Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini (mies) kertoi käyneensä baareissa 18-32-vuotiaana yli 300 kertaa ja kuulemma kertaakaan ei kukaan nainen yrittänyt häntä siellä iskeä tai tullut edes juttelemaan

Vierailija
11.09.2022 |

300 krt on kuitenkin aika paljon. Kuinkahan tavallista tuollainen mahtaa olla?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisena kannata lähestyä miehiä kun sut nähdään vain helppona panona.

Joo ei, kannattaa antaa miesten lähestyä niin ei ole helppo vaikka kaikille antaisikin.

(#naisenlogiikka)

Vierailija
42/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies (tuttu tai tuntematon) on aina iso riski naisen elämässä. Miksi sellaiseen pitäisi ehdoin tahdoin mennä lähestymään?

Tuntuu että näin ajatellaan aina kun mies ei ole kummoisen näköinen tai muuten kiinnostava. Sitten kun mies on komea tai muuten sharmikas niin tämä varovaisuus unohtuua samantien vaikka mies tiedettäisi vaaralliseksi retkuksi.

Yksi aikalaiseni mies on vetänyt pataan varmaan jokaista naisystäväänsä ja juossut vieraissa senkun kerkeää, mutta silti sillä on aina naisseuraa ja pari lastaksin. Ulkoisesti on kyllä todella tikissä kunnossa ja osaa valita oikeat sanat mutta sisältä täysin mätä.

Näinhän se menee toisinpäinkin. Nainen voi olla millainen biatch tahansa, jos on isot tissit ja ulkomuoto muuten kunnossa.

Parhaimpia ovat nämä miehet, jotka eivät käytä kumia, koska "näkevät" kellä on sptauti ja kellä ei. Ikinä - kumma juttu - kauniilla naisella ei ole tautia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa että mies kyhjötti seinän viereen maastoutuneena koko illan kuten suurin osa suomalaisista miehistä?

Ihan normaalisti oli kuulemma melkein aina liikkeellä kavereiden kanssa, kävi tanssimassa, pelasi bilistä, istui pöydässä, tiskillä jne.

AP

No siinä on toinen syy. Jos on koko ajan kiinni kaverilaumassa tai biliskeppi kädessä niin eipä siihen väliin viitsi tunkea, vaikka olisikin hyvännäköinen.

Vierailija
44/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun minä tuon ikäisenä menin baariin, niin aloin tanssimaan ja riisuin vaatteeni. Niskasta pitäen minut yleensä ulos saatettiin, välillä mies, välillä nainen, ei siihen sanoja tarvittu."

-Portsari?

Vierailija
45/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka komea on tai sattuuko viehättämään. Jotkut hakevat vaikeasti tavoiteltavaa mutta silloin varmaan pitää olla erityisten kiinnostava, on sitten urheilija, gootti tai mitä hakeekaan. Silloin nainen voi lähestyä.

Jos joku kävi satoja kertoja baareissa naisille juttelematta eikä saanut keltään aloiteyrityksiä, voi sanoa että liikkui väärissä paikoissa.

Vierailija
46/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun paikka on thaikkula. Tuolla ei tarvi kuin olla miehenä hetken yksin, niin johan on tunkua ja tsirpulat pyörii ympärillä.

mies54v

Vierailija
47/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun paikka on thaikkula. Tuolla ei tarvi kuin olla miehenä hetken yksin, niin johan on tunkua ja tsirpulat pyörii ympärillä.

mies54v

Mua on muutaman kerran jotkut thaikut yrittänyt Suomessakin iskeä. Jännä, että antavat "maistiaisiksi" hiplata kehoaan ja pussata ilman maksuakin. Ilmeisesti halvalla olis lähtenyt (en kysynyt).

Vierailija
48/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Naisena äkkiseltään voin olla samaa mieltä. Ehkä kannattaa mennä jonnekin jossa erottuu myönteisesti. Voi siellä olla muitakin länsimaisia, mutta mies osoittaa viitseliäisyyttä menemällä paikalle.

Vierailija
49/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Mua on muutaman kerran jotkut thaikut yrittänyt Suomessakin iskeä. Jännä, että antavat "maistiaisiksi" hiplata kehoaan ja pussata ilman maksuakin. Ilmeisesti halvalla olis lähtenyt (en kysynyt).

Tuolla ei tarvi kun päästää akka kampaajalle ja mennä vastapäiseen baariin oluelle ja heti pyörii naista ympärillä..tokihan niitä pyörii suomessakin, mutta pysyvät ujompina hieman etäämmällä. Hyvä niin..

mies54v

Vierailija
50/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

18-30 vuotiaana kävin baareissa arviolta 500 kertaa.

Ne kerrat kun nainen on minua baarissa lähestynyt, ovat seuraavaa:

Onks sul tulta?

Onks sul tupakkaa?

Tarjooks jotain juotavaa?

Annaks taksirahaa?

Mennääks meille, saat satasella?

Ne kerrat kun itse olen lähestynyt naista, ovat johtaneet maksuttomaan yhdyntään noin 200 kertaa.

Taas yksi valehtelija.

Taas yksi kateellinen.

Noh, tunnustan että naisten lukumäärää kaunisteli hieman. Alaspäin.

Jos olet ollut maksuttomassa yhdynnässä 200 kertaa, niin olet kyllä pillumagneetti ilman, että sun tarvitsisi sanoa sanaakaan naisille. Todennäköisesti naiset kiikuttaisi sulle puhelinnumeroitaan, vaikket katsoisi niihin päinkään.

Jos 200 naista jaetaan noille ikävuosille (12kpl), ei se tee kuin 1.38 naista per kuukausi. Yksi nainen kuussa, kvartaalin lopussa juhlan kunniaksi kaksi.

Mielestäni ei tartte olla mikään billumagneetti tuohon päästäkseen. Ihan normaali ulkonäkö ja sosiaaliset kyvyt riittää.

Vierailija
51/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt satoja kertoja baarissa. En ole kertaakaan halunnut saada sieltä seksiseuraa.

Vierailija
52/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Onks sul tulta?

Onks sul tupakkaa?

Annaks taksirahaa?

Ne kerrat kun itse olen lähestynyt naista, ovat johtaneet maksuttomaan yhdyntään noin 200 kertaa.

Taas yksi valehtelija.

Taas yksi kateellinen.

Jos olet ollut maksuttomassa yhdynnässä 200 kertaa, niin olet kyllä pillumagneetti ilman, että sun tarvitsisi sanoa sanaakaan naisille. Todennäköisesti naiset kiikuttaisi sulle puhelinnumeroitaan, vaikket katsoisi niihin päinkään.

Jos 200 naista jaetaan noille ikävuosille (12kpl), ei se tee kuin 1.38 naista per kuukausi. Yksi nainen kuussa, kvartaalin lopussa juhlan kunniaksi kaksi.

Mielestäni ei tartte olla mikään billumagneetti tuohon päästäkseen. Ihan normaali ulkonäkö ja sosiaaliset kyvyt riittää.

Ihan sama, mutta jollet saa naisilta aloitteita yms. spontaaneja kiinnostuksenosoituksia, niin et ole kyllä koskaan nussinut 200 naista ilman maksua, tuskin edes 20.

Vierailija
53/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu varmaan sitten siitä, että kukaan ei halunnut lähestyä.

Vierailija
54/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt satoja kertoja baarissa. En ole kertaakaan halunnut saada sieltä seksiseuraa.

Näin se on minullakin.

Vierailija
55/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies (tuttu tai tuntematon) on aina iso riski naisen elämässä. Miksi sellaiseen pitäisi ehdoin tahdoin mennä lähestymään?

Siis mikä ihmeen riski mies on? Korkeintaan tuut raskaaksi ja se ei oo nykypäivänä mikään riski enää.

Vierailija
56/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja nyt vasta kerroit tämän...:(

Vierailija
57/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Onks sul tulta?

Onks sul tupakkaa?

Annaks taksirahaa?

Taas yksi valehtelija.

Taas yksi kateellinen.

Ihan sama, mutta jollet saa naisilta aloitteita yms. spontaaneja kiinnostuksenosoituksia, niin et ole kyllä koskaan nussinut 200 naista ilman maksua, tuskin edes 20.

Kyllä ihan perusmies saa sen alle 1.5 naista kuukaudessa jos yrittää.

Mutta jos on katkera, negatiivinen seinäruusu kuten sinä, en yhtään epäile että saldo jää nollaan.

Vierailija
58/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se sun kaveri miehensä pongas ja kumpi teki aloitteen?

Lähestyvät tuntemattomat miehet on kummallisia. Miksi he olettavat että joku satunnainen ihminen haluaisi olla heidän kanssaan? Kai jotain merkkiä edes odottaa ennen kuin alkaa tyrkyttää

Itseään.

Vierailija
59/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaverisi on jostain syystä siinä käsityksessä, että pelkästään se, että hän on ollut paikalla siellä baarissa tarkoittaisi sitä, että jonkun olisi pitänyt tulla iskemään häntä. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, että onko hän esim. hymyillyt naisille ja ollut sen oloinen että häntä edes voisi lähestyä. Ei kukaan, ei mies eikä nainen, voi olettaa että pelkkä paikalle saapuminen riittää ilman että täytyy itse tehdä mitään. Oikeastiko hän kuvitteli että voi vain mennä jonnekin nurkkapäytään istumaan ja jos kukaan ei lähesty niin se on sitten kaikkien naisten vika ja miehellä on oikeus katkeroitua loppuelämäkseen? Kyllä minun kokemukseni baareista on, että jos sieltä on joku kumppaniehdokas löytynyt niin molemmat on olleet aktiivisia esim. katseiden ja hymyjen jne. suhteen ennen kuin jompi kumpi on lähtenyt lähestymään toista. 

Vierailija
60/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että näin ajatellaan aina kun mies ei ole kummoisen näköinen tai muuten kiinnostava. Sitten kun mies on komea tai muuten sharmikas niin tämä varovaisuus unohtuua samantien vaikka mies tiedettäisi vaaralliseksi retkuksi.

Yksi aikalaiseni mies on vetänyt pataan varmaan jokaista naisystäväänsä ja juossut vieraissa senkun kerkeää, mutta silti sillä on aina naisseuraa ja pari lastaksin. Ulkoisesti on kyllä todella tikissä kunnossa ja osaa valita oikeat sanat mutta sisältä täysin mätä.

Näinhän se menee toisinpäinkin. Nainen voi olla millainen biatch tahansa, jos on isot tissit ja ulkomuoto muuten kunnossa.

Oikeastaan riittää naisella jo pelkästään se että on valmis antamaan itseään matalalla kynnyksellä.

Auta armias jos et ole "antamassa". Siitä vasta huuto tulee. Miehet liian usein olettaa että baarissa juttelu = seksiä. En mene juttelemaan tuntemattomille miehille, tarpeeksi saanut paskaa niskaan niiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän