Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla silikonit, onko teitä "halveksuttu" niiden takia?

Vierailija
11.09.2022 |

Ja vieläpä aikuisten ihmisten toimesta. Olen siis 37v ja laitoin silikonit neljä vuotta sitten. Viimeiset pari vuotta korviini on kuulunut puheita miten ihmisten mielestä olen "tyhjäpää kun laittanut silikonit" ja arvuutellaan onko omat vai ei, sellaista inhottavaa pahantahtoista puhetta.

En halua silikoneistani julkisesti kertoa, vain mieheni ja pari kaveria tietää.Kuppikoko kasvoi A-C, ovat maltilliset ja luonnollisen näköiset.

Miksi olen siis joutunut ihmisten hampaisiin tämän takia? Mitä sitten jos jollakin on huulitäytteet tai silikonit? Ei tietääkseni vaikuta ihmisen luonteeseen millään tavalla. Oikeuttaako ihmisten mielestä tosiaan plastiikkakirurginen operaatio kiusaamaan ja ilkkumaan siinä käynyttä ihmistä?

Rakastan rintojani mutta kyllähän tuo mieltä painaa kun olen tämän takia ihmisten arvosteltavana jatkuvasti.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa- a. Ehkä olet tyhmä ja antanut itsestäsi tyhmän mielikuvan muutenkin, ap? Esim Törppö antaisi yhtä tyhmän vaikutelman vaikka sillä ei olisi niitä silikonitissejä.

Vierailija
22/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis rasvansiirto tisseihin? Vai valuulo rasva takaisin peppuun? 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on maltilliset ja luonnolliset eikä kukaan tiedä että ne on silikonit, miten ihmiset tietää että ne on silikonit että voivat haukkua sua silikonien laitosta ilmapääksi?

Mulla AA:sta muutos B:hen ja kyllähän sen tutut huomasi. Ovat silti edelleen pienet ja luonnolliset.

Vierailija
24/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minustakin on vähän outoa, että joku ottaa sen terveydellisen riskin, mikä silareiden ottoon liittyy, vain saadakseen isommat tissit.

Mutta koskaan ikinä en menisi paukuttamaan mielipidettäni päin kasvoja sellaiselle, jolla silarit on (paitsi täällä netissä ja täälläkin vain, koska kysyttiin). Eli ne jotka kiusaa ja ilkkuu on moukkia. Ja silareiden otto on pienempi paha kuin moukkuus.

Vierailija
25/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole asiasta mitään kompleksia. Ne ovat vain rinnat enkä itsekään edes muista oikeastaan koko operaatiota nykyään.

Ihmettelin vain onko muut kohdanneet tällaista ja miten tämmöinen asia kiinnostaa ihmisiä noin paljon? Kauhistellaan ja paheksutaan? Jos joku vaikka laittanut botoxia otsaryppyihin niin heti on muiden silmissä tyhjäpää ja saa arvostella ja haukkua vapaasti?

Sinua itseäsi tuntuu itseäsi kiinnostavan. Tiedätkö, kun ihmisiä EI OIKEASTI KIINNOSTA,olet vain niin itsekeskeinen, nii et tajua. Kannattaa lopettaa se omaan napaan tuijottaminen.

Mutta siksihän minä nimenomaan tein aloituksen että tuntuu kiinnostavan kovastikin kun jatkuvasti muilla puheenaiheena? 😅 Kysyin onko muut kokeneet samaa, ei minua kiinnosta vaikka puhuvatkin, ihmettelin vain mistä sellainen johtuu. Ei mua ainakaan voisi vähempää kiinnostaa ruotia muiden kauneusoperaatioita, jokainen tekee kuten tykkää.

Teet tänne aloituksen asiasta, ja nyt väität, että ei kiinnosta? Eli todistit juuri tuolla jargonillasi, että a) kiinnostaa ja b) olet tyhmä.

Vierailija
26/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit eivät vaikuta luonteeseen, mutta luonne vaikuttaa siihen ottaako silikonit. Siksi pidetään bimbona.

Vierailija
27/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minustakin on vähän outoa, että joku ottaa sen terveydellisen riskin, mikä silareiden ottoon liittyy, vain saadakseen isommat tissit.

Mutta koskaan ikinä en menisi paukuttamaan mielipidettäni päin kasvoja sellaiselle, jolla silarit on (paitsi täällä netissä ja täälläkin vain, koska kysyttiin). Eli ne jotka kiusaa ja ilkkuu on moukkia. Ja silareiden otto on pienempi paha kuin moukkuus.

Moukkuus?🤣😂😅

Vierailija
28/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju osoitettu niille joilla myös silarit mutta ketju täyttyy silti patalappu av-mammojen mollausviesteistä? Miksi kommentoitte joilla EI ole silareita eikä teiltä kysytty mitään mielipidettä?

Vierailija
29/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ,ap, muiden ihmisten kommenttien ja mielipiteiden kuuntelu ja kasva aikuiseksi. Ei uskoisi, että olet 37- vuotias, kirjoitat kuin joku 16- vuotias teini, eli lapsellisesti.

Vierailija
30/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä muista, mutta kyllä itse pidän vähän tyhminä silarit ottaneita. Meillä on niin eri arvomaailmat. Itse arvostan terveyttä ja terveellisten valintojen kautta oman ulkonäkönsäkin hoitamista.

Vierailija
31/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on keskinäinen kilpailu ja silikonittomat pelkäävät noiden yleistyvän ja joutuvat sitten itsekin hankkimaan sellaiset. Kyse on pohjimmiltaan kilpavarustelun hillitsemisestä ainoalla keinolla joka naisilla on käytössään, eli sosiaalisella painostuksella ja ulkopuolelle työntämisellä.

Jos silikonit lisääntyvät ja vain harvalla olisi luonnolliset rinnat niin silloinhan minun 'kilpailuvalttini' nimenomaan olisi se, että olen luonnollinen.  

Vierailija
32/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoitettu niille joilla myös silarit mutta ketju täyttyy silti patalappu av-mammojen mollausviesteistä? Miksi kommentoitte joilla EI ole silareita eikä teiltä kysytty mitään mielipidettä?

Mistä tiedät, että kirjoittajat ovat naisia, ja niillä on patalappurinnat?

Vierailija
33/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukkuus?🤣😂😅

Tyhmä, tyhmyys. Moukka, moukkuus.

Vierailija
34/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaistojen hyväksikäyttöä! Onko evoluutio nyt sitten sitä, että osaa hankkia silarit? Mää haluisin olla hOMO, mut kun se halu ei ole käänettävissä.

Vierailija
35/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ĺla on nyt muita ja isompia ongelmia kuin rintojen koko

Vierailija
36/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on yhteiskunnan kustantamat silarit rintasyövän seurauksena. Kukaan ei tietääkseni ole halveksinut. Ovat maltillisen kokoiset, pienemmät kuin alkuperäiset.

Vierailija
37/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirinnat lisäävät rintasyövän mahdollisuutta. On ihan tutkittu asia. Haluatko siis saada rintasyövän, joka on naisten yleisin syöpä muutenkin?

Vierailija
38/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ihmiset eivät sano ääneen, mitä ajattelevat kumitisseistä.

Vierailija
39/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ymmärrä kun naiset valittaa, että isot rinnat painavat ja aiheuttaa selkä/hartiakipuja mutta silti ottavat silikonimollukat? Onko silikoni d-kuppi kevyempi kuin luomu d-kuppi?

Vierailija
40/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tykkäväät tuomita ja kauhistella suureen ääneen, mutta sävyssä tapahtuu täysikäännös kun sitten lisään että niin kun toinen rinta ja huomattava osa toisesta rintakudoksesta piti poistaa aggressivisen rintasyövän takia. Sitten asian "korjaaminen" implanteilla onkin yhtäkkiä täysin hyväksyttävää, vaikka pohjimmainen syy on sama: esteettinen. Tottakai olisin voinut myös valita elää toinen rinta kokonaan poistettuna ja toinen todella epämuodostuneen näköisenä, mutta silloin rintojeni tila olisi luultavasti ahdistanut muita ihmisiä saunailloissa, uimahalleissa, uimarannoilla jne. Ihmiset eivät halua nähdä "vajavaisia" tai rujoja ruumiinosia.

Joten yllättäen pelkkä "tein sen itseni vuoksi" on olevinaan bimbon merkki, mutta sama valinta onkin täysin ok silloin kun muut kokevat kehon tilan ahdistavaksi ja häiritseväksi (ja tietty kokevat olevansa pakotettuja tuntemaan sääliä sairauden runnomaa ihmistä kohtaan).

Ihmisten tekopyhyydellä ei ole rajaa.

Lisäksi jokainen väittää muka tunnistavansa silikonirinnat vaikka eivät taatusti erota luomuista jos leikkaus on toteutettu luonnollista lookkia tavoitellen. Ihmiset tunnistaa tasan ne jotka on operoitu tarkoituksella näyttämään operoiduilta.