttelevat ja finn järkyttyneenä huutaa itkevälle poppille; minäkö olen isä??!!
Tässä ei kyllä ole mitään järkeä. Ikäero pitäisi olla suuri kun Poppy on heilastellut Billin kanssa nuoruudessa ja samaten sen murhatun rokkiukon joka oli jo tosi vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisi että selviää että Finn on Lunan i. Olen katsokut pätkiä tulevista jaksoista. Älytöntä. Finnilläkö ollut poppyn kans sutinaa..? Luulin ett Finn on ainoa pulmunen tässä, ei näköjään olekaan. vai onko ollut pidempikin suhde poppyyn muttei ole steffylle kertonut. Siinä jaksossa poppy ja finn siis juttelevat ja finn järkyttyneenä huutaa itkevälle poppille; minäkö olen isä??!!
Tässä ei kyllä ole mitään järkeä. Ikäero pitäisi olla suuri kun Poppy on heilastellut Billin kanssa nuoruudessa ja samaten sen murhatun rokkiukon joka oli jo tosi vanha.
Sheila olisi Lunan isoäiti :). Omena ei pudonnut kauas puusta. Milloinkohan pikku-Hayesilla alkaa ilmaantua taipumusta mielipuolisuuteen?
"Tuo Ridgen päänkallistus on kyllä ärsyttävää! Eikö ole kykyä ilmaista ilmeillä??"
.
Mun mielestä hän ottaa samalla aina tietyn ilmeen, mutta se on ihan yhtä ärsyttävä, eikä aina edes sovi tilanteeseen. Se on tosi ylimielinen katse, "minäpä tiedän kaiken paremmin ja sinä olet tyhmä"-ilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kommentoi tuolla aiemmin jotain että hahmoilla on hyvin vähän luonnetta. Olen kiinnittänyt ihan samaan huomiota. Jokainen hahmo voidaan käsikirjoittaa tekemään ihan mitä vaan, kun ei ole mitään luonnetta, jonka vastaisesti he silloin toimisivat.
Ja se luonne voidaan pitää piilossa. Esim. Carter on ollu aika mitäänsanomaton tähän asti mutta jestas, nythän sieltä paljastuu mies jolla on munaa! Taustahahmona ollut lähinnä aiemmin jos Quinnin kanssa suhteilua ei lasketa ja nyt pääsee vasta loistamaan.
No ei tuo mitään kunnioitusta herätä, kun noin hyökkää esimiehiään vastaan. Jo Eric sanoi, että ei kuulu heidän brändiinsä olla mikään kaikkea mahdollista tarjoava yhtiö, vaan nimenomaan luksusasuja valmistaja Forester creations; haute couturea.
Nyt Car
Antoipa rutkasti lisää aikaa, kun ei antanut julkaista viimeisintä mallistoa. Siinähän se olisi nähty mikä on tulos. Ja vaikka Hope olisi kuinka paha hahmo tahansa, niin ei se poista sitä tosiasiaa, että vittumainen ja epäpyhä hahmo se Steffykin on.
Mä ajattelin ekana että Lunan isä olisi ollut Jack, kun Poppy asui yhdessä vaiheessa Lin ja Jackin luona. Mitenköhän Finn ja Poppy aikoinaan päätyivät sänkyyn...
Onko kaikilla myös nuorisolla muovihampaat?
Ihanaa, kun oli tullut näin paljon kommentteja ja keskustelua tänne eilisen jälkeen, kun viimeksi kävin lukemassa! Täällä on niin kiva jutella teidän kanssa. Kiitos kaikille. Sori vähän off topic ja lässyn lää, mutta sallitaanko ystävänpäivän kunniaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun oli tullut näin paljon kommentteja ja keskustelua tänne eilisen jälkeen, kun viimeksi kävin lukemassa! Täällä on niin kiva jutella teidän kanssa. Kiitos kaikille. Sori vähän off topic ja lässyn lää, mutta sallitaanko ystävänpäivän kunniaksi :)
Ihana viesti... vähän lälly, harvinaista täällä :)
Mukavaa Ystävänpäivää Sullekin
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, onpa hauskaa kun voi päristä täällä muidenkin kaunarifanien kanssa :) Tämähän sarja on ollut sellaista aivot narikkaan-viihdettä mutta miten aika ajoin myös hyvin hermoja raastavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, onpa hauskaa kun voi päristä täällä muidenkin kaunarifanien kanssa :) Tämähän sarja on ollut sellaista aivot narikkaan-viihdettä mutta miten aika ajoin myös hyvin hermoja raastavaa :D
Minäkin tykkään lukea keskusteluja tässä ketjussa ja myös osallistua niihin. Ei ole kavereita jotka seuraisi Kaunareita. Itse jäin pari vuotta sitten "uudelleen koukkuun".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään lukea keskusteluja tässä ketjussa ja myös osallistua niihin. Ei ole kavereita jotka seuraisi Kaunareita. Itse jäin pari vuotta sitten "uudelleen koukkuun".
Sama. Äitin kanssa katsoin aikoinaan... jossain vaiheessa jumituin uudestaan telkan ääreen :)
Ei haittaa, jos joku jakso jää väliin, toistoa tulee kyllin
Minua vähän hämää B&R ovat kuin vastarakastuneet, pusi pusi. Ovat sentään jo 70 v🤣
Vierailija kirjoitti:
Minua vähän hämää B&R ovat kuin vastarakastuneet, pusi pusi. Ovat sentään jo 70 v🤣
Ne hahmot ja heidän välinen suhde on pidetty aina aika samanlaisena. Siis silloin, kun on heidän kahden vuoro olla yhdessä. Lapsia ja lastenlapsia on sentään siunaantunut vuosikymmenten saatossa. Eli ei heitä sarjassakaan iältään juurikaan nuorenneta.
Vierailija kirjoitti:
"Tuo Ridgen päänkallistus on kyllä ärsyttävää! Eikö ole kykyä ilmaista ilmeillä??"
.
Mun mielestä hän ottaa samalla aina tietyn ilmeen, mutta se on ihan yhtä ärsyttävä, eikä aina edes sovi tilanteeseen. Se on tosi ylimielinen katse, "minäpä tiedän kaiken paremmin ja sinä olet tyhmä"-ilme.
Just niin, käyttää samaa ilmettä tilanteesta riippumatta. Katsoja voi sitten päättää, mitä se tuntee...
Vierailija kirjoitti:
Niin, vaikka vanhassa liitossa nousee usein esiin muut arvot kun seksikkyys ja siitä kiihottuminen. Pitääkö naisenkin olla ikuisesti "hot".
Vierailija kirjoitti:
"Kumma kyllä, Carter on ainut musta"
On zendekin
Paris ja hänen äitinsä myös.
Ridge on useamman kerran kävellyt vaan pois kesken keskustelun. Esim Carterin luota.
Tai Brooken kanssa, jättää vaan vastaamatta... pää kallellaan...
Minä sit neuvon ääneen: No, vastaa!!! Tai : Ei taaskaan vastausta!
Puoliso myhäilee :)
Tuo että Finn olisi Lunan isä on todella typerä juonikuvio jos se on totta. Vaikka Li ei biologinen äiti olekaan niin Finn on kasvanut pitäen häntä äitinään joten olisi outoa mennä sänkyyn tätinsä kanssa. Sama kun olen yökötellyt Hopen ja Thomasin suhdetta, he ovat kuitenkin kasvaneet tavallaan sisaruksina.
Ärsyttää myös välillä kesken jäävät juonikuviot. Liam oli ensin satavarma että Steffy onkin ollut kokoajan se oikea ja alkoi jahdata häntä mutta jotenkin se vaan sitten hiipui. Sitten yhtäkkiä julistikin Willille että ei, Hope on ollut kokoajan se oikea mutta Hopen jahtaaminen jotenkin nyt unohtui vaan.