Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen kumppanin voisi löytää?

Vierailija
11.09.2022 |

Olen tässä miettinyt kun on vain menny vaikeemmaksi deittailu ja tinderissä on liian tasokkaita laihoja naisia. Olen ihan tavallinen mies mutta ei löydy kumppania mistään, eivätkä naiset halua tutustua. Tiedän että jos ei etsi niin ei onnistu mutta mitä sitte tehdä käveleekö se kaupassa vastaan?

Kommentit (235)

Vierailija
61/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin saisi toivoa kumppanista parisuhteista,, ei mitään.. ei mitää läheisyyttä.. ei mitää treffiseuraa,, elää vain yksin, ihmiset on outoja.

Vierailija
62/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vissiin saisi toivoa kumppanista parisuhteista,, ei mitään.. ei mitää läheisyyttä.. ei mitää treffiseuraa,, elää vain yksin, ihmiset on outoja.

En lähde maksullisiin kyllä, kärsin vaikka yksin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naiset mitä mun pitäs tehdä, edelleen sama ku seinille kirjottelis kun ei mistää saa vinkkejä tai ehdotuksia että mistä löytää nainen?

Vierailija
64/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte ku ei ketään vastaa.

Vierailija
65/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Allu voisi pitää tauon tästä pakkomielteisestä kumppanin etsimisestä ja laittaa ensin oman elämän järjestykseen.

Keskity terapiaan ja laita mielenterveys kuntoon.

Hanki harrastuksia tai muuta elämänsisältöä vapaa-ajalle.

Kouluttaudu lisää ja pyri hankkimaan parempi työpaikka.

Aloita laihdutus.

Sitten kun nämä ovat tehty niin kokeile uudestaan.

Ei tarvi kouluttautua. Sekin riittää ettei jämähdä kotiin. Lähtee ihmisten tykö.

Tämä.  Sellaista laumaidiotismia miten "kuuluu elää". 

Vierailija
66/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käyn ihmisten ilmoilla ja yritän naisia.. emmä halua jokaista naista ja olla epätoivonen, mutta ei ole mitää vientiä.

Vierailija
67/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ymmärrä tätä touhua miten naisista on tullut niin vaativia, ei ole mulla hyvää kroppaa, on ylipainoa vähän, ei ole rahaa, ei ole mersua, mutta asiat on silti ihan hyvin.

Vierailija
68/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sano enää mitää.. elän sinkkuna ja toivon että joskus onnistuu edes. Ainaski ennen onnisti.

Vierailija
69/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitää järkeä kerta e ikelpaa ei väkisin voi ettiä ketään, on vain oltava yksin.

Vierailija
70/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tänne yksin kirjottaa, Ihmiset mikä teitä vaivaa ku ei kukaa kirjota mitää?

Vierailija
71/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin saisi kirjottaa mitään ei valittaa, tyytyä elämäänsä sinkkuna, kaikille ei ole kumppania.

Vierailija
72/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti ku kaikki aina lopettaa kirjottelemisen kun seinään monta kertaa käy näin, ei saisi mitää sanoa.

Vierailija
73/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HELVETTIÄ MUN PITÄS SIT SANOA

Vierailija
74/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte kerta ihmiset on hiljaa, parempi ku ei jatkos tee mitää alotuksia eikä sano mitään. On vain yksin.

Vierailija
75/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat hiljaa, koska kaikki eivät ehdi välttämättä reagoimaan ennen kuin menetät "malttisi".

Oikean kumppanin löytäminen on tavallaan "tuuri peliä" eli sattumaa.

Kumppanin voi löytää harrastuksista, opiskelu paikasta, baarista periaatteessa mistä vaan.

Ihmiset antavat myös neuvoja, mutta pitää kuitenkin muistaa että ne eivät ole automaattisia takeita kumppanin löytämiseen. Neuvot voivat edesauttaa asioiden onnistumista, mutta pitää itse osata vastaanottaa tarjottu apu.

Nettideittailussa ghostaaminen on nykyisin yleistä ja ylipäätänsä oikean kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa. Et ole ainoa.

Jos tutustuminen ei pääse alkua pidemmälle, se pitää hyväksyä ja jatkaa eteenpäin.

Mutta jos taas vastakaikua löytyy kannattaa edetä alkuun rauhallisesti.

Kärsivällisyys, rehellisyys ja itsensä hyvien puolien tuominen esiin kannattaa.

Aggressiivisuudesta, valehtelusta ja negatiivisuudesta kannattaa pyrkiä eroon.

Ei kannata edetä liian nopeasti tai takertua toiseen.

Pitää antaa myös toiselle tilaa.

Käytöstavat kannattaa myös muistaa.

Elämä on myös hyvä saada tasapainoon, löytää muita sosiaalisia kontakteja ja hoitaa ongelmat pois ennenkuin ryhtyy parisuhteeseen.

Avaimet tarvittaviin muutoksiin ovat omissa käsissä, mutta se haluaako muutosta on oma päätös.

Vierailija
76/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen uimahallin saunasta.

Vierailija
77/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajan kanssa kukaan ei halua jutella. Sen takia sä et saa naistakaan, piste. Mäkin oon kuukausia sitten antanut helvetin hyviä neuvoja sulle, mutta ei sulle kannata, koska et kuuntele. Kaikki pitäisi tapahtua napinpainalluksella.

Vierailija
78/235 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaa tarvi. Mitä mun sitte pitäs sanoa emmä tiedä. Luovuttaa, Käydä töissä syödä masennuslääkkeitä. mä en vaa voi hyvin, ei oo kavereita ei kukaan halua olla yhteyksissä olen yksinäinen ja vääränlainen ihminen. Naiset juoksee karkuun vaan. .tekis mieli hypätä junan alle

Vierailija
79/235 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat hiljaa, koska kaikki eivät ehdi välttämättä reagoimaan ennen kuin menetät "malttisi".

Oikean kumppanin löytäminen on tavallaan "tuuri peliä" eli sattumaa.

Kumppanin voi löytää harrastuksista, opiskelu paikasta, baarista periaatteessa mistä vaan.

Ihmiset antavat myös neuvoja, mutta pitää kuitenkin muistaa että ne eivät ole automaattisia takeita kumppanin löytämiseen. Neuvot voivat edesauttaa asioiden onnistumista, mutta pitää itse osata vastaanottaa tarjottu apu.

Nettideittailussa ghostaaminen on nykyisin yleistä ja ylipäätänsä oikean kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa. Et ole ainoa.

Jos tutustuminen ei pääse alkua pidemmälle, se pitää hyväksyä ja jatkaa eteenpäin.

Mutta jos taas vastakaikua löytyy kannattaa edetä alkuun rauhallisesti.

Kärsivällisyys, rehellisyys ja itsensä hyvien puolien tuominen esiin kannattaa.

Aggressiivisuudesta, valehtelusta ja negatiivisuudesta kannattaa pyrkiä eroon.

Ei kannata edetä liian nopeasti tai takertua toiseen.

Pitää antaa myös toiselle tilaa.

Käytöstavat kannattaa myös muistaa.

Elämä on myös hyvä saada tasapainoon, löytää muita sosiaalisia kontakteja ja hoitaa ongelmat pois ennenkuin ryhtyy parisuhteeseen.

Avaimet tarvittaviin muutoksiin ovat omissa käsissä, mutta se haluaako muutosta on oma päätös.

Emmä oikein osaa muuttua vaikka haluaisin, Ihmiset kokee mut sekopäänä ilkeenä kusipäänä.. tai ruikuttajana tai negatiivisena.

Vierailija
80/235 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä löydä sosiaalisia keinoja.. yritän naisia treffeille tai chatissa juttelen ei ne halua tavata ja jutella.. kaikki juoksee mua karkuun.. tekis mieli välillä huutaa tai itkeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi