Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini (mies) kertoi käyneensä baareissa 18-32-vuotiaana yli 300 kertaa ja kuulemma kertaakaan ei kukaan nainen yrittänyt häntä siellä iskeä tai tullut edes juttelemaan

Vierailija
11.09.2022 |

300 krt on kuitenkin aika paljon. Kuinkahan tavallista tuollainen mahtaa olla?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja nyt vasta kerroit tämän...:(

Kertoi mitä?

Vierailija
62/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies (tuttu tai tuntematon) on aina iso riski naisen elämässä. Miksi sellaiseen pitäisi ehdoin tahdoin mennä lähestymään?

Siis mikä ihmeen riski mies on? Korkeintaan tuut raskaaksi ja se ei oo nykypäivänä mikään riski enää.

Raiskausriski, kopelointiriski, tautiriski, pahoinpitelyriski, juorujenlevittäjäriski, haukkumistiski jotkut myös taloudellisia riskejä ja vainoojia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 18-30 vuotiaana baareissa keskimäärin kerran viikossa. Pystyn laskemaan yhden käden sormilla ne kerrat kun joku nainen tuli juttelemaan.

Vierailija
64/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiämmät ei tee aloitetta.

Niinpä. onneksi meidän ei tarvitse rahantakia vaivautua lähestymään muita kuin kuumia miehiä.

Vierailija
65/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies (tuttu tai tuntematon) on aina iso riski naisen elämässä. Miksi sellaiseen pitäisi ehdoin tahdoin mennä lähestymään?

Siis mikä ihmeen riski mies on? Korkeintaan tuut raskaaksi ja se ei oo nykypäivänä mikään riski enää.

Raiskausriski, kopelointiriski, tautiriski, pahoinpitelyriski, juorujenlevittäjäriski, haukkumistiski jotkut myös taloudellisia riskejä ja vainoojia

Nämä riskit aina unohtuu siinä vaiheessa kun mies on hyvännäköinen. Peruspertti baarin nurkassa on naisista se riskialttein, koska itselle pitää selitellä miksei se mies kiinnosta yhtään.

Vierailija
66/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

18-30 vuotiaana kävin baareissa arviolta 500 kertaa.

Ne kerrat kun nainen on minua baarissa lähestynyt, ovat seuraavaa:

Onks sul tulta?

Onks sul tupakkaa?

Tarjooks jotain juotavaa?

Annaks taksirahaa?

Mennääks meille, saat satasella?

Ne kerrat kun itse olen lähestynyt naista, ovat johtaneet maksuttomaan yhdyntään noin 200 kertaa.

Taas yksi valehtelija.

Taas yksi kateellinen.

Noh, tunnustan että naisten lukumäärää kaunisteli hieman. Alaspäin.

Jos olet ollut maksuttomassa yhdynnässä 200 kertaa, niin olet kyllä pillumagneetti ilman, että sun tarvitsisi sanoa sanaakaan naisille. Todennäköisesti naiset kiikuttaisi sulle puhelinnumeroitaan, vaikket katsoisi niihin päinkään.

Jos 200 naista jaetaan noille ikävuosille (12kpl), ei se tee kuin 1.38 naista per kuukausi. Yksi nainen kuussa, kvartaalin lopussa juhlan kunniaksi kaksi.

Mielestäni ei tartte olla mikään billumagneetti tuohon päästäkseen. Ihan normaali ulkonäkö ja sosiaaliset kyvyt riittää.

Ihan sama, mutta jollet saa naisilta aloitteita yms. spontaaneja kiinnostuksenosoituksia, niin et ole kyllä koskaan nussinut 200 naista ilman maksua, tuskin edes 20.

Kyllä ihan perusmies saa sen alle 1.5 naista kuukaudessa jos yrittää.

Mutta jos on katkera, negatiivinen seinäruusu kuten sinä, en yhtään epäile että saldo jää nollaan.

Å

Paitsi että sä et kyllä ole mikään perusmies vaan sellaisen alapuolella, jollei naiset tee aloitteita. Eikä sellainen kyllä nussi 200 naista ilman maksua.

Vierailija
67/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun jälkeen ei yksikään nainen ole tehnyt aloitetta minun suuntaan. Siinä 17 vuoden iässä naiset alkavat saamaan vanhemmilta miehiltä jo tarvitsemansa.

Vierailija
68/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tee aloitteita logiikalla "määrä korvaa laadun".

Itse olen tehnyt baarissa aloitteen tasan yhdelle miehelle koko elämäni aikana. Hänestä tuli aviomieheni 15 vuodeksi. Sen jälkeen tein aloitteen harrastusporukan ujohkolle miehelle, hänen kanssaan olen seurustellut nyt viisi vuotta.

Kaikki muut kerrat kun olen ollut baareissa (sinkkuna tai varattuna, avioliiton ja nykyisen välissä oli kaksi vuotta), en ole etsinyt seuraa enkä siis myöskään tehnyt aloitteita.

Miksi ihmeessä olisin kulkenut baarissa tekemässä lukuisia aloitteita random miehille, sohinut sokkona ja luultavasti kerännyt vain häiriintyneitä stalkkereita perääni? Anteeksi nyt, mutta miehet ovat pääsääntöisesti tavalla tai toisella vaarallisia, se ketä voi lähestyä on valikoitava hyvin tarkkaan. Minua ei ole koskaan kiinnostanut irtoseksi, joten kainki vibat siitä että mies on vain seksin perässä, ovat punalippuja.

Vierailija
69/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli sitten liian humalassa, nuokkui pöydässä, keskustelutaidot olemattomat ja mielipiteet teinin tasolla? Saahan jotkut roikkua baarissa vaikka koko elämänsä mutta jos luonne on kusipään ja sivistys nolla, ei varmasti tärppää.

Vierailija
70/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomimies on vastenmielinen möhömaha.

Vierailija
71/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse porukan ainoana tupakoijana halusin tupakan aikana vain juttuseuraa. Jokainen mies jolta kysyin, miten ilta on mennyt, salamana vastaus: olen varattu!!

Joo, niin mitä siitä, jutella ei saa kun kenties kohta joku mustis tulee repimään hiuksista vai? Itsekkään en mitään etsinyt, mutta hauska vaan, kun ei voi keltään vaikka tultakaan pyytää, kun kuuluu: mul on tyttöystävä/olen varattu jne. 🤔

Vierailija
72/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kävin silloin yällöin nuorena baarissa. Mua ei baareissa lähestynyt koskaan kukaan, siis en muista että kertaakaan olisi lähestytty. Kadulla lähestyttiin viikoittain tai jopa päivittäin. En tiedä missä vika, en kyllä ollut mitään baarityyppiä nuorenakaan varmaan osin siksi että siellä sai olla ihan rauhassa. Vähän vanhempana (27+ tms) aloin sitten itse ottaa kontaktia miehiin ja menin niille puhumaankin, yksin tai kaverin kanssa.

Vierailija
73/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuollaisen baarikärpäsen kanssa kukaan halua jutellakaan.

Vierailija
74/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on creepy veijari, niin todennäköisesti kukaan ei tule juttelemaan. Se on näiden valittajien ongelma, että he eivät ymmärrä huokuvansa inceliyttä. Olkaa normaaleja.

Vierailija
75/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse porukan ainoana tupakoijana halusin tupakan aikana vain juttuseuraa. Jokainen mies jolta kysyin, miten ilta on mennyt, salamana vastaus: olen varattu!!

Joo, niin mitä siitä, jutella ei saa kun kenties kohta joku mustis tulee repimään hiuksista vai? Itsekkään en mitään etsinyt, mutta hauska vaan, kun ei voi keltään vaikka tultakaan pyytää, kun kuuluu: mul on tyttöystävä/olen varattu jne. 🤔

Tää on ihan totta. Kun esim. pyysin opiskelukaveria lounaalle niin kieltäytyi kun varattu. Osa lähti karkuun jopa kun kysyi kelloa! Täällä ei oikein voi puhua kenellekään, jossain vaiheessa olinkin tosi kyllästynyt suomalaisiin miehiin eikä se ihan täysin ole vieläkään mennyt ohi.

Vierailija
76/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköistä! Kannattaa miettiä, jos olet nainen ja käyt tuon ikäisenä yli 300 kertaa baarissa, kuinka monta kertaa joku mies on tullut juttelemaan! Miehellä tilanne aikalailla erilainen ja edelleenkin oletus on, että sen pitää olla mies, joka tekee aloitteen.

So? Ei ole mikään miesten oikeus, ja naisten velvollisuus, että naisten pitää baareissa viihdyttää miehiä.

Vierailija
77/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa että mies kyhjötti seinän viereen maastoutuneena koko illan kuten suurin osa suomalaisista miehistä?

Ihan normaalisti oli kuulemma melkein aina liikkeellä kavereiden kanssa, kävi tanssimassa, pelasi bilistä, istui pöydässä, tiskillä jne.

AP

Minäkin kävin nuorempana kavereiden kanssa baarissa naisena. Jos siihen joku mies tuli niin se kyllä hätisteltiin pois ja harvoin tuli. Ehkä naisetkaan ei uskalla kaveriporukkaa lähestyä.

Vierailija
78/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene baariin Pattayalla, niin tekevät. Tosin voi kyllä olla myös mies.

Vierailija
79/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMO.

Vierailija
80/90 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä aina jutellut miehille baareissa ja iskenytkin monta. Ne on tietysti olleet sellaisia, jotka mun mielestä ovat olleet komeita. Ehkä naiset ei pidä sun kaveria komeana?

No ei hän kovin komea ole, mutta mietin, että eikös vähemmän komeankin luulisi sentään 300 kerran aikana pääsevän edes jonkinlaiseen kontaktiin jonkunlaisen naisen kanssa.

AP

No jos vaan möllöttää odottamassa, niin ei taida onnistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan