7-lehden toimittaja avasi oveni. Onneksi pidän turvaketjun aina kiinni.
En ole julkkis. Mitä se kuvitteli saavansa?
(Tämä ihminen on tuomittu rikollinen, samassa talossa sijoitusasunto)
Kommentit (28)
On ne seiskan toimittajat vaan kauheita.
Ikävää, että toimittaja on tuomittu rikollinen.
Varmaan pidennysripsien ja ankkahuulien vuoksi epäili sinua somepersoonaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että toimittaja on tuomittu rikollinen.
On kyllä. Pitäisi saada toimittajille diplomaattinen koskemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänellä on sun avaimesi?
Odotan vastaustasi.
Helsingissä porvoolainen tapahtuma la-aamuna?😂
Se minkä takia tyypillä on avain, selviää vain tyypiltä. Varmaan ikivanha Abloy, johon helppo saada lisäavaimia. "Miksi" ei ole oleellinen kysymys. Mistä, milloin ja miten monta kertaa tyyppi on käynyt aloittajan kotona, ja mitä tehnyt siellä, on se oleellinen kysymys.
Muitakin kysymyksiä tulee mieleen.
Ohi aiheen. Oon itse sitä mieltä, että nyt joka kadunkulmassa laitettavissa ripsisalongeissa liimattavat 2 cm mittaiset hämähäkinjalat eivät kaunista ketään naista. En laitattaisi, vaikka ilmaiseksi saisin. Jo niiden epähygieenisyys, viikkoja yötäpäivää pidettävinä ne keräävät mikrobeja ja dermopunkkeja. t. luomunainen
Millä paikkakunnalla tämä on tapahtunut, Ap? Valotatko?
Voiko toimittaja yrittää provosoida? Jos Aloittaja suuttuisi, niin siitä saisi myyvän jutun.
Vierailija kirjoitti:
Se minkä takia tyypillä on avain, selviää vain tyypiltä. Varmaan ikivanha Abloy, johon helppo saada lisäavaimia. "Miksi" ei ole oleellinen kysymys. Mistä, milloin ja miten monta kertaa tyyppi on käynyt aloittajan kotona, ja mitä tehnyt siellä, on se oleellinen kysymys.
Muitakin kysymyksiä tulee mieleen.
ÄÄLIÖ
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänellä on sun avaimesi?
VASTAISITKO KYSYMYKSEEN.
Saisi todella vankalla pohjalla luottamus olla ja jo pitkä koeaika vakaata suhderintamaa luotettavan laatumiehen kanssa takana, että minä kotini avainta miehelle olisin tuttavuudelle antamassa. Kertakaikkiaan näin. En koskaan avaa oveakaan, jos joku mies soittaa ovikelloani, ellei hän ole lähetti postista tai muusta jakelufirmasta ja ajankohta tarkoin etukäteen sovittu.
Meilläkin tunki naapuri yleisavaimella sisälle toisen naapurimme kotiin. Tämä, jonka kotiin ängettiin luvatta sisään sattui vain itse olemaan kotona. Oli suihkussa, eikä siksi tullut avaamaan. Mahtoi olla mukava yllätys rouvalla suihkusta tullessa, kun naapurin ukko seisoo keskellä olohuonetta. Kyllä näitä on.
Vierailija kirjoitti:
Saisi todella vankalla pohjalla luottamus olla ja jo pitkä koeaika vakaata suhderintamaa luotettavan laatumiehen kanssa takana, että minä kotini avainta miehelle olisin tuttavuudelle antamassa. Kertakaikkiaan näin. En koskaan avaa oveakaan, jos joku mies soittaa ovikelloani, ellei hän ole lähetti postista tai muusta jakelufirmasta ja ajankohta tarkoin etukäteen sovittu.
terveisin nainen, jonka ovi on tuntemattoman toimesta tultu avaamaan.
Tapahtumapaikkana Itä-Suomi, ei Helsinki.
Ei etenkään Porvoo.
Irl ja aikuisten oikeasti.
Eli tämä aloitus on ihan vain savolainen provo. Onko näin, Ap?
En ole rikosilmoitusta koskaan asiasta tehnyt.
Kuin koira veräjästä siis pääsi ko. lainrikkoja vainoajani.
Avasi oven?