Tein kasvisruokaa, mies osoittaa mieltään
Oli nälkäinen ennen ruuan tekemistä mutta nyt ei syönytkään. Meni puhumattomaksi ja tätä kestää yleensä monta päivää.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mä tein just kasvisruokaa mun miehelle. Sen kommentti oli, että jeesus, miten hyvää.
Rohkeaa mieheltäsi tulla kaapista mutta sääli liittoanne.
Ei yksikään mies syö tuollaista. Itse tilaisin pizzan ja kebabin tuplalihalla.
Hevosen on fyysisesti mahdotonta oksentaa
Oma mies on sekasyöjä ja tykkää syödä lihaa, mutta syö mielellään kasvisruokaakin. Aloittajan mies on lapsellinen, voisi opetella itse kokkaamaan.
No ois paistanut pihvit kasviruoan lisukkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies halvaantunut vai miksi ei itse tehnyt mieleistään ruokaa?
ei miehen tarvitse tehdä ruokaa ja siivota, kun se elättää naista siihen hommaan
Sepä siinä on, kun Suomesta löytyy noin 10 miestä, jotka elättävät täysin tulottoman vaimonsa ja lapset.
Pitääkö sitä ruokaa mainostaa kasvisruokana, jos on mennyt yhteen pikkusieluisen pullossa eläneen ääliön kanssa. Voit ihan vaan sanoa että tänään on sienipastaa tai munakoisomuhennosta ilman että jauhaa sen kummemmin kasvistuoasta.
Onpa lapsellinen mies. Toisen tekemää arvostetaan ja sanotaan kiitos.
Minä en kokkaisi enää ollenkaan miehelle, jos kehtaisi tuolla tavalla kiukutella tavallisesta ruoasta. En minäkään ole syönyt kaikkia miehen kokkailuja eikä hän minun, mutta normaali aikuinen ihminen osaa sanoa nätisti, ettei ruoka oikein maistu ja tehdä itselleen jotain muuta syötävää.
Meillä tänään aivan loistavaa vegelasagnea mieheni tekemänä.
Kyllä minäkin loukkaantuisin jos minulle kasvisruokaa tarjottaisiin. Tosimies syö lihaa.
Osoittaako mieltään jos ostat sähköauton?
Suomalaiset "tosimiehet" myös juovat lasten juomaa eli maitoa.
Joo tuo maidon juonti ja miehekkyys :D :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä tänään aivan loistavaa vegelasagnea mieheni tekemänä.
Mun mies teki eilen tofuwokkia.
Vierailija kirjoitti:
Ukko voi kokata omat sapuskansa.
Kengänkuva prsiiseen vaan. Miksi yksikään nainen suostuu katselemaan tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset "tosimiehet" myös juovat lasten juomaa eli maitoa.
Suomalaiset tosijuntit. Ravintolassakin.
Häh? No niin tapahtui.
T. Alkuperäinen kirjoittaja