Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioiko muiden miehet raskaana olevaa puolisoaan jollain lailla? Musta tuntuu että odotan yksin..

Vierailija
29.10.2006 |

hei

Olen vasta raskausviikolla 9 ja raskaus ei varmaan oikein ole konkretisoitunut miehelleni, vaikka ei olekaan ensiraskaus.

MUTTA kaipaisin jotenkin sitä, että minun " erikoistilanteeni" otettaisiin huomioon. Saan toki nukkua aamuisin ja mies nousee aina, koska olen niin väsynyt. Mutta mitään muuta huomiota en saa. Tai edes kysymyksiä, että voitko hyvin, väsyttääkö?

En saa häntä edes lukemaan neuvolan esitteitä koskien ultraa..

Onko muilla tällaista? VAadinko liikaa?

Menen nukkumaan joka ilta yksin, koska minua väsyttää. Hän jää aina lukemaan tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran teillä jo lapsia ennestään, miksi miehen mitään neuvolan esitteitä pitäisi lukea? Minäkään en niitä lukenut edes ekassa raskaudessa. Hössöttämättä hyvä tulee. Eikä rv 9 aiheuta vielä mitään erikoista, et ole edes mitenkään iso.

Vierailija
2/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaus ole sairaus! Eriasia sitten jos tulee jotain mutkia matkaan ja joudut olemaan vuodepotilaana.

Kuulostat pilalle hemmotellulta äidin pikku kullannupulta jolle mikään ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkösesti konkretisoituu miehelle vasta liikkeiden tuntuessa vatsan läpi. Tsemppiä! Kyllä se siitä. Älä pahota mieltä näitten ilkeitten kanssa. Kyllä sitä saa toivoa erityiskohtelua, toisinsanoen voinninkyselyä ym pientä huomiota.

Vierailija
4/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä erikoistila??? En mä ainakaan ole yhdenkään raskauden aikana olettanut saavani jotenkin erikoiskohtelua. Tietysti joskus mies on hemmotellut hieronnalla, mutta ei mitään erikoispalveluja kyllä ole tippunut, enkä niitä edes vaatinut.

Vierailija
5/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeiseti joku 17- vuotias jolla ei ole hajuakaan elämästä!

Vierailija
6/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehesi olla pois töistäkin " erikoistilanteesi" takia? Hohhoijjaakkaa.

Vierailija
7/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi mielestä raskaudesta ei tarvitse mitenkään puhua, sikiöseulonnoista ei keskustella yhdessä.

Tapahtuuko vain elokuvissa sitä, että mies joskus paijaisi vatsaa?

Tosielämässäkö kaikkien miehet tajuaa raskauden vasta synnytyssalissa? Häh?

Vierailija
8/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihan p**rkeleesti myös naiset, jotka ajattelivat että maailma hidastuu seuraamaan mitä heidän kehossaan tapahtuu.

Jos miehesi ei ole tippakkaan kiinnostunut yhteisestä lapsestanne niin silloin on syytä huoleen, mutta rv9 moni ei edes tiedä vielä olevansa raskaana, ehkä sinun kannattaa odottaa muutama kuukausi ja sitten katsoa asiaa uudestaan.

Vierailija
9/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hyvä pointti toi miehen huomioiminen, mutta en tiedä miten se pitäisi tehdä. MIllä tavalla miestä siinä pitää huomioida? Pitääkö sääliä kun vaimo on aina väsynyt? Millä tavalla mies haluaisi puhua asiasta?

MInä itsekäs NAINEN toivon kyllä sellaista huomiota, että minun ei tarvitsisi tehdä kaikkea, koska minua väsyttää TODELLA paljon. MIehelle jää sentää vapaa-aikaa joka ilta, koska hän voi valvoa myöhempään.

MInä teen kaikki hommat, ja olen sen jälkeen uupunut joten en jaksa iltaisin mitään omaa, kuten tv:tä tai lukemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän