Minun mies on komea
Kommentit (16)
Pistäkääpä liitteksi pari kuvaa noista komeista miehistänne, jotta voimme kaikki tasapuolisesti arvioida heidät.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni
Ei minun mies
Saitko tuostakin huomautuksesta orgasmin?
Komea, eli:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Komea, eli:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Häh? Ikää on yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Saitko tuostakin huomautuksesta orgasmin?
Liittyykö sulla kaikki asiat seksiin?
Kannattais tutkituttaa pää😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea, eli:
Häh? Ikää on yli 30 vuotta.
Kohdissa 1 ja 8 on pientä joustonvaraa. Kohdassa yksi joku nainen saattaa pitää esimerkiksi vaaleanruskeista tai vaaleahkoista hiuksista (esim. Brad Pitt), mutta hiusraja ei voi olla paennut. Ikä voi myöskin olla korkeampi, mutta yleensä tuo 27 on se ikäraja, missä miehen ulkonäkö on huipussaan ja mahdollisuus saada kaiken ikäisiä naisia kaikkein korkeimmalla tasolla.
"minun mieheni" =
Kahteen kertaan omistettu mies. Ensinnäkin minun ja toiseksi ni,
Oikeasti kerta riittää: mieheni
Parempi olisi tietysti, ettei käytä omistusliitettä lainkaan, koska miestä ei voi omistaa.
Voi puhua esim. aviomiehestä ilman omistusliitteitä.
Kahteen kertaan omistavat ovat usein läheisriippuvaisia.
Niin oli minunkin ja jonkun toisenkin mielestä :)