Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6040)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa tyhmiä kysymyksiä (Finn Steffille):
"Laittoiko Luna sinut häkkiin?"
"Missä avain on?"
Aaargh....miksi katson tätä paskaa?
Sama. Ihmettelen joka kerta, miksi katson??? Silloin kun sarja alkoi, mulla ei ollut tekllaa. Työkaverit kertoi uudesta sarjasta tohkeissaan. Kysyin mikä päivä tulee? No j o k a päivä, tämähän oli tavatonta. Äiti katsoi sarjaa ja jutteli hahmoista kuin tutuistaan... pikkuhiljaa jäin koukkuun! Onkohan jotain vieroitusohjelmaa sarjasta? Purukumia tms?
En tiedä purkasta mutta itse jätän tarkoituksella joitain jaksoja väliin, kun jakso kuvauksesta jo selviää, että kyseessä on pelkkä jankkausjakso. Ihmiset työhuoneessa tai sohvalla toistamassa jotain tapahtunutta jokaisen kanssa yhdessä ja erikseen.
Vierailija kirjoitti:
"Missä avain on?"
"Eikun ihan ite menin. Aattelin että olis vähän vaihtelua. Ootan kun otan avaimen taskusta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä avain on?"
"Eikun ihan ite menin. Aattelin että olis vähän vaihtelua. Ootan kun otan avaimen taskusta."
😂
Piti olla varmaan sydämet sulattavan romanttinen kohtaus, kun Finn kantoi "riutuneen" Steffyn sylissään kotiin. Ei kyllä ollut. Steffy on niin hirveä päällepäsmäri, ettei kyllä herkistänyt yhtään. Hyvä toki, kun vapautui Lunan vankeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Piti olla varmaan sydämet sulattavan romanttinen kohtaus, kun Finn kantoi "riutuneen" Steffyn sylissään kotiin. Ei kyllä ollut. Steffy on niin hirveä päällepäsmäri, ettei kyllä herkistänyt yhtään. Hyvä toki, kun vapautui Lunan vankeudesta.
Joo. Mietin siinä vaan että koskahan alkaa taas pomotus kun nyt hetken aikaa jaksaa olla niin kiitollinen ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mietin siinä vaan että koskahan alkaa taas pomotus kun nyt hetken aikaa jaksaa olla niin kiitollinen ja onnellinen.
Steffyn tuntien ei kestä varmaan kauaa.
Voi mitä murhetta ja pettymystä JR mahtaa tunteakaan... selviääköhän hänelle tai Zendelle ne Lunan yöpymiskuviot 'huumepäissään'?
Uusi Taylor on stailattu ihan beigeksi/ruskeaksi. Iho, tukka, vaatteet, silmät, korut, kaikki samaa sävyä. Jos tuon laittaisi beigen seinän eteen niin ei erottuisi koko naista. En minä mikään muotiguru väitä olevani, mutta jotenkin ärsyttävän näköistä.
Juu, ei Taylorilla ja Ridgellä leikkaa lainkaan että kuka se tappaja voisi olla jos se ei ole Poppy. Eivät lainkaan ihmetelleet että miksi Luna oli siepannut Steffyn, olivat vaan iloisia että Steffy on löytynyt.
Kikkis-fani kirjoitti:
Juu, ei Taylorilla ja Ridgellä leikkaa lainkaan että kuka se tappaja voisi olla jos se ei ole Poppy. Eivät lainkaan ihmetelleet että miksi Luna oli siepannut Steffyn, olivat vaan iloisia että Steffy on löytynyt.
Ridge onneksi sanoi Katielle, kun tämä kertoi tarinaa alusta asti, että onko jotain uutta sanottavaa. Katie sanoi sitten lopulta Lunan nimen, johon Ridge älähti, että sekö joka seurustelee R.J:n kanssa? Eikun joku muu Luna tietenkin jolla myös oli motiivi näihin rikoksiin...
No. Poppy oli surun murtama Lunan rikoksista, mutta jatkuuko romanssi Billin kaa?
Kenetkä RJ nyt saa? Entä Zende?
Ällöttävää miten Ridge käyttäytyy Taylorin kanssa Brooken ollessa jossain muualla. Oon varma ettei Ridge sietäisi jos Brooke tolla tavalla jatkuvasti halailisi ja lääppisi vaikka Deaconia.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää miten Ridge käyttäytyy Taylorin kanssa Brooken ollessa jossain muualla. Oon varma ettei Ridge sietäisi jos Brooke tolla tavalla jatkuvasti halailisi ja lääppisi vaikka Deaconia.
Katsos kun Ridge on niitä kunnollisia tyyppejä Taylorin ja Steffyn ohella. Heiltä pienet ylilyönnit sallittakoot, mutta kun kyseessä on Brooke tai Hope, niin sitten se on niin väärin että...
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen katsonut itsekkin. Ridge on kokoajan Taylorin iholla. Puristelee reidestä, pitää kainalossaan ja halailee kokoajan. Ymmärrän, että ovat helpottuneita tyttärensä pelastumisesta mutta silti vähän liian läheisesti Ridge exäänsä lohduttaa.
Komea poika Katiella ja Billillä. Kenenköhän tytön/naisen kanssa alkaa olemaan vai onko vain käymässä?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muutenkin tuo jatkuva halailu ja "rakastan sinua/teitä". Niin ylimakeeta.
Toi Taylor on niin rasittava! Mukamas avasi vastaanottonsa mutta jatkuvastihan se tuolla muotitalolla pyörii, sekaantumassa työasioihin. Luulisi suositulla psykologilla asiakkaita riittävän. Sitten oikein psykologina analysoi miten Hopesta on tulossa äitinsä kaltainen. Katsoisi tuokin nainen peiliin ja miettisi omia tekojaan. Voisi keskittyä hoitamaan itse itsensä. Aina mukamas päässyt yli Ridgestä ja menossa eteenpäin mutta sitten taas alkaa haikailemaan tämän perään. Aika ongelmallinen kaava.
Harmi ettei se Liamin ja Steffyn suudelma Roomassa tule varmaan koskaan selville. Pääsisi Hopekin välillä iskemään takaisin. Finn voisi vuorostaan lähteä pitämään taukoa ja jättää Steffyn epätietoisena kotiin. Olisi myös mielenkiintoista nädä ottaisiko Taylor Liamin puhutteluun.
Kikkis-fani kirjoitti:
Toi Taylor on niin rasittava! Mukamas avasi vastaanottonsa mutta jatkuvastihan se tuolla muotitalolla pyörii, sekaantumassa työasioihin. Luulisi suositulla psykologilla asiakkaita riittävän. Sitten oikein psykologina analysoi miten Hopesta on tulossa äitinsä kaltainen. Katsoisi tuokin nainen peiliin ja miettisi omia tekojaan. Voisi keskittyä hoitamaan itse itsensä. Aina mukamas päässyt yli Ridgestä ja menossa eteenpäin mutta sitten taas alkaa haikailemaan tämän perään. Aika ongelmallinen kaava.
Niinpä. On mukamas päässyt Ridgestä yli mutta silti huivi päässä puitten välissä kyttäsi, kun Ridge halaili Brooken kanssa. Tekisi niitä töitään ja kävisi treffeillä niin voisi uskoakin hänen muuttuneen. Mutta ei. Päivät kuluu juostessa ex-miehensä työpaikalla vatkaamassa muiden asioita.
Sama. Ihmettelen joka kerta, miksi katson??? Silloin kun sarja alkoi, mulla ei ollut tekllaa. Työkaverit kertoi uudesta sarjasta tohkeissaan. Kysyin mikä päivä tulee? No j o k a päivä, tämähän oli tavatonta. Äiti katsoi sarjaa ja jutteli hahmoista kuin tutuistaan... pikkuhiljaa jäin koukkuun! Onkohan jotain vieroitusohjelmaa sarjasta? Purukumia tms?