Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini (mies) kertoi käyneensä baareissa 18-32-vuotiaana yli 300 kertaa ja kuulemma kertaakaan ei kukaan nainen yrittänyt häntä siellä iskeä tai tullut edes juttelemaan

Vierailija
11.09.2022 |

300 krt on kuitenkin aika paljon. Kuinkahan tavallista tuollainen mahtaa olla?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan mennyt yhdellekään miehelle juttelemaan baarissa. N

Vierailija
2/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 18-25v satoja kertoja ulkona ja tasan kerran tuli nainen juttelemaan. Päädyimme kyllä sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköistä! Kannattaa miettiä, jos olet nainen ja käyt tuon ikäisenä yli 300 kertaa baarissa, kuinka monta kertaa joku mies on tullut juttelemaan! Miehellä tilanne aikalailla erilainen ja edelleenkin oletus on, että sen pitää olla mies, joka tekee aloitteen.

Vierailija
4/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aina jutellut miehille baareissa ja iskenytkin monta. Ne on tietysti olleet sellaisia, jotka mun mielestä ovat olleet komeita. Ehkä naiset ei pidä sun kaveria komeana?

Vierailija
5/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä sitten? Eiväthän naiset tee aloitteita.

Vierailija
6/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan mennyt yhdellekään miehelle juttelemaan baarissa. N

Just olin tulossa kirjoittamaan samaa. Olen kyllä jutellut ja tutustunut baarissa miehiin melkein joka reissulla, mutta koskaan en ole itse mennyt kellekään juttelemaan vaan olen jutellut kavereideni kanssa.

Vierailija
7/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin 18-25v satoja kertoja ulkona ja tasan kerran tuli nainen juttelemaan. Päädyimme kyllä sänkyyn.

Helppo löysi helpon.

Vierailija
8/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä aina jutellut miehille baareissa ja iskenytkin monta. Ne on tietysti olleet sellaisia, jotka mun mielestä ovat olleet komeita. Ehkä naiset ei pidä sun kaveria komeana?

No ei hän kovin komea ole, mutta mietin, että eikös vähemmän komeankin luulisi sentään 300 kerran aikana pääsevän edes jonkinlaiseen kontaktiin jonkunlaisen naisen kanssa.

AP

Vierailija
9/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (tuttu tai tuntematon) on aina iso riski naisen elämässä. Miksi sellaiseen pitäisi ehdoin tahdoin mennä lähestymään?

Vierailija
10/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minuakaan ja olen nainen. Itse olen pokannut pari tyyppiä.

Vierailija
11/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa että mies kyhjötti seinän viereen maastoutuneena koko illan kuten suurin osa suomalaisista miehistä?

Vierailija
12/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköistä! Kannattaa miettiä, jos olet nainen ja käyt tuon ikäisenä yli 300 kertaa baarissa, kuinka monta kertaa joku mies on tullut juttelemaan! Miehellä tilanne aikalailla erilainen ja edelleenkin oletus on, että sen pitää olla mies, joka tekee aloitteen.

En ole ikinä miestä baarissa iskenyt enkä olettanut että niiden pitää minulle tulla juttelemaan. Ihan miesten omia oletuksia tuo.

Vierailija
13/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oletus tyhjästä tule. Poikkeuksia on, mutta uskon yleensä sen halutaan olevan niin että mies tekee aloitteen.

Vierailija
14/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#2 jatkaa: yritin joitain kertoja myös itse ottaa kontaktia, mutta niistä ei tullut mitään.

Yleensä random naisten pokailu baareista on aika epätoivoista touhua, ellet ole laatikkoleukainen alfauros. Siinä alkoholisoituu ennen kuin käy flaksi, ellei pitäydy cokislinjalla.

Vierailija
15/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut baarissa iskemässä ketään/tulemassa isketyksi. Ja olen kuitenkin käynyt kymmeniä ellen satoja kertoja.

Vierailija
16/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisena kannata lähestyä miehiä kun sut nähdään vain helppona panona.

Vierailija
17/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa että mies kyhjötti seinän viereen maastoutuneena koko illan kuten suurin osa suomalaisista miehistä?

Ihan normaalisti oli kuulemma melkein aina liikkeellä kavereiden kanssa, kävi tanssimassa, pelasi bilistä, istui pöydässä, tiskillä jne.

AP

Vierailija
18/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ole juuri koskaan minuakaan lähestyneet. Mutta siitä huolimatta kokemusta 150 naisesta intiimisti .

Vierailija
19/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hän kovin komea ole, mutta mietin, että eikös vähemmän komeankin luulisi sentään 300 kerran aikana pääsevän edes jonkinlaiseen kontaktiin jonkunlaisen naisen kanssa.

AP

Pääsisi ainakin lyhyeen johonkin kontaktiin, jos menee ja tekee itse aloitteen. Mutta jos mies ei halua mennä ketään naista häiritsemään, niin se on aika hyvin varmaa, että itse hän saa olla rauhaussa, eikä kontakteja naisiin synny, koska ne naiset eivät kyllä tule juttelemaan.

Vierailija
20/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo löysi helpon.

Mikäs sen parempaa. En kyllä ollut nuorena kovin helppo, pikemminkin estynyt. Kyseinen nainen oli onneksi pätevä viettelijätär. :D