Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellekään käynyt niin, että mies ei ole myöntänyt pettämistään (aihetodisteita)

Vierailija
11.09.2022 |

Ja olette sitten antaneet olla...jonkun aikaa on mennyt hyvin ja sitten mies on jäänyt taas kiinni.

Periaatteessa pettämisen kai voisi kieltää viimeiseen asti ellei sitten jäisi kiinni itseteossa tai tulisi joku sukupuolitauti.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yksikään järkevä mies myönnä ns. pettämistään. Eihän mela soutaessa kulu.

Vierailija
2/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jäisi kiinni itse teossa, niin pitääkö uskoa omia silmiä vai miehen sanaa. Se ei ollut sitä, miltä näytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksikään järkevä mies myönnä ns. pettämistään. Eihän mela soutaessa kulu.

Niin eikä varmaan silloinkaan vaikka suhde menee pilalle sen takia. No enpä tiedä olisiko siitä tullut sittenkään mitään, vaikka olisi tunnustanut.

Ap

Vierailija
4/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos nainen on aivan tossu, niin tuo on yksi keino miehellä selvityä tilanteesta ja jatkaa touhujaan. tuossa on huonoa sinulle se, että menetät oman vaistosi ja et kohta enää luota itseesikään.

Vierailija
5/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan tavallista? Jotkut kiistävät loppuun asti. Siksi kai niitä yksityisetsiviä tarvitaan. Toisaalta jos luottamusta ei ole, on syytä erota, vaikkei mitään aukottomia todisteita olisikaan.

Vierailija
6/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleinen tapa "puolustautua".

Sanotaan, ettei käsi ole käynyt keksipurkissa, vaikka sieltä katoaa keksejä jatkuvasti ja suunreunat on täynnä keksinmuruja. Sitten saatetaan syyttää toista, että ei, en minä mitään ole tehnyt, sinä olet käynyt keksipurkilla. Lopulta saatetaan löytää tekijä itse teosta ja silloinkin hän saattaa olla, että; "tämä ei ole sitä, miltä se näyttää, käteni vahingossa meni sisään tähän keksipurkkiin, kun olin etsimässä aprikooseja."

Monet varmaan tunnistaa nämä vaiheet, vaikkei esimerkissäni ollut kyse pettämisestä.

Vierailija
7/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheessa eläminen ei ole järkevää.

Vierailija
8/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai muka mela ei kulu soutaessa. Höpö höpö, tottakai se kuluu.

Meloja myydään kaupassa ja sieltä saa uuden kun vanha on kulunut.

Vierailija
9/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos haluamme lähteä mela ja järvi, lukko ja avain vertauksiin, niin minulla on teille yksi. Lyijykynä lyhenee, jos käyttää liian usein teroittimissa. 

Vierailija
10/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis jos nainen on aivan tossu, niin tuo on yksi keino miehellä selvityä tilanteesta ja jatkaa touhujaan. tuossa on huonoa sinulle se, että menetät oman vaistosi ja et kohta enää luota itseesikään.

Tätä juurikin tarkoitin, että kannattaa luottaa itseensä asiassa, vaikka kieltää viimeiseen asti. Osa asioista on päätelty ihan logiikalla ja osa sillä että tunnen miestä ja käyttäytyi eri tavalla. Eli onko se sitä vaiston osuutta sitten?

Minulla ei ole minulla ei ole mikään vahva vaisto "mies on varmasti pettänyt".. mutta silloin kun jäi ns. kiinni (kävin miehen luona, emme asu yhdessä), oli kyllä sellainen tunne että jotain on tapahtunut.

ap

Vierailija
11/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoosi. Ihminen on ainoa olento, joka epäilee sitä. Mulla oli todisteet vain intuitiivisia, osoittautuivat myöhemmin tosiasioiksi kaikki.

Narsisti kieltää, vaikka olisi todisteet. Youtubessa paljon aiheesta.

Vierailija
12/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan airot ja melat sekaisin? Soutaessa melaa ei käytetä.

Vierailija
13/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota vaistoosi. Ihminen on ainoa olento, joka epäilee sitä. Mulla oli todisteet vain intuitiivisia, osoittautuivat myöhemmin tosiasioiksi kaikki.

Kyllä.. kuten yritin tuossa sanoa vahvaa vaistoa asiassa ei ole. Sen verran sanon että perusturvallisuus ei ole vielä niin hyvässä kunnossa minulla että intuiotio toimisi (kunnolla), mutta tässä yritetään parantua. Osittain se varmasti toimii.

Mutta jotenkin sain muutenkin miehestä vähän sellaisen kuvan että jotain salailee. Näennäesti on avoin. Hankala selittää.

Ap

Vierailija
14/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi vahva epäilys siitä, että mieheni pettää, mutta mies ei sitä tunnustaisi, vaan kiertelee vaan, niin eiköhän se olisi siinä koko juttu. Suhde on silloin jo entinen ja luottamusta ei ole. Minun olotila on kuitenkin siinä se ratkaiseva tekijä, joska elän sen tunteen kanssa.

Jos mies olisi oikeasti syytön ja haluaisi suhdetta jatkaa, niin hän tekisi töitä ihan älyttömästi suhteen parantamiseksi ja toisen luottamuksen palauttamiseksi. Jos parisuhteella ei ole hänelle kuitenkaan kovin iso merkitys, mutta on ihan ok, että vanhat edut pysyvät, niin hän voi yrittää jotain selitystä. Jos taas tunteita ei ole enää, niin mies ei tee mitään ja nainen saa ihan itse valita jääkö kitumaan.

Itseään kuitenkin kannattaa kuunnella eikä jäädä odottelemaan sitä lopullista iskua. Jos itsellä ei ole hyvä fiilis parisuhteessa, niin miksi ihmeessä siihen pitäisi jäädä? Jokaisella aikuisella pitäisi olla sen verran munaa, että pystyy lähtemään parisuhteesta, jos se ei tunnu hyvältä, oli suhdetta takana sitten 1 kk tai 21 vuotta ja oli siinä lapsia, yhteistä omaisuutta tai ihan mitä vain. Kuunnelkaa itseänne.

Vierailija
15/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.. kuten yritin tuossa sanoa vahvaa vaistoa asiassa ei ole. Sen verran sanon että perusturvallisuus ei ole vielä niin hyvässä kunnossa minulla että intuiotio toimisi (kunnolla), mutta tässä yritetään parantua. Osittain se varmasti toimii.

Mutta jotenkin sain muutenkin miehestä vähän sellaisen kuvan että jotain salailee. Näennäesti on avoin. Hankala selittää.

Ap

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Miksi olet miehen kanssa? Mitä hyvää saat tuollaisesta parisuhteesta?

Mitäs jos lopettaisit parisuhteen ja jatkaisit ikiomaa elämääsi...? En minä ainakaan viitsisi päätäni lyödä seinään kovin kauan. Jos juttu ei toimi, niin se ei toimi.

Oma elämäni on ainakin minulle niin tärkeää, että en hukkaisi sitä jonkun epämääräisen tyypin kanssa. Viihdyn niin hyvin yksin, että lähtisin itse asiassa todella nopeasti parisuhteesta, jos siitä ei tulisi enää hyvä olo.

Vierailija
16/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et asu miehen kanssa, joten oletan, että suhde ei ole ollut kovin vakava tai ainakaan kovin pitkä?

Tässä vaiheessa on selvästi helpompaa päättää suhde, kuin myöhemmässä vaiheessa. Olen varma, että vaistosi eivät ole tässä väärässä. Jo muuttunut käytös kertoo siitä, että jotain salailee.

Vierailija
17/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi ja mies hyvillä puhujanlahjoillaan selitti mustat valkoiseksi. Onni onnettomuudessa, että tämä toinen nainen jäi kiinni puolisolleen uskottomuudesta, josta sitten vyyhti alkoi purkautua. On nykyään ex-mies. 

Sellainen kaasuvalottaja kaksoissidostapaus pahimmasta päästä, että nykyään oikein ihmettelen miten en tajunnut aiemmin miehen valheita. 

Vierailija
18/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt niin ettei myöntänyt, mutta sen jälkeen kun otin asian puheeksi, ei ole ollut enää merkkejä pettämisestä.

Vierailija
19/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä saa ja voi erota vaikkei olisi pettänytkään. Tai olisi muttei tunnustaisi. Tai olisi ja tunnustaisi. Ihan mitä vaan mutta sinä olet vapaa lähtemään, aina.

Vierailija
20/35 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä konkreettisesti havaitsit, jun epäilit pettämistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä