Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein kasvisruokaa, mies osoittaa mieltään

Vierailija
11.09.2022 |

Oli nälkäinen ennen ruuan tekemistä mutta nyt ei syönytkään. Meni puhumattomaksi ja tätä kestää yleensä monta päivää.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero lihaasyövä ja kulinaristi. Ruoka on ruokaa.

Jos minulle tarjotaan hyvin tehtyä kasvisruokaa, syön ihan yhtä mielelläni kuin liharuokaa. Tosin liha joskus jopa saattaa ällöttää, riippuu miten se on tehty. Kasvisruoka ei tätä tee.

Saatan usein ostaa juuri sen lihattoman vaihtoehdon, jos vaikka pizza on muuten laadukas, riittää margerita, usein kuitenkin mukaan tulee pepperoni, kinkkua en uskalla halvemmissa pizzerioissa syödä, kun ei tiedä mitä se on. Parhaat ruokani olen syönyt vegeravintoloissa maailmalla.

Puolison kanssa menee arkiruokina aika tasaisesti lihatonta ja lihallista. EIhän tässä ole kysymys kuin siitä samasta miesporukasta, joka pelkää, että pallit tippuvat, jos lautasella ei ole joka aterialla kuollut eläin. Melkoisen säälittävää.

Joopajoo. Aina samaa vegepropagandaa.

Joillekin se tuntuu olevan aivan käsittämätöntä ymmärtää että on olemassa miehiä, joiden miehuus ja heterous kestää vaikka syö välillä vegeruokaa. Omakin mies on tuommoinen, joskus itsekin kokkailee tofua. Hermo menisi johonkin murjottavaan makkarajunttiin

Vierailija
102/104 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään, joka söisi pelkkää lihaa. Kaikki syö jotain kasviksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kaffebulla.