Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet exän salasuhdekumppanin

Vierailija
27.12.2025 |

ja mitä sanoit kun tapasitte? Valitettavasti on lasten takia pakko pitää exään yhteyttä. Asuu nykyään saman ihmisen kanssa 

johon hänellä oli suhde. En todellakaan haluaisi tavata mutta vaikea sitä on välttääkään. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaihto lennosta. Muu yhteydenpito sähköpostilla ja viesteillä ja tärkeät asiat voi keskustella exän kanssa puhelimessa. Omat juhlat lapsille. Exä siis järkkää synttärit ym omalle suvulle.

Vierailija
2/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa pitää osata olla aikuinen, lapset voi viedä toisen vanhemman luo, vaikka näkee uuden kumppanin. Hänelle voi toivottaa vaikka hyvää päivää, kysyä miten menee, jos lapset ovat pieniä niin tietysti silloin keskustellaan lasten asioista, mutta nämä asiat kannattaa pyrkiä hoitamaan toisen vanhemman kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo noin takertuvainen, jos ex.n uusi kumppani on sellainen kenen seurassa lasten on turvallista olla, niin otan hänet mielellään osaksi lasten elämää, voin kutsua vaikka lasten syntymäpäiville. Ei se lasten syy ole, että suhde on loppunut tai siinä on ollut pettämistä, en halua lapsille sellaista kostaa. 

Vierailija
4/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä häiritsee että joku ylipäätään lähtee perheellisen kanssa pettämään. Jos lapsia ei siinä vaiheessa ajatellut, niin tuskin on lapset myöhemminkään etusijalla. Eiks aikuisena pitäis tulla jossain vaiheessa hetki, jolloin elämän 3. tai 4. suuren rakkauden voi jättää väliin jotta lapsilla olis eheämpi lapsuus?

Vierailija
5/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä häiritsee että joku ylipäätään lähtee perheellisen kanssa pettämään. Jos lapsia ei siinä vaiheessa ajatellut, niin tuskin on lapset myöhemminkään etusijalla. Eiks aikuisena pitäis tulla jossain vaiheessa hetki, jolloin elämän 3. tai 4. suuren rakkauden voi jättää väliin jotta lapsilla olis eheämpi lapsuus?

Pettäjä on se perheellinen, ei se toinen perheetön osapuoli ketään petä.

Vierailija
6/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja jutellut monesti. Ihan asiallisia juttuja. Ei ole tarvetta järjestää mitään draamaa tai leikkiä jotain geokätköilyä lapsilla "jätän tähän siskonkaimankälyn takapihan parkkipaikkaan numero 3, hae lapsi klo 13.34-13.35 tai noudan lapsen takaisin pukeutuneena tekoviiksiin ja popliinitakkiin".

Olen aikuinen ihminen.

Vierailija
7/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sulla on lapsia ja olet eronnut tai leski, niin sulla ei ole enää perhettä?

Vai onko se niin, että vain lapsettomat kehtaavat?

Vierailija
8/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti edelleen vtuttaa nähdä exän nykyistä, mutta häntä ei tarvitse noteerata muuten kuin tervehtimällä. 

Vierailija
9/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen tarvitaan kaksi, vaikka suurempi vastuu on sillä varatulla osapuolella. Se toinen on vaan saatavilla.

Vierailija
10/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen. Se on nykyään jo vaimo, ollut jo pitkään. Mutta hämmästyin, kun näin eukon kuvan lehdessä: Exä kehuskeli sen luonnonkiharalla tukalla (niinkuin siitä olisi jotain kehumista?).

Nyt eukolla on harmaa ja piikkisuora tukka. Taisi olla permanentattu "luonnonkihara"?!

Vierailija
11/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen. Se on nykyään jo vaimo, ollut jo pitkään. Mutta hämmästyin, kun näin eukon kuvan lehdessä: Exä kehuskeli sen luonnonkiharalla tukalla (niinkuin siitä olisi jotain kehumista?).

Nyt eukolla on harmaa ja piikkisuora tukka. Taisi olla permanentattu "luonnonkihara"?!

Anna lisää vinkkejä ;-D

Vierailija
12/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, mutta kiusallista että eksällä oli toinenkin nainen tämän salarakkaan lisäksi. Olen kuullut sanonnan, että pitäisikö itkeä vai nauraa. En nyt ihan naura, mutta kieltämättä hymyilyttää. 

Vierailija
13/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen tarvitaan kaksi, vaikka suurempi vastuu on sillä varatulla osapuolella. Se toinen on vaan saatavilla.

Suhteeseen tarvitaan kaksi, mutta pettäjä on vaan se varattu osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan