Kaverini (mies) kertoi käyneensä baareissa 18-32-vuotiaana yli 300 kertaa ja kuulemma kertaakaan ei kukaan nainen yrittänyt häntä siellä iskeä tai tullut edes juttelemaan
300 krt on kuitenkin aika paljon. Kuinkahan tavallista tuollainen mahtaa olla?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole juuri koskaan minuakaan lähestyneet. Mutta siitä huolimatta kokemusta 150 naisesta intiimisti .
Tässä stoorissa ei kaikki nyt täsmää. Jos olet 150 naisen kanssa pelehtinyt, niin aika varmasti saat aika usein aloitteita naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa että mies kyhjötti seinän viereen maastoutuneena koko illan kuten suurin osa suomalaisista miehistä?
Toisaalta kun on pari-kolmekymmentä kertaa saanut kehoituksen häipyä tai hävittää itsensä, niin tyhnempikin oppii, että melko turhaa mennä rennosti juttelemaan.
Minulla on nuorempana aika hyvin vientiä naisten keskuudessa(tajunnut vasta jälkeenpäin). Muistan kuitenkin vain pari kertaa kun nainen on tullut iskemään. Toinen tilanne oli pitkä silmäpeli jossa en tehnyt aloitetta ja valomerkki alkoi lähestyä, nainen hermostui ja tuli juttelemaan.
Toisessa tapauksessa nainen hyökkäsi kimppuun kun suuttui siitä etten tehnyt mitään(oli jo ennestään tuttu nainen). Jouduin pakenemaan baarista.
18-30 vuotiaana kävin baareissa arviolta 500 kertaa.
Ne kerrat kun nainen on minua baarissa lähestynyt, ovat seuraavaa:
Onks sul tulta?
Onks sul tupakkaa?
Tarjooks jotain juotavaa?
Annaks taksirahaa?
Mennääks meille, saat satasella?
Ne kerrat kun itse olen lähestynyt naista, ovat johtaneet maksuttomaan yhdyntään noin 200 kertaa.
Ukko39 kirjoitti:
Onks sul tulta?
Onks sul tupakkaa?
Annaks taksirahaa?
Mennääks meille, saat satasella?Ne kerrat kun itse olen lähestynyt naista, ovat johtaneet maksuttomaan yhdyntään noin 200 kertaa.
Taas yksi valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole juuri koskaan minuakaan lähestyneet. Mutta siitä huolimatta kokemusta 150 naisesta intiimisti .
Tässä stoorissa ei kaikki nyt täsmää. Jos olet 150 naisen kanssa pelehtinyt, niin aika varmasti saat aika usein aloitteita naisilta.
Ei välttämättä. Itsekin olen satojen naisten kanssa ollut, enkä kyllä muista että nainen olisi tehnyt aloitetta kovinkaan montaa kertaa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Onks sul tulta?
Onks sul tupakkaa?
Annaks taksirahaa?
Mennääks meille, saat satasella?Ne kerrat kun itse olen lähestynyt naista, ovat johtaneet maksuttomaan yhdyntään noin 200 kertaa.
Taas yksi valehtelija.
Taas yksi kateellinen.
Noh, tunnustan että naisten lukumäärää kaunisteli hieman. Alaspäin.
Kun minä tuon ikäisenä menin baariin, niin aloin tanssimaan ja riisuin vaatteeni. Niskasta pitäen minut yleensä ulos saatettiin, välillä mies, välillä nainen, ei siihen sanoja tarvittu.
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Onks sul tulta?
Onks sul tupakkaa?
Annaks taksirahaa?
Taas yksi valehtelija.
Taas yksi kateellinen.
Noh, tunnustan että naisten lukumäärää kaunisteli hieman. Alaspäin.
Jos olet ollut maksuttomassa yhdynnässä 200 kertaa, niin olet kyllä pillumagneetti ilman, että sun tarvitsisi sanoa sanaakaan naisille. Todennäköisesti naiset kiikuttaisi sulle puhelinnumeroitaan, vaikket katsoisi niihin päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin todennäköistä! Kannattaa miettiä, jos olet nainen ja käyt tuon ikäisenä yli 300 kertaa baarissa, kuinka monta kertaa joku mies on tullut juttelemaan! Miehellä tilanne aikalailla erilainen ja edelleenkin oletus on, että sen pitää olla mies, joka tekee aloitteen.
Kuitenkin moni nainen kokee nämä lähestymisyritykset lähinnä väkinäisinä ja epämiellyttävinä. Katsos kun monet meistä eivät mene baareihin etsiäkseen kumppania, vaan ihan vaan kavereiden kanssa viettämään aikaa, tanssimaan ja pitämään hauskaa. Jonkun tuntemattoman iskuyritykset eivät tällaisessa tilanteessa ole useinkaan toivottuja.
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Onks sul tulta?
Onks sul tupakkaa?
Annaks taksirahaa?
Taas yksi valehtelija.
Taas yksi kateellinen.
Noh, tunnustan että naisten lukumäärää kaunisteli hieman. Alaspäin.Jos olet ollut maksuttomassa yhdynnässä 200 kertaa, niin olet kyllä pillumagneetti ilman, että sun tarvitsisi sanoa sanaakaan naisille. Todennäköisesti naiset kiikuttaisi sulle puhelinnumeroitaan, vaikket katsoisi niihin päinkään.
Jos on teflonpinnoite ja jaksaa yrittää tylyistä pakeista huolimatta, äkkiäkös sitä kaatoja kertyy. Siis jos tosiaan riittää virtaa yrittää baarin jokaista lisääntymisikäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Mies (tuttu tai tuntematon) on aina iso riski naisen elämässä. Miksi sellaiseen pitäisi ehdoin tahdoin mennä lähestymään?
Tuntuu että näin ajatellaan aina kun mies ei ole kummoisen näköinen tai muuten kiinnostava. Sitten kun mies on komea tai muuten sharmikas niin tämä varovaisuus unohtuua samantien vaikka mies tiedettäisi vaaralliseksi retkuksi.
Yksi aikalaiseni mies on vetänyt pataan varmaan jokaista naisystäväänsä ja juossut vieraissa senkun kerkeää, mutta silti sillä on aina naisseuraa ja pari lastaksin. Ulkoisesti on kyllä todella tikissä kunnossa ja osaa valita oikeat sanat mutta sisältä täysin mätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies (tuttu tai tuntematon) on aina iso riski naisen elämässä. Miksi sellaiseen pitäisi ehdoin tahdoin mennä lähestymään?
Tuntuu että näin ajatellaan aina kun mies ei ole kummoisen näköinen tai muuten kiinnostava. Sitten kun mies on komea tai muuten sharmikas niin tämä varovaisuus unohtuua samantien vaikka mies tiedettäisi vaaralliseksi retkuksi.
Yksi aikalaiseni mies on vetänyt pataan varmaan jokaista naisystäväänsä ja juossut vieraissa senkun kerkeää, mutta silti sillä on aina naisseuraa ja pari lastaksin. Ulkoisesti on kyllä todella tikissä kunnossa ja osaa valita oikeat sanat mutta sisältä täysin mätä.
Näinhän se menee toisinpäinkin. Nainen voi olla millainen biatch tahansa, jos on isot tissit ja ulkomuoto muuten kunnossa.
Olen minäkin noina ikävuosina käynyt satoja kertoja baareissa ja olen mies. En muista onko kukaan nainen lähestynyt kertaakaan. Ehkä. Olen keskittynyt baareissa vain olennaiseen eli tinaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan jotkut miehet, pelimiehet, lähestyvät melkein ketä vaan naista.
Täysin normaalia, ei naiset lähesty, varsinkaan tavallisia miehiä. Lähestyminen on miesten vastuulla, naiset voivat sitten valittaa kuinka miehet on hyypiöitä ja ällöttäviä, pervoja, nauraa ivallista naurua kun joku mies heitä joskus lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee toisinpäinkin. Nainen voi olla millainen biatch tahansa, jos on isot tissit ja ulkomuoto muuten kunnossa.
Oikeastaan riittää naisella jo pelkästään se että on valmis antamaan itseään matalalla kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisena kannata lähestyä miehiä kun sut nähdään vain helppona panona.
Tässä mielessä minä olenkin ne pari miestä pokannut :D
Ei ole suomalaisille luontevaa lähteä iskemään ketään
Niin eli kyhjötti odottamassa että joku muu tekee kaiken.