Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen on pitkä nainen?

Vierailija
11.09.2022 |

Kuinka pitkä naisen täytyy olla, miellät hänet pitkäksi? Aikaisemminhan naiset olivat lyhyempiä, mutta nyt niin miesten kuin naistenkin keskipituus on noussut?

Minkä pituinen on pitkä nainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 160 cm ja just sopivan pitkä mielestäni.

Vierailija
122/125 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaiken pituiset naiset kelpaa kunhan on hoikka ja asenne kohdallaan.

Pyh, miksi naisen muka pitää olla hoikka! Putosin pienenä taikajuomapataan, ja olen siksi lähes 190-senttinen.💪🏼

Iso vahva nainen, joka tekee mitä naisen pitääkin, ja haluaa pitää miestä hyvänä. Koska nainen putosi pienenä tietäjän taikajuomapataan, hänen pituutensa on yli 190cm, ja paino yli 130kg.🥰 Eikö tämä ole jokapojan unelma? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 47v ja 181cm. Olin aina luokan pisin koko peruskoulun ajan. Vasta lukiossa luokalla oli yksi poika joka oli mua pidempi. Olen naisvaltaisella alalla töissä joten olen aina ollut kaikilla työpaikoilla pisin vaikka töissä on muutamia miehiäkin. Joskus harvoin näen kaupungilla jonkun naisen joka on yhtä pitkä mitä minä. 

Vierailija
124/125 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm ja siitä ylöspäin on pitkä nainen. 

M 172,5 cm

Vierailija
125/125 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 47v ja 181cm. Olin aina luokan pisin koko peruskoulun ajan. Vasta lukiossa luokalla oli yksi poika joka oli mua pidempi. Olen naisvaltaisella alalla töissä joten olen aina ollut kaikilla työpaikoilla pisin vaikka töissä on muutamia miehiäkin. Joskus harvoin näen kaupungilla jonkun naisen joka on yhtä pitkä mitä minä. 

Olet minua 10v nuorempi ja 2cm lyhyempi.  Minä olin luokan pisin tyttö vasta lukiossa (183cm), peruskoulussa osa ilkeästä roskasakista oli vielä minuakin pidempiä. Kai niistä jotain ikkunanpesijöitä saa... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä