Mistä sen kumppanin voisi löytää?
Olen tässä miettinyt kun on vain menny vaikeemmaksi deittailu ja tinderissä on liian tasokkaita laihoja naisia. Olen ihan tavallinen mies mutta ei löydy kumppania mistään, eivätkä naiset halua tutustua. Tiedän että jos ei etsi niin ei onnistu mutta mitä sitte tehdä käveleekö se kaupassa vastaan?
Kommentit (235)
Luulis että mustaki tavis pullukka vois kiinnostua mutta heikolta näyttää kun eivät ota yhteyttä eivätkä halua ttreffeille.. en ole missien naisten perään ja hoikkien en missää nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vissiin haluaa niitä koulutettuja ei tavis miehiä joilla on harrastuksia hyvä itsetunto.. sosiaaliset taidot ei velkaa,, vanhaa autoa.. on kavereita.. ei kaljamahaa.
Ei kaljamahaa, mutta itse saavat olla lihavia. Onhan se kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vastaa mulle kun otan yhteyttä.
Mitä kirjoitat heille? Pelkkä moi ei oikein innosta toista kirjoittelemaan. Kirjoittaisit sen moin lisäksi, että minkälainen kaveri olet ja mitä olet sinä päivänä tehnyt ja ajatellut.
En tiedä. Tinder on vaikea kun miehet valehtelevat kaikesta. Ehkä naisetkin tekevät niin, mutta siitä mulla ei ole kokemusta. Voisitteko laittaa edes sen iän oikein? Ei luulisi olevan vaikeaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vissiin haluaa niitä koulutettuja ei tavis miehiä joilla on harrastuksia hyvä itsetunto.. sosiaaliset taidot ei velkaa,, vanhaa autoa.. on kavereita.. ei kaljamahaa.
Ei kaljamahaa, mutta itse saavat olla lihavia. Onhan se kummallista.
Sitä mä ihmettelen ku vuodesta toiseen olen sinkku ja en kelpaakkaan... on ohentuneet hiuksetki.. eikai tommoset pitäs vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Tinder on vaikea kun miehet valehtelevat kaikesta. Ehkä naisetkin tekevät niin, mutta siitä mulla ei ole kokemusta. Voisitteko laittaa edes sen iän oikein? Ei luulisi olevan vaikeaa...
Tinderissä naiset ei oikein kirjota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vastaa mulle kun otan yhteyttä.
Mitä kirjoitat heille? Pelkkä moi ei oikein innosta toista kirjoittelemaan. Kirjoittaisit sen moin lisäksi, että minkälainen kaveri olet ja mitä olet sinä päivänä tehnyt ja ajatellut.
Ehkä pitäisi yrittää totta. Yritän tsempata.. mutta on niin paljo tasokkaita naisia, pelkään etten kelpaa heille.
Allu on pakkomielteinen. Hän on myös vaikeasti persoonallisuushäiriöinen ja se tarkoittaa, että ihmissuhteet eivät ole Allun juttu.
Kun ei tajua omaa tilaansa, ei kykene siitä myöskään kuntoutumaan.
Alluhan sai jo fudut terapeutiltaankin. Viestitteli tälle jotain sata viestiä vuorokaudessa. Saitko lähestymiskiellonkin.
se on helpompi vain elää yksinäistä elämää takas töihin tänää kahvia illalla että jaksaa yövuoroja tehdä.. unohtaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Allu on pakkomielteinen. Hän on myös vaikeasti persoonallisuushäiriöinen ja se tarkoittaa, että ihmissuhteet eivät ole Allun juttu.
Alluhan sai jo fudut terapeutiltaankin. Viestitteli tälle jotain sata viestiä vuorokaudessa. Saitko lähestymiskiellonkin.
En ole kukaan Allu kuka se on.. alotin toisen terapian ja käyn sielä ainaski vuoden.
Olen masentunut sen takia ku ei ole niitä kavereita ja naiset ei kiinnostu. Olen aloittanu psykoterapian ja syön seronil lääkettä 40 mg.. ja risperidon lääkettä.. vaikeeta tää elämä vain on yksin ja tähän kyllästyy kun koskaa ei naiset kiinnostu. En sano mitään enään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverien puolisoiden kavereista. Niill todennäköisesti joku sinkku tuttu joka pohtii samaa.
Mä en olen vähän erilainen mies, mulla ei ole kavereita ei tuttuja ei mitään.
Kokeile kirjeenvaihtoa. Ole ihminen äläkä kirjoita kuin rakkaushuijari. Laitan esimerkiksi rakkaushuijarin kirjoittelusta oheen:
Hei kultarakas 😍😘🥰!
Minä olen koko päivän ajatellut sinun kauniita kasvojasi ja ääntäsi 🔥. Odotan sitä päivää, jolloin tapaamme ja voin ojentaa sinulle kukkakimpun 💐 ja haistaa ihanan parfyymisi 🔥.
Minä pääsisin tapaamaan sinua ensi viikonloppuna, mutta lompakkoni ja siellä oletat korttini varastettiin 😩. Voisimme tehdä unelmastamme totta jos lainaisi minulle 500€ tilille 1234567890. Se on ystäväni tili ja maksan sinulle heti kun asiat ovat kunnossa oman pankkini kanssa.
Minä rakastan sinua 😍🥰🔥. En kestä kohta päivääkään sitä, ettemme tapaa.
Ikuisesti Sinun Rakkaushuijari
Aikoinani mietin itsemurhaa,, mutta ei asiat niin huonosti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kukaan Allu kuka se on.. alotin toisen terapian ja käyn sielä ainaski vuoden.
Mä en ole allu ja mulla ei ole kavereita.. mutta on vakituinen työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverien puolisoiden kavereista. Niill todennäköisesti joku sinkku tuttu joka pohtii samaa.
Mä en olen vähän erilainen mies, mulla ei ole kavereita ei tuttuja ei mitään.
Ota tuo positiivisena asiana. Nolot tai kännissä sekoilevat kaverit ovat raivostuttavia. Kerran olin jo nukkumassa ja silloinen avokkini otti kuppia kaverinsa kanssa. Kaveri oli vääntänyt itsensä sängyllemme istumaan ja heräsin kun hiuksiani harotaan. Hän sanoi, että halusi silittää hiuksiani kun nukuin suloista unta. Olin, että WTF? Samaa mieltä oli myös avokkinikin. Siihen loppui poikien ilta eikä tyyppiä ole meillä näkynyt.
Baarista miä löysin naiseni. En tiedä muita paikkoja mistä vois löytää. Baarit paras tapa tutusua naisiin ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut suomi 24 treffit. badoo jne.. ei mitään siis aivan nollaa on jatkuvasti.
Badoo huijaa kopioimalla ihan viattomien ihmisten tietoja. Minunkin tietoni ovat siellä enkä taatusti ole romanssia vaikka. En saanut yhteyttä Badoon asiasta vastaavaan henkilöön, että minut olisi poistettu sieltä.
Mies46 kirjoitti:
Baarista miä löysin naiseni. En tiedä muita paikkoja mistä vois löytää. Baarit paras tapa tutusua naisiin ollut aina.
Ei baareista löydä kun pinnallisia hoikkia naisia, en jaksa joka vloppu mennä eikä huvita juoda.. rahat menee.
Mä luovutan suosista ja keskityn muihin juttuihin. Naiset on tosi vaativia.
Sirkka-Liisa menee jatkamaan juustokakkujen tekoa. Me kyl nähtiin teidän Tiktok video jossa miehesi potkasi oven sisään ja sä ootit topless asussa sitä kotona. Muista ensikerralla Tiktokin olevan lasten suosima alusta.