Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teit ja missä olit kun 9/11 tapahtui vuonna 2001?

Vierailija
11.09.2022 |

Mistä ja miten sait kuulla tapahtumista? Miten reagoit?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona, äitiyslomalla ja siivosin kämppää. Välillä kävin istumassa koneella ja vauva onlinella joku kertoi että lentokone on törmännyt torniin. Lähdin etsimään lisää tietoa netistä ja MSNBC:n sivuilla oli suora lähetys käynnissä ja sitä jäin katsomaan. Siivous jäi kesken siltä päivältä.

Vierailija
22/34 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

CNN:n suoraa lähetystä katsoin ja mietin, että oispa siistiä, jos toinenkin kone lentäis toiseen torniin. Ja sitten se lensikin.

Muistan, että yleltä kesti varmaan tunti uskaltaa todeta, että kyseessä ei todennäköisesti ollut onnettomuus vaan mahdollisesti terrori-isku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona ja isosisko tuli kotiin, kerroin mitä on tapahtunut eikä se uskonut.

Avattiin telkkari ja katsottiin sitä järkyttyneenä.

Vierailija
24/34 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli monta ikävää asiaa.

Vierailija
25/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona, tuosta päivåstä kuukauden päästä kotihoidonb tuki loppui kun lapsi täytti 3v ja menin töihin.

Vierailija
26/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ittua se sulle kuuluu?

Ei kukaan sinulta kysynytkään.

Kysyihän, ap nimittäin. 

Vierailija
27/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä, nukahdin sohvalle ja näin unta, että olin korkeassa rakennuksessa, mikä alkoi huojumaan ja sortumaan.

Vierailija
28/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändin treenikämpillä jamittelemassa. Sain tekstiviestin äidiltä, siinä vaiheessa oli jo molemmat tornit sortuneet.

Vierailija
29/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee pois

Vierailija
30/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ensimmäisessä pienessä kerrostalokämpässäni, olin muuttanut pois lapsuudenkodistani hieman aiemmin. Olin 23-vuotias.

Minulla oli vain telkkari ja näppäinkännykkä. Tietokonetta ei ollut. Ainut uutislähteeni oli siis telkkari. Telkkari olikin aina päällä, kun olin kotona.

Muistan olleeni koko sen päivän kotona telkkari päällä, joten seurasin tilannetta livenä koko päivän. Muita ohjelmia peruttiin, kun vain tätä näytettiin reaaliaikaisesti.

Vierailija
31/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Hain lapset hoidosta ja tulin kotiin. 

Vierailija
32/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naveatassa  lypsyllä, radio auki  ja siitä kuulin

Vierailija
33/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työssä toimistossa. Kollegani, joka oli kuunnellut radiota ja saanut kuulla uutisen, tuli kertomaan minulle. Lähdimme kotiin, ja katsoin monta viikkoa oikein urakalla CNN:ää. Kuvaa lentokoneen osumisesta toiseen torniin näytettiin yhä uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
34/34 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CNN:n suoraa lähetystä katsoin ja mietin, että oispa siistiä, jos toinenkin kone lentäis toiseen torniin. Ja sitten se lensikin.

Muistan, että yleltä kesti varmaan tunti uskaltaa todeta, että kyseessä ei todennäköisesti ollut onnettomuus vaan mahdollisesti terrori-isku.

"oispa siistiä, jos toinenkin kone lentäis toiseen torniin". Olet sinäkin sekopää! Miten joku voi ajatella noin?