Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla silikonit, onko teitä "halveksuttu" niiden takia?

Vierailija
11.09.2022 |

Ja vieläpä aikuisten ihmisten toimesta. Olen siis 37v ja laitoin silikonit neljä vuotta sitten. Viimeiset pari vuotta korviini on kuulunut puheita miten ihmisten mielestä olen "tyhjäpää kun laittanut silikonit" ja arvuutellaan onko omat vai ei, sellaista inhottavaa pahantahtoista puhetta.

En halua silikoneistani julkisesti kertoa, vain mieheni ja pari kaveria tietää.Kuppikoko kasvoi A-C, ovat maltilliset ja luonnollisen näköiset.

Miksi olen siis joutunut ihmisten hampaisiin tämän takia? Mitä sitten jos jollakin on huulitäytteet tai silikonit? Ei tietääkseni vaikuta ihmisen luonteeseen millään tavalla. Oikeuttaako ihmisten mielestä tosiaan plastiikkakirurginen operaatio kiusaamaan ja ilkkumaan siinä käynyttä ihmistä?

Rakastan rintojani mutta kyllähän tuo mieltä painaa kun olen tämän takia ihmisten arvosteltavana jatkuvasti.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia? Asut todennäköisesti jossain perähikiällä jossa tummaihoinen ihminenkin aiheuttaa vielä kummastusta?

Vierailija
2/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut silarit kuusi vuotta enkä ole kenenkään kuullut arvuuttelevan tai arvostelevan mitään. Vaatteet päällä sitä ei todennäköisesti edes arvaa kukaan, koska omanikin on maltilliset. Entinen olematon on nykyinen B-kuppi. Ja kun ennen käytin topattuja liivejä, edes rintojen kyttääjät eivät voi tajuta mitään. Ja jos tajuaisikin, siinäpähän arvostelisivat. Mun kroppa, mun elämä, mun rahat, mun päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on keskinäinen kilpailu ja silikonittomat pelkäävät noiden yleistyvän ja joutuvat sitten itsekin hankkimaan sellaiset. Kyse on pohjimmiltaan kilpavarustelun hillitsemisestä ainoalla keinolla joka naisilla on käytössään, eli sosiaalisella painostuksella ja ulkopuolelle työntämisellä.

Vierailija
4/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minua haukuttu h*oraksi ja bimboblondiksi koska olen laittanut "silarit". Todellisuudessa rinnat vaan kasvoivat raskauden myötä ja jäivät liki sellaisiksi.

Vierailija
5/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne kumipallot naurettavan näköiset.

Oikein laitetut ja sopivan kokoiset ei näytä miltään kumipalloilta. Moni ei edes uskonut aluksi et mulla oisi silarit kun "eihän noi näytä tai tunnu silareilta". Ihmisillä on tiukassa se ajatus että silikonit=kaksi luonnotonta koripalloa rintakehällä.

Miltäs sinä näytät muuten kun sulla on vara puhua muiden ulkonäöstä naurettavana?

Vierailija
6/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on keskinäinen kilpailu ja silikonittomat pelkäävät noiden yleistyvän ja joutuvat sitten itsekin hankkimaan sellaiset. Kyse on pohjimmiltaan kilpavarustelun hillitsemisestä ainoalla keinolla joka naisilla on käytössään, eli sosiaalisella painostuksella ja ulkopuolelle työntämisellä.

Ei ole. Jos olisi, niin silloin kaikki naiset hankkisivat silarit. Enkä usko että " kaikki" ap:ta arvostelevat, itse vaan kuvittelet niin. Ja pitää olla huonosti tehty leikkaus tai sitten ap kuljet tissit lähes paljaana niitä esittelemässä, jos " kaikki" ne huomaavat.

Vierailija
7/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun mies ottaisi silikonia käsivarsiin, ja sanoisi että Rakastan hauiksiani?

Vierailija
8/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne kumipallot naurettavan näköiset.

Jos ottaa sellaiset pallot.

Vierailija
9/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne silarit näköjään pelasta, jos on kompleksi omasta itsestään...

Kerran pitää kysellä ja miettiä tuollaista.

Vierailija
10/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi isorintainen( luonnostaan) tuttu, joka toitottaa koko ajan, miten kaikki naiset on kateellisia hänen rinnoistaan, varsinkin pienirintaiset. No ei olla, lähinnä naureskellaan hänelle, tai tunnetaan myötähäpeää( siis myös miehet) kun hän esittelee rintojaan joka paikassa ja hakee kaikkien huomiota rinnoillaan.

Vierailija
11/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hullua kun ajattellee, että nahka leikataan auki ja laitetaan kumipallot sisään. Jokainen leikkaus on kuitenkin riski nukutuksen takia.

Vierailija
12/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt noloa ja turhaa täyttää itsensä jollain kumilla.

Vierailija
13/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole asiasta mitään kompleksia. Ne ovat vain rinnat enkä itsekään edes muista oikeastaan koko operaatiota nykyään.

Ihmettelin vain onko muut kohdanneet tällaista ja miten tämmöinen asia kiinnostaa ihmisiä noin paljon? Kauhistellaan ja paheksutaan? Jos joku vaikka laittanut botoxia otsaryppyihin niin heti on muiden silmissä tyhjäpää ja saa arvostella ja haukkua vapaasti?

Vierailija
14/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut silikonit 21-vuotta. Laitoin ne 18-vuotis syntymäpäivänäni. Näin monien vuosien jälkeen ne ovat niin osa minua että jos joku minua halveksuu niin ei kyllä tule mieleen että se johtuisi rinnoistani.

Vierailija
15/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun mies ottaisi silikonia käsivarsiin, ja sanoisi että Rakastan hauiksiani?

Hauiksella viitataan lihakseen. Toimivampi vertaus olisi, että rakastat käsivarsiasi. Siitä vain :)

Vierailija
16/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju täyttyi heti katkerista köyhistä, joilla ei koskaan tule olemaan mahdollisuutta kohentaa ulkonäköään. Siksi heidän ainoa vaihtoehtonsa on haukkua muita.

Vierailija
17/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on kamalaa, että rintojen takia mennään leikkaukseen asti. Eikä lopputulos ole edes lopullinen. Ja ap:n tapauksessa vielä ihan aikuisena ihmisenä eikä epävarmana ja aivoiltaan kehittymättömänä teininä. Minusta se on vaan hirveää, että koetaan tarvetta tällaiselle vaikka mikä olisi. Tietenkin ymmärrän toiset tapaukset (vaikka poistettu rinta tai todella eripariset rinnat) paremmin kuin toiset ("nää on liian pienet") mutta kuitenkin kamalaa, että pitää tehdä leikkaus vain ulkonäön takia.

Vierailija
18/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on maltilliset ja luonnolliset eikä kukaan tiedä että ne on silikonit, miten ihmiset tietää että ne on silikonit että voivat haukkua sua silikonien laitosta ilmapääksi?

Vierailija
19/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ap, välität siitä, mitä jotkut random- ihmiset sinusta ehkä mahdollisesti ovat sanoneet? Kannattaisi hankkia itsetunto ja elämä, niin satunnaisten ihmisten sanomisen eivät haittaisi noin paljon.

Vierailija
20/113 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole asiasta mitään kompleksia. Ne ovat vain rinnat enkä itsekään edes muista oikeastaan koko operaatiota nykyään.

Ihmettelin vain onko muut kohdanneet tällaista ja miten tämmöinen asia kiinnostaa ihmisiä noin paljon? Kauhistellaan ja paheksutaan? Jos joku vaikka laittanut botoxia otsaryppyihin niin heti on muiden silmissä tyhjäpää ja saa arvostella ja haukkua vapaasti?

Sinua itseäsi tuntuu itseäsi kiinnostavan. Tiedätkö, kun ihmisiä EI OIKEASTI KIINNOSTA,olet vain niin itsekeskeinen, nii et tajua. Kannattaa lopettaa se omaan napaan tuijottaminen.

Mutta siksihän minä nimenomaan tein aloituksen että tuntuu kiinnostavan kovastikin kun jatkuvasti muilla puheenaiheena? 😅 Kysyin onko muut kokeneet samaa, ei minua kiinnosta vaikka puhuvatkin, ihmettelin vain mistä sellainen johtuu. Ei mua ainakaan voisi vähempää kiinnostaa ruotia muiden kauneusoperaatioita, jokainen tekee kuten tykkää.