Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein kasvisruokaa, mies osoittaa mieltään

Vierailija
11.09.2022 |

Oli nälkäinen ennen ruuan tekemistä mutta nyt ei syönytkään. Meni puhumattomaksi ja tätä kestää yleensä monta päivää.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero lihaasyövä ja kulinaristi. Ruoka on ruokaa.

Jos minulle tarjotaan hyvin tehtyä kasvisruokaa, syön ihan yhtä mielelläni kuin liharuokaa. Tosin liha joskus jopa saattaa ällöttää, riippuu miten se on tehty. Kasvisruoka ei tätä tee.

Saatan usein ostaa juuri sen lihattoman vaihtoehdon, jos vaikka pizza on muuten laadukas, riittää margerita, usein kuitenkin mukaan tulee pepperoni, kinkkua en uskalla halvemmissa pizzerioissa syödä, kun ei tiedä mitä se on. Parhaat ruokani olen syönyt vegeravintoloissa maailmalla.

Puolison kanssa menee arkiruokina aika tasaisesti lihatonta ja lihallista. EIhän tässä ole kysymys kuin siitä samasta miesporukasta, joka pelkää, että pallit tippuvat, jos lautasella ei ole joka aterialla kuollut eläin. Melkoisen säälittävää.

Vierailija
82/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän sitä kasvismoskaasi väkisin tuputat, sitä vähemmän se tulee missään vaiheessa edes silloin tällöin kelpaamaan ja sitä luotaantyöntäväksi sen teet. Samoin kuin itsesi.

Kunnon ruokaa ukolles.

Joo sama asia kuin tarjoaisi kasvissyöjälle pelkkiä lihapullia. Tuskin kelpaisi vaikka kuinka tyrkyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just syötiin lounaaksi vegaanisia hamppareita. Täytteenä BBQ-tempeä, tomaattia, sipulia, salaattia ja kesäkurpitsaslaw (en nyt keksi parempaa sanaa; kuten coleslaw-kaalisalaatti mut kesäkurpitsasta). Lisukkeeksi itse tehtyjä ranskalaisia ja perus kurkku-tomaatti-salaatti. Oli hyvää. Ja kyllähän se MIESkin tykkäsi, mikä täällä lienee se pääasia.

Vierailija
84/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero lihaasyövä ja kulinaristi. Ruoka on ruokaa.

Jos minulle tarjotaan hyvin tehtyä kasvisruokaa, syön ihan yhtä mielelläni kuin liharuokaa. Tosin liha joskus jopa saattaa ällöttää, riippuu miten se on tehty. Kasvisruoka ei tätä tee.

Saatan usein ostaa juuri sen lihattoman vaihtoehdon, jos vaikka pizza on muuten laadukas, riittää margerita, usein kuitenkin mukaan tulee pepperoni, kinkkua en uskalla halvemmissa pizzerioissa syödä, kun ei tiedä mitä se on. Parhaat ruokani olen syönyt vegeravintoloissa maailmalla.

Puolison kanssa menee arkiruokina aika tasaisesti lihatonta ja lihallista. EIhän tässä ole kysymys kuin siitä samasta miesporukasta, joka pelkää, että pallit tippuvat, jos lautasella ei ole joka aterialla kuollut eläin. Melkoisen säälittävää.

Joopajoo. Aina samaa vegepropagandaa.

Vierailija
85/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän sitä kasvismoskaasi väkisin tuputat, sitä vähemmän se tulee missään vaiheessa edes silloin tällöin kelpaamaan ja sitä luotaantyöntäväksi sen teet. Samoin kuin itsesi.

Kunnon ruokaa ukolles.

Joo sama asia kuin tarjoaisi kasvissyöjälle pelkkiä lihapullia. Tuskin kelpaisi vaikka kuinka tyrkyttäisi.

Jeps.

Nää kasvisruokavaliolaiset vaan kokee olevansa (jostain ihme syystä) niin paljon ylempänä että heillä suorastaan velvollisuus tuputtaa omaansa ja määkiä aina syyllistämisestä alkaen jos ei kelpaa eikä maistu.

Itse eivät tee koskaan poikkeusta.

Yhtään missään.

Vierailija
86/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neanderthalensis kirjoitti:

Ääliömäistä provoilu-politiikkaa. WHO ja FAO ovat määritelleet proteiinin jotka ihminen tarvitsee eikä proteiinia voi korvata toisella. SOIJA on keksitty ja kala, kana, äyriäiset ja liha. Jos soijan jättää pois niin ongelmissa ollaan. Pääosa iltapäivälehtien ravintoasiantuntijoista on silkkaa muotia ja roskaa.

--------------

Ja ap on todenäköisesti provo.

Kasvissyöjä olen ollut 26 vuotta, soijaa en voi syödä olen sille allerginen. Ei mitään ongelmaa. On totta ettei mistään muusta yksittäisestä kasviksesta saa kerralla kaikkia aminohappoja mutta tämä ei ole ongelma, syö sitten yhdessä eri ruokia niin että ne tulee. Esim. papuruoan kanssa viljaruokaa, vaikka leipää.

No kerro ne 2 proteiinia kiitos ja älä juokse maidon ja kananmunan kanssa karkuun eli ovolaktovegaania ei lasketa vegeksi. Periaateessa itse olen ovolaktovege aika pitkälti. 

Vierailija
87/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten "kriisitilanteiden" varalta jääkaapissa pitäisi aina olla lenkki makkaraa.

Lenkki pannulle, ja kuumennuksen jälkeen isännän suuhun.

Vierailija
88/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kananmunia syövä edes voisi olla kasvissyöjä kun syön kerran kanaa. Vähän eri kehitysasteella vaan, mutta kanaa yhtä lailla.

Vierailija
89/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te saatte ravintoa tappamata eläimiä? Mit' luulette tapahtuvan, kun traktori kyntää peltoa?  Pelkästään teidän luonnolinen ihonne tappaa elämää hirvittäviä määriä. Ihmisen iho on yksi suuri taistelutanner.

Vierailija
90/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko voi kokata omat sapuskansa.

Kengänkuva prsiiseen vaan. Miksi yksikään nainen suostuu katselemaan tuollaista.

Kyllä se on nainen joka saa kengänkuvan pärseeseen ja mies jää taloonsa asumaan.

Hah, no kyllä se meillä on mies, joka voi painua johonkin sossun tukemaan asuntoon, kuten tähänkin asti, jos mulle suutaan soittaa.

No meikäläisen arvon Lady saa aina hepulin ja sanoo minun olevan skitso kun yritän vähän karata.....

Vierailija
91/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun tein sosekeittoa perunasta, porkkanasta yms. No kyllä mä siihen metukkaakin paistelin lisämauksi.

Ex hoki hokemasta päästyään että tänään sitten syödään pilttiä. No ni, pilttiä vaan. Syökääs nyt lapset pilttiä. Ei oo tarjolla muuta kuin pilttiä.

No, tuli se ruoka-aika. Itse kun se ei osaa mitään laittaa, niin rupesi sitten syömään, vielä sadatellen sitä "pilttiä".

Muutaman lusikallisen söi, niin hiljeni ja söi hyvällä halulla, eikä sen jälkeen piltistä ole puhunut.

Mutta kyllähän ärsyttää tuollaiset pellet.

Jos aikuinen ihminen ei osaa itselleen tehdä ruokaa, niin sellainen saa kuihtua pois.

Vierailija
92/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin lihaa kaipaan kaveriksi. Se on vähä kuin pupu ruuan syöjät ei halua lihaa. Niin lihan syöjä haluaa lihas. Periaatteita mistä ei poiketa.

Sinähän luonnollisesti teet omat ruokasi ja et odota että äiti tai äidinkorvike tekee pikkupojalleen ruokaa ja syöttääkin vielä.

Vierailija
93/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein just kasvisruokaa mun miehelle. Sen kommentti oli, että jeesus, miten hyvää.

Rohkeaa mieheltäsi tulla kaapista mutta sääli liittoanne.

Sinä tässä se salahomoseksualisti olet. On ihan yleistä tietoa, että miehet jotka pakkomielteisesti näkevät homoseksuaaleja joka asiassa ja luulevat toisia miehiä homoseksuaaleiksi ja miettivät homoseksuaaleja jatkuvasti, ovat itse kaappihomoja.

Vierailija
94/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sitä ruokaa mainostaa kasvisruokana, jos on mennyt yhteen pikkusieluisen pullossa eläneen ääliön kanssa. Voit ihan vaan sanoa että tänään on sienipastaa tai munakoisomuhennosta ilman että jauhaa sen kummemmin kasvistuoasta.

Luuletko että tuon kyseisen ihmisryhmän edustajat syövät sieniä ja munakoisoja? Ei puhettakaan, he pelkäävät niitäkin koska sitten voi alkaa tehdä mieli saman sukupuolen edustajaa.

Vierailija
95/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ruokaa ukolles.

Lihapullat eivät kuulu kasvissyöjän ruokavalioon. Kasvikset taas kuuluvat sekasyöjän ruokavalioon. Aika simppeliä.

Vierailija
96/104 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ruokaa ukolles.

Lihapullat eivät kuulu kasvissyöjän ruokavalioon. Kasvikset taas kuuluvat sekasyöjän ruokavalioon. Aika simppeliä.

En tarkoittanut sekasyöjiä vaan lihansyöjiä. Ei kaikki syö kasviksia.

Vierailija
97/104 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasla mies

Vierailija
98/104 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä teen kasvisruokaa, vaikkapa lasagnea soijarouheesta, niin en minä niin höperö ole, että kertoisin siitä.

Sanon, että tänään tarjolla lasagnea, ja siinä kaikki. Jos alkaa mainostaa kasvisruokaa, joillakin nousee niskakarvat pystyyn.

Vierailija
99/104 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ruokaa ukolles.

En tarkoittanut sekasyöjiä vaan lihansyöjiä. Ei kaikki syö kasviksia.

Kukaan ei syö vain ja ainoastaan lihaa.

Vierailija
100/104 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun tein sosekeittoa perunasta, porkkanasta yms. No kyllä mä siihen metukkaakin paistelin lisämauksi.

Ex hoki hokemasta päästyään että tänään sitten syödään pilttiä. No ni, pilttiä vaan. Syökääs nyt lapset pilttiä. Ei oo tarjolla muuta kuin pilttiä.

No, tuli se ruoka-aika. Itse kun se ei osaa mitään laittaa, niin rupesi sitten syömään, vielä sadatellen sitä "pilttiä".

Muutaman lusikallisen söi, niin hiljeni ja söi hyvällä halulla, eikä sen jälkeen piltistä ole puhunut.

Mutta kyllähän ärsyttää tuollaiset pellet.

Metukkaa kasvissosekeittoon? Voi oksennus 🤢🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä