Te, joilla silikonit, onko teitä "halveksuttu" niiden takia?
Ja vieläpä aikuisten ihmisten toimesta. Olen siis 37v ja laitoin silikonit neljä vuotta sitten. Viimeiset pari vuotta korviini on kuulunut puheita miten ihmisten mielestä olen "tyhjäpää kun laittanut silikonit" ja arvuutellaan onko omat vai ei, sellaista inhottavaa pahantahtoista puhetta.
En halua silikoneistani julkisesti kertoa, vain mieheni ja pari kaveria tietää.Kuppikoko kasvoi A-C, ovat maltilliset ja luonnollisen näköiset.
Miksi olen siis joutunut ihmisten hampaisiin tämän takia? Mitä sitten jos jollakin on huulitäytteet tai silikonit? Ei tietääkseni vaikuta ihmisen luonteeseen millään tavalla. Oikeuttaako ihmisten mielestä tosiaan plastiikkakirurginen operaatio kiusaamaan ja ilkkumaan siinä käynyttä ihmistä?
Rakastan rintojani mutta kyllähän tuo mieltä painaa kun olen tämän takia ihmisten arvosteltavana jatkuvasti.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on keskinäinen kilpailu ja silikonittomat pelkäävät noiden yleistyvän ja joutuvat sitten itsekin hankkimaan sellaiset. Kyse on pohjimmiltaan kilpavarustelun hillitsemisestä ainoalla keinolla joka naisilla on käytössään, eli sosiaalisella painostuksella ja ulkopuolelle työntämisellä.
Jos silikonit lisääntyvät ja vain harvalla olisi luonnolliset rinnat niin silloinhan minun 'kilpailuvalttini' nimenomaan olisi se, että olen luonnollinen.
Nimenomaan. Silikonirintojen perään kuolaavat miehet ovat yleensä juuri luonteeltaankin just sellaista miestyyppiä, jota haluan muutenkin välttää.
Itse haluan miehen, joka rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen oli se rintojen koko mikä hyvänsä. Jos mies taas haluaa minut vain isorintaisena niin tervemenoa vaan.
Jokainen silikonit ottanut toitottaa aina miten ne on luonnolliset ja kukaan ei nää. Miksi? Kyllähän ne nyt erottaa ihan selvästi vaikka olis maltillisen kokoiset. Ihan omaa kuvitelmaa, että kukaan ei huomaisi. Sinänsä yks ja sama minulle, mutta huvittaa se kuulostaa ettei kukaan huomaisi jos ei ole kyse ylisuurista proteeseista.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi itselleni ainakin toisten silarit pistää sydämeen on se etten itse uskaltaisi ottaa vaikka haluaisin ja joudun elelemään a tisuleilla eikä auta kun hyväksyä se fakta että kuuman näkösiä ootte silarien kanssa. kyllähän se tuntuu pahalle kun nään jollakin ne olevan ja sen takia saattaisin olla silleen tuokin tuommonen feikkitissi:D
Rohkeaa, eka joka myöntää että kateuden pistohan se on kun haluaisi itsellekin erilaiset (=isommat) rinnat. Hyvä sinä! Mutta miltä susta tuntuisi jos sinusta puhuttaisiin noin jonkin ulkonäköä kohentavan operaation jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonit lisäävät riskiä sairastua sutoimmuunisairauksiin:
https://www.duodecim.fi/2019/01/17/rintaimplantit-ottaneilla-enemman-au…
Liittyi aloitukseen miten? Ja vai että oikein duodecim lähteenä 😁 Voi olla että lisääkin mutta niin kuule tekee moni muukin asia. Kännykän käyttö, hiusten värjäys, siivouskemikaalit
Miksi olet näin vihamielinen?
Itseäni lähinnä harmittaa nykyaikana se, että aitous on muka jotenkin rumaa. Ihmisillä on luonnostaan epäsymmetriset kasvot, eripariset tissit, vanhemmiten tulee ryppyjä tms. Tämä kaikki pitäisi jotenkin nykyään korjata tai peittää. Se on surullista oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi itselleni ainakin toisten silarit pistää sydämeen on se etten itse uskaltaisi ottaa vaikka haluaisin ja joudun elelemään a tisuleilla eikä auta kun hyväksyä se fakta että kuuman näkösiä ootte silarien kanssa. kyllähän se tuntuu pahalle kun nään jollakin ne olevan ja sen takia saattaisin olla silleen tuokin tuommonen feikkitissi:D
Oisko sinun aika tulla kaapista ulos😘
Vierailija kirjoitti:
Miksi, ap, välität siitä, mitä jotkut random- ihmiset sinusta ehkä mahdollisesti ovat sanoneet? Kannattaisi hankkia itsetunto ja elämä, niin satunnaisten ihmisten sanomisen eivät haittaisi noin paljon.
Tuppukylässä sinulla ei ole random ihmisiä vaan törmäät jatkuvasti samoihin naamoihin. Esim näin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko sinun aika tulla kaapista ulos😘
Samaa mietin minäkin
Miksi ei voi myöntää, että tykkää myös naisista? Se on ok nykyaikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, ap, välität siitä, mitä jotkut random- ihmiset sinusta ehkä mahdollisesti ovat sanoneet? Kannattaisi hankkia itsetunto ja elämä, niin satunnaisten ihmisten sanomisen eivät haittaisi noin paljon.
Tuppukylässä sinulla ei ole random ihmisiä vaan törmäät jatkuvasti samoihin naamoihin. Esim näin voi olla.
Tuppukylissä kommentoidaan kaikesta. Sitä joko pitää sietää tai muuttaa pois.
En voi mitään, mutta silarit ja huulitäytteet antavat aina tietyn kuvan ihmisestä. Muut korjaukset on ikääntyneelle ok, mutta nämä ovat itselleni ehdoton ei. Tyhjäpää mikä tyhjäpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonit lisäävät riskiä sairastua sutoimmuunisairauksiin:
https://www.duodecim.fi/2019/01/17/rintaimplantit-ottaneilla-enemman-au…
Liittyi aloitukseen miten? Ja vai että oikein duodecim lähteenä 😁 Voi olla että lisääkin mutta niin kuule tekee moni muukin asia. Kännykän käyttö, hiusten värjäys, siivouskemikaalit
Millä tavalla sinun kommenttisi liittyvät? Miksei riskeistä saa puhua, liittyy enemmän aiheeseen, kuin sinun vttuilusi. Sivusta.
Säälittävää ottaa jotkut täytteet rintoihin. Ja myöskin naurettavaa. 😆
Vierailija kirjoitti:
En voi mitään, mutta silarit ja huulitäytteet antavat aina tietyn kuvan ihmisestä. Muut korjaukset on ikääntyneelle ok, mutta nämä ovat itselleni ehdoton ei. Tyhjäpää mikä tyhjäpää.
Puhu vain omasta puolestasi, älä yleistä kaikkiin!
Vierailija kirjoitti:
Nostaako se itsetuntoa, että saa jonkun asian luonnottamasti?
Nostaako Ferrari miehen itsetuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä voi kukaan aidosti rakastaa. Muita tunteita voi tuntea.
Niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tykkäväät tuomita ja kauhistella suureen ääneen, mutta sävyssä tapahtuu täysikäännös kun sitten lisään että niin kun toinen rinta ja huomattava osa toisesta rintakudoksesta piti poistaa aggressivisen rintasyövän takia. Sitten asian "korjaaminen" implanteilla onkin yhtäkkiä täysin hyväksyttävää, vaikka pohjimmainen syy on sama: esteettinen. Tottakai olisin voinut myös valita elää toinen rinta kokonaan poistettuna ja toinen todella epämuodostuneen näköisenä, mutta silloin rintojeni tila olisi luultavasti ahdistanut muita ihmisiä saunailloissa, uimahalleissa, uimarannoilla jne. Ihmiset eivät halua nähdä "vajavaisia" tai rujoja ruumiinosia.
Joten yllättäen pelkkä "tein sen itseni vuoksi" on olevinaan bimbon merkki, mutta sama valinta onkin täysin ok silloin kun muut kokevat kehon tilan ahdistavaksi ja häiritseväksi (ja tietty kokevat olevansa pakotettuja tuntemaan sääliä sairauden runnomaa ihmistä kohtaan).
Ihmisten tekopyhyydellä ei ole rajaa.
Lisäksi jokainen väittää muka tunnistavansa silikonirinnat vaikka eivät taatusti erota luomuista jos leikkaus on toteutettu luonnollista lookkia tavoitellen. Ihmiset tunnistaa tasan ne jotka on operoitu tarkoituksella näyttämään operoiduilta.
Kiitos tästä kommentista! Olen pohtinut asiaa juuri näin. Toinen on menettänyt rinnat, joihin on ollut tyytyväinen, toisella ei ole ollut koskaan rintoja, joihin olisi ollut tyytyväinen. Syyt ja lopputulos ovat lopulta samat, erilaisella mutkalla vain. Toisesta vaan tulee selviytyjä ja toisesta bimbo.
Ihmisten tarve arvostella toisen, varsinkin naisten ulkonäköä on jotain ihan käsittämätöntä. Ja hienosti todistaa sen, että teki niin tai näin, nainen on aina vain ulkonäkönsä jatke.
Mun mielestä on ymmärrettävää olla tyytymätön ulkonäköönsä, jos se muuttuu nopeasti rujoon suuntaan ja se muutos myös kytkeytyy tiettyihin traumaattisiin kokemuksiin elämässä.
Itse esimerkiksi halusin eroon arvista, jotka sain, kun minut pahoinpideltiin teräaseella. Ne olivat jokapäiväinen muistutus kokemastani.
Toinen asia sitten on se, että olin nuorena ja pitkään aikuisiälle saakka tyytymätön nenääni. Se oli mun omaa tyytymättömyyttä ja huonoa itsetuntoa. Olisin tosi voinut käydä muokkauttamassa nenäni , mutta pidin parempana oppia hyväksymään nenäni.
Eli mun mielestä kaksi täysin eri lähtökohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu minua haukuttu h*oraksi ja bimboblondiksi koska olen laittanut "silarit". Todellisuudessa rinnat vaan kasvoivat raskauden myötä ja jäivät liki sellaisiksi.
Niin minuakin. Ei ole silareita, eikä lapsia. Jostain syystä media ja viihde tekivät saumatonta yhteistyötä vuosikymmenten ajan häpäistäkseen tietyt naisyksilöt vain siksi, että sattui perimään isorintaiset geenit. Milloin meille aletaan maksaa korvauksia ihmisarvon menetyksestä?