Minkä pituinen on pitkä nainen?
Kuinka pitkä naisen täytyy olla, miellät hänet pitkäksi? Aikaisemminhan naiset olivat lyhyempiä, mutta nyt niin miesten kuin naistenkin keskipituus on noussut?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Syvä 15 cm
Ei tarpeeksi syvä. Holmesin 14" olisi jäänyt yli puolet ulkopuolelle.
Lyhytkin mies kellistää helposti pikänkin naisen.😁
Mieluummin lyhyt kuin majakka t. 157 cm
"sää oot niin pitkä!!!" "ootko ajatellut malliksi?" "ootko taas kasvanut pituutta?" tuota olen kuullut koko ikäni joten kai pitkä olen naiseksi.
T. 182cm n
Pitkä rehevä nainen on täydellinen. Siis rintava reitevä ja persevä, mutta ei mahava. Tällaisen kun löytäisi, niin kyllä kelpaisi.🙂
Ennen eli muutama vuosikymmen sitten 170cm ja siitä pidemmät, nykyään 175cm ja siitä pidemmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvä 15 cm
Siis tuollainen 35 sentin jööti.😯 Jotkut naiset ihme ja kumma pystyvät videoilla ottamaan sen sisälleen😱
Vierailija kirjoitti:
170 sentistä ylöspäin. 175 cm voinee jo pitkäksi kutsua, 180 cm jo aika hujoppi.
180 cm on jo aika näyttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvä 15 cm
Siis tuollainen 35 sentin jööti.😯 Jotkut naiset ihme ja kumma pystyvät videoilla ottamaan sen sisälleen😱
Mainostekstissä ja persreiästä mitattuna ehkä oli. todellisuudessa jotain muuta kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvä 15 cm
Mainostekstissä ja persreiästä mitattuna ehkä oli. todellisuudessa jotain muuta kumminkin.
Olen joskus xhamsterista katsonut Holmesin videoita. Penis ei ollut kova vaan aina puolilöysä eikä noussut itsestään yhtään. Oikea pituus on ollut varmaan noin 25 cm, korkeintaan pari senttiä pitempi parhaimillaan. Kaikki naiset eivät ilmeisesti pystyneet ottamaan sitä kokonaan eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä rehevä nainen on täydellinen. Siis rintava reitevä ja persevä, mutta ei mahava. Tällaisen kun löytäisi, niin kyllä kelpaisi.🙂
Tämä👍
Itse olin-80-luvulla lukion pisimpien tyttöjen joukossa. Oma pituus 165 cm. Olin tyttöjen jumppajonossa viides pisimmästä laskien .Muutama oli minua pitempiä eli 170-175 cm pitkiä.
Myös oma tytär oli lukiossa pisimpien tyttöjen joukossa. Pituus 180 cm. Samalla tavalla hänen koulussaan löytyy muutama pitempi tyttö.
Kuuskymppisenä ja 183 cm pituisena tiedän, että oon pitkä. Niin monta kertaa se on mulle sanottu. Elämäni miehet ovat aina olleet mua pidempiä.
Ostarilla näin jokunen aika sitten kaksi yli kaksimetristä naista. Ulkonäöltään kiinalaisia. Koripalloilijoita?
Se on varmaan joku omaperseinen maailmankuva mutta ei tule kiinnitettyä huomiota naisten pituuteen jos hän ei ole pitempi kuin minä (180cm)
Luokittelen naisen omassa päässäni pitkäksi tai kiinnitän siihen huomiota silloin, jos nainen on itseäni pidempi (olen itse 180cm).
Vielä muutama vuosi sitten minua on sanottu pitkäksi naiseksi (olen 170 cm, sanoja vain pari senttiä pidempi mies). Nuoruudessa koin olevani kohtalaisen pitkä eli muutama vuosikymmen sitten.
Mielestäni olen aika sopivan pituinen, vähän keskivertoa pidempi, ainakaan lyhyempi en haluaisi olla. Kysymykseen: pitkä nainen on 175 cm pitkä ja siitä ylöspäin.
Mieheni on todennut että "olet aika lyhyt" ja olen 168,3cm. Mielestäni olen keskipituinen.