Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku menee parturiin hiuksissa täitä, tälle pitäisi asettaa elinikäinen porttikielto

Vierailija
17.10.2025 |

ja tietysti periä lasku siivouksesta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan niin idootti ole että menee partiuriin jos on täitä.

Vierailija
2/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturina lähemmäs kymmenen vuotta eikä kertaakaan asiakkaalla täitä. Jos olisi, vetäisin turpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei tiedä?

Vierailija
4/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, täille ikuinen porttikielto partureihin

Vierailija
5/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei tiedä?

Kyllä sen tietää, jos nyt ei joku kehitysvammainen ole.

Vierailija
6/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täi on tunteva eläin jolla on oikeus asustaa leikatuissa hiuksissa.

Vierailija
7/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne täit niin helposti tartu, että tuollaisen jälkeen pitäisi joku erityissiivous tehdä.

Vierailija
8/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misto sen tietää että on täitä?

Vierailija
10/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/shorts/4xsPt3LS2cM

Näyttävät ulkomailla hoitavan myös täihäätöjä.

Vierailija
11/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kampaajana yli 20 vuotta ja 2 kertaa olen löytänyt täitä asiakkaalta, joka ei itse tiennyt niistä. Toinen oli lapsi ja toinen aikuinen. Sit vaan asiakkaalle ohjeistus että apteekin kautta kotiin ja uusi leikkuuaika sitten kun täit on hoidettu kahteen kertaan. Ei se sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
12/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätä kutittaa ihan hitokseen. Mutta niitä täitä on siinä vaiheessa jo aika paljon, kun sitä kutinaa on.

Vierailija
13/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parturille porttikielto?

Olet kyllä hyvässä seurassa, koska toimittajatkaan eivät enää tiedä, mihin "tämä" viittaa.

Vierailija
14/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kampaajana yli 20 vuotta ja 2 kertaa olen löytänyt täitä asiakkaalta, joka ei itse tiennyt niistä. Toinen oli lapsi ja toinen aikuinen. Sit vaan asiakkaalle ohjeistus että apteekin kautta kotiin ja uusi leikkuuaika sitten kun täit on hoidettu kahteen kertaan. Ei se sen ihmeellisempää ole.

Törkeää asiakkaan heitteillejättöä.

Vierailija
15/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää asiakkaan heitteillejättöä.

Kyllä, siis kaikkien muiden asiakkaiden paitsi tämän vastuuttoman täi-paskan, jolle olisi pitänyt antaa ikuinen porttikielto.

Vierailija
16/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Koulussa oli liikkeellä täitä ja poika pyysi, että tarkistaisin hänen päänsä, kun sitä vähän kutitti. En löytänyt mitään. Pyysin poikaa kuitenkin vielä käymään kouluterveydenhoitajan luona. Terveydenhoitaja tutki hiukset eikä löytänyt mitään, mutta suositteli vielä varmuuden vuoksi ostamaan apteekista täikamman ja käymään hiukset läpi sen avulla. Tein työtä käskettyä, mutta en edelleenkään löytänyt mitään.

Kolmen viikon päästä niitä täitä sitten löytyikin hiuksista ja runsaasti. Harmitti, että en ollut varmuuden vuoksi pessyt pojan hiuksia täishampoolla heti aluksi.

Vierailija
17/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päähän kannattaisi vetää muliksi samalla, kun on kerran siinä parturissa, helpottaa huomattavasti täiden häätämistä.

Vierailija
18/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kampaaja, jolle on tullu täipäinen asiakas ja on nyt syvästi traumatisoitunut asiasta?

Vierailija
19/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan tulee ohjeistaa täihäätö asiallisesti ja toivottaa asiakas tervetulleeksi kun on täitön. Täisen asiakkaan lähdettyä pyyhitään pinnat, laitetaan kapat ym. rätit, pyyhkeet kuumaan pesuun. Kammat ym. päävärkit kai pestään ja desinfioidaan muutenkin kaikkien asiakkaiden välissä? (Toivottavasti.)

Vierailija
20/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi on saanut täitä kampaajalta. Elämäntilanne oli sellainen, ettei ole ole voinut saada tartuntaa muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä