Tein kasvisruokaa, mies osoittaa mieltään
Oli nälkäinen ennen ruuan tekemistä mutta nyt ei syönytkään. Meni puhumattomaksi ja tätä kestää yleensä monta päivää.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein just kasvisruokaa mun miehelle. Sen kommentti oli, että jeesus, miten hyvää.
Rohkeaa mieheltäsi tulla kaapista mutta sääli liittoanne.
Oletpa typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin loukkaantuisin jos minulle kasvisruokaa tarjottaisiin. Tosimies syö lihaa.
"Tosimies" salli mun nauraa. Tuollaisilla raukoilla lällynpierukaisilla ei tee mitään.
NIIN!
Mitäs teit, mies on mies, ei lehmä. Syö itse heinäs.
Ääliömäistä provoilu-politiikkaa. WHO ja FAO ovat määritelleet proteiinin jotka ihminen tarvitsee eikä proteiinia voi korvata toisella. SOIJA on keksitty ja kala, kana, äyriäiset ja liha. Jos soijan jättää pois niin ongelmissa ollaan. Pääosa iltapäivälehtien ravintoasiantuntijoista on silkkaa muotia ja roskaa.
--------------
Ja ap on todenäköisesti provo.
Pankaas nyt hyvät rouvat luetellen ne 12 vältämätöntä proteiinia jota ihminen tarvitsee ja joita ilman ihminen muuttuu VÄHÄMIELISEKSI.,, Niin myös ne MÄÄsRÄT!
-------------------
muuttaa sama se minulle jos haluatte MUODIN vuoksi uhrata parisuhteen. Toivottavasti ette ole jo lisääntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset "tosimiehet" myös juovat lasten juomaa eli maitoa.
Lehmien rintamaitoa, joka on tarkoitettu vasikoiden ravinnoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin loukkaantuisin jos minulle kasvisruokaa tarjottaisiin. Tosimies syö lihaa.
"Tosimies" salli mun nauraa. Tuollaisilla raukoilla lällynpierukaisilla ei tee mitään.
Miksi pelkäät miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko voi kokata omat sapuskansa.
Kengänkuva prsiiseen vaan. Miksi yksikään nainen suostuu katselemaan tuollaista.
Kyllä se on nainen joka saa kengänkuvan pärseeseen ja mies jää taloonsa asumaan.
Jessus. Miten joku voikin jaksaa elää tuollaisen superjuntin kanssa. Häpeäisin silmät päästäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein just kasvisruokaa mun miehelle. Sen kommentti oli, että jeesus, miten hyvää.
Olette homopari?
Jotain selleripihviä, yäk, minäkin murjottaisin, ainakin 2 viikkoa.
Pitääkö niistä miehistä väen väkisin tehdä kasvissyöjiä? Lihaksikkaammat kehot, tarvitsevat kunnon ruokaa. Kun seuraa lounasravintolassa miesten syömistä, niin kyllähän he ottavat lautaselleen niitä kasviksiakin ihan reilusti. Ihminen on sekasyöjä. Pitäkää nyt miehet vähän puolia ne.
Toivoo nim. Nainen
Siis kuka ihmeen mies, ja miksi te koko ajan jankkaatte hänestä?
Pitää olla kunnon pihvi ja täysmaitoa tai piimää juomana. Persilja tai jokin muu rehukin käy koristeeksi, jos on maustevoita.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö niistä miehistä väen väkisin tehdä kasvissyöjiä? Lihaksikkaammat kehot, tarvitsevat kunnon ruokaa. Kun seuraa lounasravintolassa miesten syömistä, niin kyllähän he ottavat lautaselleen niitä kasviksiakin ihan reilusti. Ihminen on sekasyöjä. Pitäkää nyt miehet vähän puolia ne.
Toivoo nim. Nainen
Joo, tavallinen suomalainen pömppö-Petteri tarvitsee lihaa jokaikisellä aterialla. Muuten mielettömät voimaa uhkuvat adonislihakset kuihtuvat pois iltaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoo nim. Nainen
Näkee sen jo päältä kuka syö heinää ja kuka lihaa. Selleripihvit käy neuvolassa punnittaville narukäsille.
Hei, minäkin uskon kaiken minkä luen internetistä. Olenhan aivovammainen mamma.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kunnon pihvi ja täysmaitoa tai piimää juomana. Persilja tai jokin muu rehukin käy koristeeksi, jos on maustevoita.
En tiedä miksi nauroin tätä kommenttia ääneen. :D