Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini (mies) kertoi käyneensä baareissa 18-32-vuotiaana yli 300 kertaa ja kuulemma kertaakaan ei kukaan nainen yrittänyt häntä siellä iskeä tai tullut edes juttelemaan

Vierailija
11.09.2022 |

300 krt on kuitenkin aika paljon. Kuinkahan tavallista tuollainen mahtaa olla?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies (tuttu tai tuntematon) on aina iso riski naisen elämässä. Miksi sellaiseen pitäisi ehdoin tahdoin mennä lähestymään?

Tuntuu että näin ajatellaan aina kun mies ei ole kummoisen näköinen tai muuten kiinnostava. Sitten kun mies on komea tai muuten sharmikas niin tämä varovaisuus unohtuua samantien vaikka mies tiedettäisi vaaralliseksi retkuksi.

Yksi aikalaiseni mies on vetänyt pataan varmaan jokaista naisystäväänsä ja juossut vieraissa senkun kerkeää, mutta silti sillä on aina naisseuraa ja pari lastaksin. Ulkoisesti on kyllä todella tikissä kunnossa ja osaa valita oikeat sanat mutta sisältä täysin mätä.

Näinhän se menee toisinpäinkin. Nainen voi olla millainen biatch tahansa, jos on isot tissit ja ulkomuoto muuten kunnossa.

Oikeastaan riittää naisella jo pelkästään se että on valmis antamaan itseään matalalla kynnyksellä.

Auta armias jos et ole "antamassa". Siitä vasta huuto tulee. Miehet liian usein olettaa että baarissa juttelu = seksiä. En mene juttelemaan tuntemattomille miehille, tarpeeksi saanut paskaa niskaan niiltä.

Kyllä. Tai ihan missä vaan. Jos sanot päivää ja keskustelt säästä vaikka bussissa,niin mies luulee, että nyt se on kiinnostunut sillai. Ja vain Suomessa, ei muualla.

Vierailija
82/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa että mies kyhjötti seinän viereen maastoutuneena koko illan kuten suurin osa suomalaisista miehistä?

Samaa olin tulossa vastaamaan. Oli luultavasti liikkeellä yksin, ei ottanut kontaktia kehenkään ja näytti myrkyn syöneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi valittaa kun naiset ei lähesty. Toisen mielestä nainen on hutsukka ja helppo, jos lähestyy. Yrittäkää nyt päättää haluatteko naisten seuraa vai ette!

Vierailija
84/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse kävin kävin baareissa 18-29 vuotiaana, niin ainoat lähestyvät naiset olivat samaa ikäluokkaa kuin oma äiti. Ei nostanut kyllä minkäälaisia haluja taikka himoja. Muutaman kerran tällainen kävi takapuoleen kiinni ja sekin tuntui ahdistavalta, vaikka molemmat olimme jo aika hyvin humaltuneet. Ei ole ikävä baarielämää.

Vierailija
85/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä aina jutellut miehille baareissa ja iskenytkin monta. Ne on tietysti olleet sellaisia, jotka mun mielestä ovat olleet komeita. Ehkä naiset ei pidä sun kaveria komeana?

No ei hän kovin komea ole, mutta mietin, että eikös vähemmän komeankin luulisi sentään 300 kerran aikana pääsevän edes jonkinlaiseen kontaktiin jonkunlaisen naisen kanssa.

AP

Jutun mukaan mies ei itse yrittänyt mitenkään. Oli kaveriporukassa, pelasi biljardia ja joskus kävi tanssimassa. Ja varmaan tanssi naisiin katsomatta, koska olisihan naisten pitänyt ymmärtää lähestyä?

En olisi itsekään lähestynyt, ellei jostain syystä olisi sattunut olemaan juuri omaa tyyppiä. Platoniset wingmanit tai neutraalit seinäkukkasmiehet voivat olla hyvin ikäviä, etäisiä, tylsiä tai moralisoivia. Ensin voi hämmästellä tai pakoilla, miksi minun oloiseni tuli juttelemaan ja naisen miestä treffeille pyydettyä "Ei kai hei heti tarvitse mitään vakavaa". Jos mies lähestyy, saa normaalia flirttiä, hyväntuulista seuraa, johon usein kuuluu seksiä sekä tapailua tai seurustelua.

Nykyään olen vakiintunut ja poissa klubiskenestä.

Vierailija
86/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin 18-25v satoja kertoja ulkona ja tasan kerran tuli nainen juttelemaan. Päädyimme kyllä sänkyyn.

Sama mulla, mutta useammin, joka kerta olemme naisen kanssa päätyneet sänkyyn, minä yksin omaani, nainen jonnekin muualle. 🤣

Vierailija
87/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuinka komea on tai sattuuko viehättämään. Jotkut hakevat vaikeasti tavoiteltavaa mutta silloin varmaan pitää olla erityisten kiinnostava, on sitten urheilija, gootti tai mitä hakeekaan. Silloin nainen voi lähestyä.

Jos joku kävi satoja kertoja baareissa naisille juttelematta eikä saanut keltään aloiteyrityksiä, voi sanoa että liikkui väärissä paikoissa.

Varmasti olin ihan oikeissa paikoissa (ns. lihatiskit), mutta vääränä henkilönä.

Vierailija
88/90 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaverisi on jostain syystä siinä käsityksessä, että pelkästään se, että hän on ollut paikalla siellä baarissa tarkoittaisi sitä, että jonkun olisi pitänyt tulla iskemään häntä. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, että onko hän esim. hymyillyt naisille ja ollut sen oloinen että häntä edes voisi lähestyä. Ei kukaan, ei mies eikä nainen, voi olettaa että pelkkä paikalle saapuminen riittää ilman että täytyy itse tehdä mitään. Oikeastiko hän kuvitteli että voi vain mennä jonnekin nurkkapäytään istumaan ja jos kukaan ei lähesty niin se on sitten kaikkien naisten vika ja miehellä on oikeus katkeroitua loppuelämäkseen? Kyllä minun kokemukseni baareista on, että jos sieltä on joku kumppaniehdokas löytynyt niin molemmat on olleet aktiivisia esim. katseiden ja hymyjen jne. suhteen ennen kuin jompi kumpi on lähtenyt lähestymään toista. 

Eräs nuoruuden kaveriporukan mies kertoi vuosia myöhemmin, että oli ollut minuun ihastunut ja ihmetteli, miksen ollut häntä huomannut. No! Mies ei silloin nuorena puhunut minulle muita kuin pieniä yksitavuisia urahduksia. Ei koskaan hymyillyt. Ei ottanut katsekontaktia. Luulin aidosti, että hän jostakin syystä inhosi minua. Mistä olisin voinut tietää!

Vierailija
89/90 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu mies olisi muutamasta kerrasta oppinut, että pelkästään baarissa jurottamisella ei näytä naista saavan.

Tämä kaveri teki sen 300 kertaa eikä vieläkään tajunnut :D

Vierailija
90/90 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallista. En ole koskaan yrittänyt itsekään pokata ennestään tuntematonta naista baarista. Mitä hohtoa siinä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi