Minkä pituinen on pitkä nainen?
Kuinka pitkä naisen täytyy olla, miellät hänet pitkäksi? Aikaisemminhan naiset olivat lyhyempiä, mutta nyt niin miesten kuin naistenkin keskipituus on noussut?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvä 15 cm
Ei tarpeeksi syvä. Holmesin 14" olisi jäänyt yli puolet ulkopuolelle.
Siis tuollainen 35 sentin jööti.😯 Jotkut naiset ihme ja kumma pystyvät videoilla ottamaan sen sisälleen😱
Mainostekstissä ja persreiästä mitattuna ehkä oli. todellisuudessa jotain muuta kumminkin.
Olen joskus xhamsterista katsonut Holmesin videoita. Penis ei ollut kova vaan aina puolilöysä eikä noussut itsestään yhtään. Oikea pituus on ollut varmaan noin 25 cm, korkeintaan pari senttiä pitempi parhaimillaan. Kaikki naiset eivät ilmeisesti pystyneet ottamaan sitä kokonaan eikä ihme.
Joku on filmeistä mittaillut että mitä se olisi todellisuudessa ollut ja tullut tulokseen 8,75 tuumaa eli noin 22 cm tai vähän päälle. Kovin paksuhan hänellä ei ollut, sen verran kumminkin ettei normaali peppuun kukaan mielellään ottanut. Kohdunsuu kun on lähes kaikilla naisilla jo sormellakin tunnisteltavissa, niin kyllähän turhan pitkän elimen kanssa naista helposti sattuu. Pitkä ja ohut on kai erityisen huono.
Eikös se suomalaisen naisen keskipituus ole jotain 165cm joten kyllä 170cm silloin jo pitkähkö on. Itse olen 174cm ja olen kyllä aina tuntenut itseni pitkäksi, joskus jopa liian pitkäksi.
Koen pitkiksi naisiksi itseäni (175 cm) pitemmät naiset. Itä-Suomessa liikkuessa tunnen itseni pitkäksi honkkeliksi, pääkaupunkiseudulla on paljon samankokoisia ja pitempiäkin naisia.
No mä oon mies ja 180cm vähä yli , mulle naisen on oltava lyhyempi ku mä ite .
Suomalaisen naisen keskipituus on 163-167 cm riippuen mitä ikäluokkia katsotaan. Nuoremmat ikäluokat tahtovat olla vanhempia pidempiä nykyään, joten en kovin herkästi miellä heitä pitkiksi. Lisäksi olen myös aika suurikokoinen. Kuitenkin minusta 175 senttinen nainen on tavallaan pitkähkö varsinkin jos on ikää.
On myös laskennallinen tapa määrittää pitkä nainen kun hänen pituus on vähintään kahden poikkeaman päässä tilastollisesta keskiarvosta. Tulos: vanhemmat naiset olisivat pitkiä jo 177 senttisinä ja nuoremmat 181 senttisinä.
190 cm.
Olen itse vain 179 cm lyhyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sara Forsberg 185 cm pitkä.
Eikö se ole mies?
Olen elämäni aikana saanut kuulla ainakin 200 kertaa että olen pitkä niin kai sitten olen. T. 182cm
Minun mielestäni 176-178 alkaa olla siinä rajoilla, että voi jo sanoa pitkäksi. Yli 180 cm naiset kiistatta pitkiä.
harvoin nään itseni pituisia naisia marketeissa... olen päälle 180cm
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni lyhyeksi ja olen 173.
Minäkin tunnen itseni lyhyeksi, olen 155
Vierailija kirjoitti:
Olen elämäni aikana saanut kuulla ainakin 200 kertaa että olen pitkä niin kai sitten olen. T. 182cm
Olisit juuri sopivan pituinen minulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyl me amazonit ollaan varattuja. kovaa valuuttaa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka on pidempi kuin miehensä.
Ai? Mä oon miestä pidempi.
164cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyl me amazonit ollaan varattuja. kovaa valuuttaa ollaan.
Tiedän sen ja siksi käytinkin konditionaalia.
Olen 165 cm ja tunnen itseni pitkäksi, kun vertaan itseäni puoli päätä lyhyempiin muusta etnisestä taustasta tulleisiin ihmisiin. Sekä huonoryhtisiin saman pituuden kuin minä omaaviin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
175 cm on jo pitkä.
Varmaan Suomessa missä ihmiset ovat lyhyitä. Suomalainen nainen on THL:n mukaan keskimäärin 163,2 senttiä pitkä, kun taas suomalaisella miehellä pituutta on puolestaan keskimäärin 177,5 . Naisten pituusvertailussa on Suomi sijalla 13 ja Ruotsi sijalla 17. Miehet vastaavasti Ruotsi sijalla 15 Suomi 16.
Alankomaissa miehet ovat keskimäärin 183 cm pitkiä, Naisten keskipituus on puolestaan 173 cm.
Virolainen mies on keskimäärin 180 senttimetriä pitkä ja virolainen nainen 169 senttiä. He ovat myös hoikkia niin miehet kuin naisetkin samoin kuin Hollantilaisetkin.
Niin että jos miehen pituus pn tärkeä, tiedät mistä hakea ; )
Koko ihmiskunnan keskipituus on 160 cm.
Joten 165 cm pituus on pitkän ihmisen tuntomerkki.