Te, joilla silikonit, onko teitä "halveksuttu" niiden takia?
Ja vieläpä aikuisten ihmisten toimesta. Olen siis 37v ja laitoin silikonit neljä vuotta sitten. Viimeiset pari vuotta korviini on kuulunut puheita miten ihmisten mielestä olen "tyhjäpää kun laittanut silikonit" ja arvuutellaan onko omat vai ei, sellaista inhottavaa pahantahtoista puhetta.
En halua silikoneistani julkisesti kertoa, vain mieheni ja pari kaveria tietää.Kuppikoko kasvoi A-C, ovat maltilliset ja luonnollisen näköiset.
Miksi olen siis joutunut ihmisten hampaisiin tämän takia? Mitä sitten jos jollakin on huulitäytteet tai silikonit? Ei tietääkseni vaikuta ihmisen luonteeseen millään tavalla. Oikeuttaako ihmisten mielestä tosiaan plastiikkakirurginen operaatio kiusaamaan ja ilkkumaan siinä käynyttä ihmistä?
Rakastan rintojani mutta kyllähän tuo mieltä painaa kun olen tämän takia ihmisten arvosteltavana jatkuvasti.
Kommentit (113)
Mä haluaisin koskea silikonia. Tiettävästi näin ei ole vielä käynyt. M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silarit tosiaan vaikuta luonteeseen, vaan se luonne on jo valmiiksi pinnallinen ja jollain tasolla yksinkertainen, jos silarit hankkii.
Syöpä- ym. terveyssyyt tietenkin poikkeus.No eikö sekin ole ihan pinnallisuutta että ottaa syöpähoitojen jäljiltä silikonirinnat? Kun ihan ulkonäköä parantaakseenhan nainen tuon vaan tekee, ja ketjun mukaan näemmä altistaa itseään entistä enemmän syöville?
Ennalleen palautus kehokuvaa rikkoo een sairauden jälkeen on ihan eri asia.
Niin eli ihan ulkonäöllisiä syitä vaan. Pinnallista, niin pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haukuttu, eikä halviksittu. Kehuja olen kyllä kuullut.
Sittemmin poistatin silikonit kokonaan ja nykyään olen erittäin tyytyväinen pieniin - ja edelleen hämmästyttävän terhakoihin rintoihini.
Muoti on vuosien varrella muuttunut ja omakin silmä lepää nykyään mieluummin pienemmässä.Kun aikoinani otin maltillisen kokoiset silikonit, niin helpotti kyllä tuolloin pukeutumista huomattavasti, kun ylä- ja alaosa olivat yhtäkkiä samaa kokoa.
Mutta tulipahan kokeiltua.
Et tiennyt että ylä ja alaosat voi myös ostaa erikseen, eri kokoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silarit tosiaan vaikuta luonteeseen, vaan se luonne on jo valmiiksi pinnallinen ja jollain tasolla yksinkertainen, jos silarit hankkii.
Syöpä- ym. terveyssyyt tietenkin poikkeus.No eikö sekin ole ihan pinnallisuutta että ottaa syöpähoitojen jäljiltä silikonirinnat? Kun ihan ulkonäköä parantaakseenhan nainen tuon vaan tekee, ja ketjun mukaan näemmä altistaa itseään entistä enemmän syöville?
Jos et tajua eroa, oma on häpeäsi. Vinkkinä:rintasyövän sairastaminen on vähän eri kaliiperin kokemus kuin se, että nää mun tissit ei oo kivat
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on keskinäinen kilpailu ja silikonittomat pelkäävät noiden yleistyvän ja joutuvat sitten itsekin hankkimaan sellaiset. Kyse on pohjimmiltaan kilpavarustelun hillitsemisestä ainoalla keinolla joka naisilla on käytössään, eli sosiaalisella painostuksella ja ulkopuolelle työntämisellä.
En koe minkäänlaista tarvetta kilpailla näistä alemman tason miehistä, jotka tekevät valintansa kumppanistaan lähinnä tämän rintojen koon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekonstruktio rinnanpoiston jälkeen silikonilla tai kielekkeellä ei ole pelkkä pinnallisuutta. Rinta toisella puolella ja toisella puolella ei luo niin paljon muutoksia kehon tasapainoon, että sen lisäksi että se vaikeuttaa elämistä mm. vaatteiden vuoksi, se aiheuttaa myös selkäkipuja yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekonstruktio rinnanpoiston jälkeen silikonilla tai kielekkeellä ei ole pelkkä pinnallisuutta. Rinta toisella puolella ja toisella puolella ei luo niin paljon muutoksia kehon tasapainoon, että sen lisäksi että se vaikeuttaa elämistä mm. vaatteiden vuoksi, se aiheuttaa myös selkäkipuja yms.
pelkkää pinnallisuutta olisi pitänyt kirjoittaa jotenkin muuten. Nyt siitä tuli vähän ikävän kuuloinen lausahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokemusta tästä valtavan epäsymmetrian takia. Onneksi korjautin enkä kärsinyt, vaikka olenkin saanut p*skaa niskaani valinnastani.
Ja kun jotkut sanoo, että silarit tunnistaa aina: itselläni oli suhde ja kerroin miehelle vasta myöhemmin minulla olevan silarit, hän vilpittömästi yllättyi, vaikka oli päässyt lähempää tuttavuutta tekemään. 😅
Toki nyt en ole ollut vuosiin miesten kanssa missään tekemisissä enkä edes halua. Ei vois vähempää kiinnostaa mikään miehen miellyttäminen.
Miksi rintasyövän tuhoamat rinnat on ok korjata, mutta esim. raskauden ja imettäminen tuhoamia rintoja ei ole ok korjata?
Kauheasti asiaa ihmisillä joilla ei ole silareita tai kokemusta niistä
Vierailija kirjoitti:
Miksi rintasyövän tuhoamat rinnat on ok korjata, mutta esim. raskauden ja imettäminen tuhoamia rintoja ei ole ok korjata?
Kaikkia on ok korjata. Kukaan ei kiellä. Mutta imetys tai raskaus ei vie toista rintaa kokonaan ja aiheuta siten kipuja ja selkäongelmia.
En ole saanut halveksuvia kommentteja, mutta mun silarit on maltilliset ja kaveripiiri aika suvaitsevaista porukkaa. En itsekkään tykkää mistään övereistä, mutta toisaalta ei mulla myöskään ole tarvetta haukkua ketään joka sellaiset haluaa, omapahan on asiansa. Ja kyllähän plastiikkakirurgia saattaa antaa ihmisestä pinnallisen vaikutelman, mutta jos se oikeasti parantaa omaa oloa, niin miksei? Mulla oli pitkään A-kuppi, kunnes laihduin, enkä löytänyt enää sopivia liivejä ja urheiluliiveissä näytin ihan laudalta. Nyt ei tarvitse enää miettiä näyttääkö kroppa 12-vuotiaan pojan kropalta.
Ei ole haukuttu, eikä halviksittu. Kehuja olen kyllä kuullut.
Sittemmin poistatin silikonit kokonaan ja nykyään olen erittäin tyytyväinen pieniin - ja edelleen hämmästyttävän terhakoihin rintoihini.
Muoti on vuosien varrella muuttunut ja omakin silmä lepää nykyään mieluummin pienemmässä.
Kun aikoinani otin maltillisen kokoiset silikonit, niin helpotti kyllä tuolloin pukeutumista huomattavasti, kun ylä- ja alaosa olivat yhtäkkiä samaa kokoa.
Mutta tulipahan kokeiltua.