Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pikakysymys OULULAISILLE!
29.10.2006 |
Moikka!
Laitoin tämän saman kyssärin myös taaperopuolelle:
Ollaan tulossa pariksi päiväksi Ouluun ja kyselisin, mitä kaikkea kivaa voi siellä tehdä puolitoistavuotiaan poitsun kanssa? Lähtö on puolenpäivän aikaan, joten pikavinkit tulevat tarpeeseen =).
Ja millaista vaateosastoa suosittelisit, liikumme päivät rattailla ja kuluttelemme aikaa, eli ulkoiltua tulee varmasti. Rotuaarilta katselinkin jo kuvia, lunta siellä näköjäänkin onkin jo!!
Poika ei taida viimetalvesta lunta välttämättä muistaakaan, taitaa tulla hauska reissu =).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lisää vinkkejä otetaan vastaan, varsinkin paikoista, joissa voisi viettää lapsen kanssa aikaa.