Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen kumppanin voisi löytää?

Vierailija
11.09.2022 |

Olen tässä miettinyt kun on vain menny vaikeemmaksi deittailu ja tinderissä on liian tasokkaita laihoja naisia. Olen ihan tavallinen mies mutta ei löydy kumppania mistään, eivätkä naiset halua tutustua. Tiedän että jos ei etsi niin ei onnistu mutta mitä sitte tehdä käveleekö se kaupassa vastaan?

Kommentit (235)

Vierailija
41/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se kumppani saattaa löytyä läheltä. Minä, kun erosin ja olin sinkkuna 4v ja aloin sitten miettiä, jos latais tinderin. Tein niin ja aika nopeasti poistin sen, vaikka parilla deiteillä kävinkin. En silti lämmennyt kumpaakaan, kun aloin olee sitä mieltä, että 4v sinkkuna mihin totuin olikin hyvää elämää. Tuli jotenkin stressi siitä deittailusta, kun täysin tuntemattomaan pitäs tutustua jne jne.

Siitä meni noin vuosi, kun kaverini jonka olen tuntenut 1 luokasta asti, niin hänen pikkusisko tuli kaverin silloisille 40v synttäreille. Kaverin sisko sanoi, että olet kuulemani mukaan eronnut vuosia sitten. Olin joo. Niin mäkin olen ollut täysin sinkku 3v. Lähetkö deiteille jne jne. Lähdin ja ollaan yhdessä oltu nyt 3v. Oli helpompaa alottaa suhde, kun tunsi jo toisen entuudesta. Ehkä sun pitäs katella kuka lähipiirissä on sinkku ja kokeilla sieltä.

Ei ole mitään lähipiiriä olen vaa yksin mulla on perhe. ei ole tuttuja ei kavereita.

Vierailija
42/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu ei löydä ikinä mistään muijaa.

törkeesti sanottu. olen paljo käynyt ennen treffeillä ja myös seurustellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tutustua ihmisiin ja käyn kahviloissa sun muualla. Olen ujo en uskalla jutella ihmisille.

Sillon kun kävin aikuislukiota siellä tuli väkisellä juteltua. 50/50 miehiä ja naisia.

Käyn kyllä töissä mutta ei sielä hirveesti ole naisia mutta olen kyllä jutellut naisille jotain.

Vierailija
44/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen löytää kun lopettaa ettimisen olen niin ujo etten oikein uskalla naisille jutella ja huono itsetunto kun on tätä kaljamahaa.

Vierailija
45/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana pääsin myös ylipainosena työttömänä treffeille ajat on toki muuttuneet ja se oli ennen koronaa, nyt ei oikein mitää sutinaa naistenkaa vaikka mun elämä menee paremmin, kelkka on vaa kääntynyt, ennen pääsin treffeille ja oli kivaa aikaa, nyt olen yksinäinen ja masentunut kun kaveritki menny.

Vierailija
46/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono itsetunto kun olen lihonut ja masennus vaikuttaa että en ole niin iloinen ja postiivinen, mutta liikun ihmisten ilmoilla ja välillä baarissa, en koe että mun asiat olis huonosti, on jopa auto ja vakituinen työ, mtuta pitäs kai muuttua.

Vierailija
47/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sen löytää kun lopettaa ettimisen olen niin ujo etten oikein uskalla naisille jutella ja huono itsetunto kun on tätä kaljamahaa.

Toi nyt on helpoin laittaa ensin kuntoon.

Käyt joka päivä tunnin lenkillä (kävelet, hitaasti vaikka ensin) ilman puhelinta, ja sipsit/kaljat puoleen per kerta-annos + vain kerran viikossa tuo annos. Lautasella aina puolet salaattia ja vain yksi lautanen.

Eka kuukausi on TUSKAA, ja vuoden päästä sekä kaljamaha että itsetunto-ongelma on hoidettu kuntoon.

Vaihtoehtoisesti voit valittaa tuon vuoden.

Vierailija
48/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä vaa tajua miksen mä nykyää kiinnosta ketään, onhan tää surullista kun miettii jatkuvasti.

Vierailija
49/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt joka päivä tunnin lenkillä (kävelet, hitaasti vaikka ensin) ilman puhelinta, ja sipsit/kaljat puoleen per kerta-annos + vain kerran viikossa tuo annos. Lautasella aina puolet salaattia ja vain yksi lautanen.

Eka kuukausi on TUSKAA, ja vuoden päästä sekä kaljamaha että itsetunto-ongelma on hoidettu kuntoon.

No kyllä mä sain kaljamahaisena ja ylipainosena ennenkin naisia?

Vierailija
50/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ees halua hoikkaa naista, eikö sille pyöreelle naiselle kelpaa hieman mahakas mies, ei ole isoa mahaa kun olen pitkä mutta toki on ylipainoa.

Vierailija
51/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset osa on kehunut hyviä juttuja minulle ja ulkonäkö on myös ok, mutta aivan hiljaista on naisrintamalla tiedän vaikeeta on, en tiedä välillä mitä tehdä.

Vierailija
52/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä treffeille kovasti ja löytää sopivan kumppanin. Treffeillä käymiset on loppuneet kuin seinään.

Vierailija
53/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin taloyhtiön roskikselta. Jäimme jutustelemaan. Nyt yhdessä 11v. 😊

Vierailija
54/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta toiset vaa löytää sen kumppanin en ymmärrä mistä. naiset ovat kehuneet mua ihan kivan pitkäksi ja jopa komeaksi. Mutta hiljaista on.

Vierailija
55/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sille voi mitään ja toivoa että joskus löytyy, muuttaa asennetta.

Vierailija
56/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset on vaativia ja täälä missä minä asun niin ei oikein näytä olevan toivoa, monet on pinnallisia ja vaativat liikoja, enkä ymmärrä miten heillä on myöskään varaa pitää niin hienoa kallista autoa.

Vierailija
57/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan netissä yhteyttä naisiin mutta ihanko en kiinnosta ketään. Ei ketään vastaa, onko muilla miehillä tälläistä. onko tässä etsimisessä mitää järkee jos toinen ei ole mukana?

Vierailija
58/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset voisin tehdä että te kiinnostutte? Kukaan ei kirjota mitään.

Vierailija
59/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitte on parempi olla sinkkuna kerta en omana ittenäni riitä ja naiset ei ota yhteyttä. Pitäs vielä laihduttaakki, halun kelvata omana itsenäni piste.

Vierailija
60/235 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks kaikki hiljeni kun seinään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi