Te, joilla silikonit, onko teitä "halveksuttu" niiden takia?
Ja vieläpä aikuisten ihmisten toimesta. Olen siis 37v ja laitoin silikonit neljä vuotta sitten. Viimeiset pari vuotta korviini on kuulunut puheita miten ihmisten mielestä olen "tyhjäpää kun laittanut silikonit" ja arvuutellaan onko omat vai ei, sellaista inhottavaa pahantahtoista puhetta.
En halua silikoneistani julkisesti kertoa, vain mieheni ja pari kaveria tietää.Kuppikoko kasvoi A-C, ovat maltilliset ja luonnollisen näköiset.
Miksi olen siis joutunut ihmisten hampaisiin tämän takia? Mitä sitten jos jollakin on huulitäytteet tai silikonit? Ei tietääkseni vaikuta ihmisen luonteeseen millään tavalla. Oikeuttaako ihmisten mielestä tosiaan plastiikkakirurginen operaatio kiusaamaan ja ilkkumaan siinä käynyttä ihmistä?
Rakastan rintojani mutta kyllähän tuo mieltä painaa kun olen tämän takia ihmisten arvosteltavana jatkuvasti.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ymmärrä kun naiset valittaa, että isot rinnat painavat ja aiheuttaa selkä/hartiakipuja mutta silti ottavat silikonimollukat? Onko silikoni d-kuppi kevyempi kuin luomu d-kuppi?
On. Lisäksi kudosta pystytään kohottamaan ja kiinnittämään rintakehään niin että implanttirinnat eivät roiku eivätkä hölsky liikkuessa yhtä häiritsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Silikonirinnat lisäävät rintasyövän mahdollisuutta. On ihan tutkittu asia. Haluatko siis saada rintasyövän, joka on naisten yleisin syöpä muutenkin?
Eivät lisää, jos ne tutkii osaava ihminen. Implantti itsessään ei millään tavoin lisää rintasyövän riskiä mutta ne täytyy osata tutkia eri tavalla kuin luomurinta. On itseasiassa paljon tarkempi tutkimus kuin joku tk-lääkärin hutaisema rutiinimammografia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on keskinäinen kilpailu ja silikonittomat pelkäävät noiden yleistyvän ja joutuvat sitten itsekin hankkimaan sellaiset. Kyse on pohjimmiltaan kilpavarustelun hillitsemisestä ainoalla keinolla joka naisilla on käytössään, eli sosiaalisella painostuksella ja ulkopuolelle työntämisellä.
Jos silikonit lisääntyvät ja vain harvalla olisi luonnolliset rinnat niin silloinhan minun 'kilpailuvalttini' nimenomaan olisi se, että olen luonnollinen.
Nimenomaan. Silikonirintojen perään kuolaavat miehet ovat yleensä juuri luonteeltaankin just sellaista miestyyppiä, jota haluan muutenkin välttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on maltilliset ja luonnolliset eikä kukaan tiedä että ne on silikonit, miten ihmiset tietää että ne on silikonit että voivat haukkua sua silikonien laitosta ilmapääksi?
Tätä minäkin ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ymmärrä kun naiset valittaa, että isot rinnat painavat ja aiheuttaa selkä/hartiakipuja mutta silti ottavat silikonimollukat? Onko silikoni d-kuppi kevyempi kuin luomu d-kuppi?
No joku d-kuppi ei ole painava oli silikonia tai ei. Toi d-kuppi = iso on jostain 70-luvulta peräisin oleva muinaisjäänne.
kyllähän se melkoisesta tyhjäpäisyydestä kertoo, että tuokin asia tuli yllätyksenä silikonienlaiton jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonirinnat lisäävät rintasyövän mahdollisuutta. On ihan tutkittu asia. Haluatko siis saada rintasyövän, joka on naisten yleisin syöpä muutenkin?
Eivät lisää, jos ne tutkii osaava ihminen. Implantti itsessään ei millään tavoin lisää rintasyövän riskiä mutta ne täytyy osata tutkia eri tavalla kuin luomurinta. On itseasiassa paljon tarkempi tutkimus kuin joku tk-lääkärin hutaisema rutiinimammografia.
Kyllä lisäävät:
https://www.terve.fi/artikkelit/karheapintaisilla-silikoni-implanteilla…
Enemmän isorintaisia (ei-silareita) naisia haukutaan tyhjäpäiksi ja bimboiksi kuin maltilliset silarit ottaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on keskinäinen kilpailu ja silikonittomat pelkäävät noiden yleistyvän ja joutuvat sitten itsekin hankkimaan sellaiset. Kyse on pohjimmiltaan kilpavarustelun hillitsemisestä ainoalla keinolla joka naisilla on käytössään, eli sosiaalisella painostuksella ja ulkopuolelle työntämisellä.
Jos silikonit lisääntyvät ja vain harvalla olisi luonnolliset rinnat niin silloinhan minun 'kilpailuvalttini' nimenomaan olisi se, että olen luonnollinen.
Nimenomaan. Silikonirintojen perään kuolaavat miehet ovat yleensä juuri luonteeltaankin just sellaista miestyyppiä, jota haluan muutenkin välttää.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Silikonit eivät vaikuta luonteeseen, mutta luonne vaikuttaa siihen ottaako silikonit. Siksi pidetään bimbona.
Ymmärrän silikonit, jos esim. ollut rintasyöpä tai jos olemattomat rinnat suurennetaan, mutta ollaan kuitenkin maltillisia lopputuloksen kanssa. Jättirintojen ottajilla on mielestäni kyllä pahoja mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lisäävät:
https://www.terve.fi/artikkelit/karheapintaisilla-silikoni-implanteilla…
Muuten ihan hyvä yritys mutta tuossa on kyseessä erittäin harvinainen imusolmukesyöpä johon MAHDOLLISESTI yhteydessä on pari tiettyä implanttimallia. Samantasoisen riskin otat syödessäsi vähän liian kärähtänyttä makkaraa tai juodessa lämmintä limsaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu minua haukuttu h*oraksi ja bimboblondiksi koska olen laittanut "silarit". Todellisuudessa rinnat vaan kasvoivat raskauden myötä ja jäivät liki sellaisiksi.
No oletko prostituoitu vai et?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tykkäväät tuomita ja kauhistella suureen ääneen, mutta sävyssä tapahtuu täysikäännös kun sitten lisään että niin kun toinen rinta ja huomattava osa toisesta rintakudoksesta piti poistaa aggressivisen rintasyövän takia. Sitten asian "korjaaminen" implanteilla onkin yhtäkkiä täysin hyväksyttävää, vaikka pohjimmainen syy on sama: esteettinen. Tottakai olisin voinut myös valita elää toinen rinta kokonaan poistettuna ja toinen todella epämuodostuneen näköisenä, mutta silloin rintojeni tila olisi luultavasti ahdistanut muita ihmisiä saunailloissa, uimahalleissa, uimarannoilla jne. Ihmiset eivät halua nähdä "vajavaisia" tai rujoja ruumiinosia.
Joten yllättäen pelkkä "tein sen itseni vuoksi" on olevinaan bimbon merkki, mutta sama valinta onkin täysin ok silloin kun muut kokevat kehon tilan ahdistavaksi ja häiritseväksi (ja tietty kokevat olevansa pakotettuja tuntemaan sääliä sairauden runnomaa ihmistä kohtaan).
Ihmisten tekopyhyydellä ei ole rajaa.
Lisäksi jokainen väittää muka tunnistavansa silikonirinnat vaikka eivät taatusti erota luomuista jos leikkaus on toteutettu luonnollista lookkia tavoitellen. Ihmiset tunnistaa tasan ne jotka on operoitu tarkoituksella näyttämään operoiduilta.
Kiitos tästä kommentista! Olen pohtinut asiaa juuri näin. Toinen on menettänyt rinnat, joihin on ollut tyytyväinen, toisella ei ole ollut koskaan rintoja, joihin olisi ollut tyytyväinen. Syyt ja lopputulos ovat lopulta samat, erilaisella mutkalla vain. Toisesta vaan tulee selviytyjä ja toisesta bimbo.
Ihmisten tarve arvostella toisen, varsinkin naisten ulkonäköä on jotain ihan käsittämätöntä. Ja hienosti todistaa sen, että teki niin tai näin, nainen on aina vain ulkonäkönsä jatke.
Ei ole halveksittu, eihän noista tiedä kuin mies ja muutama ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi isorintainen( luonnostaan) tuttu, joka toitottaa koko ajan, miten kaikki naiset on kateellisia hänen rinnoistaan, varsinkin pienirintaiset. No ei olla, lähinnä naureskellaan hänelle, tai tunnetaan myötähäpeää( siis myös miehet) kun hän esittelee rintojaan joka paikassa ja hakee kaikkien huomiota rinnoillaan.
Tämä kyllä kuulostaa kateellisen kommentilta. Ja tuoksi rintojen "esittelyksi" riittää ihan se, että isorintainen pitää normaaleja paitoja eikä pukeudu säkkiin. Sivusta
Silikonit lisäävät riskiä sairastua sutoimmuunisairauksiin:
https://www.duodecim.fi/2019/01/17/rintaimplantit-ottaneilla-enemman-au…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi isorintainen( luonnostaan) tuttu, joka toitottaa koko ajan, miten kaikki naiset on kateellisia hänen rinnoistaan, varsinkin pienirintaiset. No ei olla, lähinnä naureskellaan hänelle, tai tunnetaan myötähäpeää( siis myös miehet) kun hän esittelee rintojaan joka paikassa ja hakee kaikkien huomiota rinnoillaan.
Tämä kyllä kuulostaa kateellisen kommentilta. Ja tuoksi rintojen "esittelyksi" riittää ihan se, että isorintainen pitää normaaleja paitoja eikä pukeudu säkkiin. Sivusta
Miksi miehet olisivat kateellisia isorintaiselle naiselle ( siis myös miehet naureskelevat)? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hullua kun ajattellee, että nahka leikataan auki ja laitetaan kumipallot sisään. Jokainen leikkaus on kuitenkin riski nukutuksen takia.
Ihan samanlainen riski on myös rintojen pienennys, jota hyvin yliolkaisesti annetaan täällä vaihtoehdoksi kun joku esim valittaa kun on hankala löytää isoille rinnoille hyviä liivejä, tai että istuvien vaatteiden löytäminen on hankalaa eli tarjotaan ratkaisuksi silloin kun ei ole edes terveydellisiä ongelmia isoista rinnoista. Hyvin harva kuitenkin tuota kehonmuokkaustapaa paheksuu.
Ei ole. Kaikissa leikkauksissa on tietyt riskit. Kun kehoon asennetaan joku keinoainetta oleva implantti,oli se sitten silikonirinta tai proteesi, tai muu, ovat tiskit aina suuremmat.
Syy miksi itselleni ainakin toisten silarit pistää sydämeen on se etten itse uskaltaisi ottaa vaikka haluaisin ja joudun elelemään a tisuleilla eikä auta kun hyväksyä se fakta että kuuman näkösiä ootte silarien kanssa. kyllähän se tuntuu pahalle kun nään jollakin ne olevan ja sen takia saattaisin olla silleen tuokin tuommonen feikkitissi:D
Ihan samanlainen riski on myös rintojen pienennys, jota hyvin yliolkaisesti annetaan täällä vaihtoehdoksi kun joku esim valittaa kun on hankala löytää isoille rinnoille hyviä liivejä, tai että istuvien vaatteiden löytäminen on hankalaa eli tarjotaan ratkaisuksi silloin kun ei ole edes terveydellisiä ongelmia isoista rinnoista. Hyvin harva kuitenkin tuota kehonmuokkaustapaa paheksuu.