En kiinnostu "liian komeista" miehistä
Enkä usko, että tämä on edes kovin harvinaista. Liian täydellinen on kuin joku nukke, josta ei oikein saa kiinni. Oma miesmakuni on lähinnä poikamainen eikä esim. pituudella ole juurikaan merkitystä, paitsi useimmiten viehätyn enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä, liittynee myös tuohon poikamaisuuteen.
Joten se siitä kalsarimalli-laatikkoleuka-kirurgi-lentäjä-teoriasta.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
1. Tumma täydellinen hiusraja 2. Pituutta yli 183 cm 3. Selkeästi piirtyvät lihakset 4. Rasvaprosentti 8-12 5. Tyylikkäät yksinkertaiset vaatteet 6. Valkoinen suora hammasrivistö 7. Etnisyys kaukasialainen 8. Ikää maksimissaan 27 vuotta.
Onko tämä se liian komea mies, johon väität, ettet sinä ja nuo yläpeukuttajat tunne mitään vetoa?
1. Ei mitään väliä. Olen rakastunut vaaleaan ja kaljuun. En ole koskaan katsonut kenenkään hiusrajaa arvioiden.
2. Ei mitään väliä. 160+ on jo minua pidempi. Täydellisin kumppanini oli 175cm, se on juuri sopiva mun vierelle.
3. Ei mitään väliä. En ole fitnesshullu itsekään. Yhdelläkään kumppanillani ei ole ollut "selkeitä" lihaksia.
4. Ei mitään väliä. En ole koskaan tiennyt yhdenkään kumppanini rasvaprosenttia, eikä kiinnostakaan tietää.
5. Ei mitään väliä, kunhan vaatteet ovat ehjät eivätkä haise pahalle. Jokaisella poikaystävälläni on ollut eri tyyli. Yksi oli hyvin erikoinen pukeutuja ja käytti mm. kynsilakkaa.
6. Ei mitään väliä, kunhan pesee hampaat 2 kertaa päivässä ja lankaa vähintään kerran. Samaa vaadin myös itseltäni.
7. Ei mitään väliä. Olen viehättynyt monesta eri maasta / etnisestä taustasta tulevasta miehestä. Osa heistä on ollut ei-kaukaasialaisia.
8. On väliä, 27-vuotias on liian nuori. Todennäköisesti ainakin. Elämämme olisivat liian eri vaiheissa. 40+ mies olisi paras ja sellaista etsinkin nyt kun olen sinkku.
Mutta nämähän ovat vääriä mielipiteitä, koska eivät sovi tähän ennaltamäärättyyn, päästä keksittyyn tarinaan ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta puuttuu useimmilta naisilta oma taso.
Eihän se kerro mitään että jos nainen sanoo että ei viehäty mallimiehistä jos nainen on itse joku +40v yh pullukka.
Eihän sillä ole mitään merkitystä. Vai oletko todella sitä mieltä, että insta-babeista viehättyvät vain komeat nuoret miehet eikä yksikään rasvainen set ämies :D
Minkään tason miehelle ei ole vaikea sanoa itselleen, että eniten viehättyisivät niistä kaikkein kuumimmista hottiksista, jos vaan olisi rahkeita omasta takaa. Naisille tämä tuntuu olevan mahdottomuus. Siis myöntää, että omat rahkeet nyt riittävät siihen keskivertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kerro mitään että jos nainen sanoo että ei viehäty mallimiehistä jos nainen on itse joku +40v yh pullukka.
Eihän sillä ole mitään merkitystä. Vai oletko todella sitä mieltä, että insta-babeista viehättyvät vain komeat nuoret miehet eikä yksikään rasvainen set ämies :D
Minkään tason miehelle ei ole vaikea sanoa itselleen, että eniten viehättyisivät niistä kaikkein kuumimmista hottiksista, jos vaan olisi rahkeita omasta takaa. Naisille tämä tuntuu olevan mahdottomuus. Siis myöntää, että omat rahkeet nyt riittävät siihen keskivertoon.
Juuri näin, top miehiin ja yleisesti kiinnostavimpiin pitää kehitellä jotkin negatiiviset ominaisuudet ihan koko ihmistyyppiä koskemaan. On varmaan pelimies, itsekeskeinen, ulkonäkökeskeinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin viime yönä märän unen Konsta Hietasesta.
Konsta Hietanen on kyllä hot.
En allekirjoita. Ymmärrän miksi häntä pidetään hyvännäköisenä, mutta minuun ei iske sitten ollenkaan. Minusta hän on kuitenkin aika tavallinen, itse taas pidän persoonallisemman näköisistä. Vasemmalle menisi tinderissä.
No niin, tässäpä taas esimerkki siitä että kaikki naiset eivät tykkää samanlaisista miehistä. Minä taas tykkään tavallisen näköisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tumma täydellinen hiusraja 2. Pituutta yli 183 cm 3. Selkeästi piirtyvät lihakset 4. Rasvaprosentti 8-12 5. Tyylikkäät yksinkertaiset vaatteet 6. Valkoinen suora hammasrivistö 7. Etnisyys kaukasialainen 8. Ikää maksimissaan 27 vuotta.
Onko tämä se liian komea mies, johon väität, ettet sinä ja nuo yläpeukuttajat tunne mitään vetoa?Tule jo kaapista. Homoudessa ei ole mitään hyväksyttävää. Kukaan heteromies ei vietä aikaansa hekumoiden tällaisesta "täydellisestä" miehestä.
Apua, siis "homoudessa ei ole mitään hävettävää". Samperin tekstinsyöttö! XD
Komean ulkomuodon kaverina usein on se kukkoileva, röyhkeä itsevarmuus ja moukkamainen käytös, mikä ainakin mun kohdalla on luotaantyöntävintä ikinä. Salimiehet lisäksi rakastaa ensisijaisesti lihaksiaan, mikä on pelkästään ällöttävää.
Jos hyvän luonteen, asenteen ym. lisäksi mies on myös hyvännäköinen, niin se on hyvä bonus toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole koskaan ollut parisuhteessa, jos kuvittelee, että ulkonäkö on parinvalinnassa tärkeintä. Minulla on ollut komeita ja vähemmän komeita miehiä, eikä se ulkonäkö tosiaankaan riitä, jos muuten ei sovita yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten naisille on luontevaa kiinnostua niistä omaan tasoon sopivista. Ei minulle ole mitään vaikeuksia myöntää ettei rahkeet riitä superkomistukseen, enkä ole koskaan niistä todellisuudessa haaveillutkaan. Voin sanoa että joku julkkis on hot tai hyvännäköinen, voin luetella viehättäviä ulkonäköpiirteitä, mutta ei se tarkoita että haluaisin sen näköisen kumppanin, puhumattakaan että muut ei kelpaisi. Menisin lähinnä varuilleen jos joku "liian komea" lähestyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Mutta mitä mä tällä tiedolla teemme?Sitä, että voi lopettaa valittamisen siitä, että naiset kiinnostuvat muka vain top 10 miehistä.
Ap
Yhden suokurpan otanta ei riitä vielä siihen, että voidaan puhua mistä naiset on kiinnostuneita
Ihmisillä on suuret käsitykset oman mielipiteen merkityksestä.
Sellaiset ylikauniit naiset on suorastaan epäilyttäviä, jos ovat olevinaan kiinnostuneita. Mieleen tulee heti että sillä täytyy olla jotain mielenterveydellisiä ongelmia ja kelpaa mikä mies tahansa tai sitten lasku tulee myöhemmin perästä.
Tää on ihan maalaisjärkeä. Samoin kun en tapailisi miestä, joka on alusta asti suulas ja sulavaliikkeinen seurassani. Jos mies on hyvä puhumaan tuntemattomille naisille kylmiltään, kyseessä ei ole hänen ensimmäinen naisensa eikä todellakaan viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kun naisille se on just helppo myöntää ja siksi ei edes kiinnostusta niistä liian komeista. Turha haaveilla saavuttamattomasta.
No hyvä et sunlaisiakin löytyy. Harmi vaan et tääl Oulussa kaikki naiset haluaa alfan eikä yhtään vähempään tyydytä.
Minä tykkään semmoisista poikamaisella tavalla komeista. Hoikka ja ennemmin lyhyt kuin pitkä kroppa, iloinen ja ystävällinen ilme, tuikkivat silmät, pörröinen tukka. Dadbody tai liian bodattu, rintakarvat tai muhkea parta ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut liian komeaa miestä ja olihan se kamalaa. Alemmuuden tunne päällä koko ajan, eikä ihme, sillä mies teki heti selväksi, että kauniimpiakin on tarjolla. Ei liene vaikea arvata, etten loppupeleissä riittänyt miehelle, vaan jatkoi kauniimman etsimistä.
Miestyyppini on tuon kokemuksen myötä muuttunut täysin.
Tämähän se syy on miksi "ei kiinnostu liian komeista miehistä." Eli heidät tietenkin koetaan kaikkein viehättävimmiksi ja halutuimmiksi, mutta naisen huono itsetunto ei lopulta kestä komeaa miestä, jonka jälkeen on pakko muuttaa omaa miesmakuaan vähemmän viehättävään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut liian komeaa miestä ja olihan se kamalaa. Alemmuuden tunne päällä koko ajan, eikä ihme, sillä mies teki heti selväksi, että kauniimpiakin on tarjolla. Ei liene vaikea arvata, etten loppupeleissä riittänyt miehelle, vaan jatkoi kauniimman etsimistä.
Miestyyppini on tuon kokemuksen myötä muuttunut täysin.Tämähän se syy on miksi "ei kiinnostu liian komeista miehistä." Eli heidät tietenkin koetaan kaikkein viehättävimmiksi ja halutuimmiksi, mutta naisen huono itsetunto ei lopulta kestä komeaa miestä, jonka jälkeen on pakko muuttaa omaa miesmakuaan vähemmän viehättävään suuntaan.
Varmaan näin, jos millään muulla ei ole väliä kuin ulkonäöllä. Useimmille se ei ole ainut eikä tärkein kriteeri, kun etsii parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestyyppini on tuon kokemuksen myötä muuttunut täysin.Tämähän se syy on miksi "ei kiinnostu liian komeista miehistä." Eli heidät tietenkin koetaan kaikkein viehättävimmiksi ja halutuimmiksi, mutta naisen huono itsetunto ei lopulta kestä komeaa miestä, jonka jälkeen on pakko muuttaa omaa miesmakuaan vähemmän viehättävään suuntaan.
No siis samanlaiset kasvonpiirteet kyllä viehättää edelleen, mutta se minkä tyylinen mies muuten on, on muuttunut paljon. En halua enää sellaista sliipattua miestä, joka kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköönsä kuin minä omaani. Enkä liian hyväkroppaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä liian komeat miehet kiinnostuvat tietyn tyyppisistä naisista. Turha edes yrittää jutella niiden kanssa.
Eli toisin sanottuna koska "liian" komeat miehet ovat saavuttamattomia, on opeteltu pitämään tavallisemmista.
"opeteltu pitämään"... Täällä oli eilen keskustelua Hesarin artikkelista otsikolla Kemiat vs tasoteoria (tai jotain sinne päin), poistettiinkohan se illan aikana? Se artikkeli kannattaa joka tapauksessa lukea. Jos ei ole koskaan kokenut ihastumista, niin ei ehkä kannata keskustella kiinnostumisista ja parisuhteista.
Todistusaineisto on aika kiistatonta kun katsoo toteutuneita pareja.
Tasot ratkaisevat ensin. Vasta sen jälkeen kun tasot ovat kohdanneet, ratkaisee kemia.
Jos näin ei olisi, esimerkiksi kauniit naiset eivät pariutuneisi keskimääräistä useammin komeiden ja/tai menestyneiden miesten kanssa.
Onko 60-vuotias mies samantasoinen 20-vuotiaiden ja 60-vuotiaiden naisten silmissä?
Odottelen vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "on pakko muuttaa miesmakuaan", en minä ainakaan ole omaa miesmakuani mitenkään muuttanut. Edelleen pidän komeina samoja tyyppejä kuin teininä, mutta ihan teininäkin seurustelin ihan tavispoikien kanssa enkä jäänyt haaveilemaan nuoren Leonardo diCaprion näköisestä poikaystävästä. Onko kyse sitten itsetunnosta vai vaan terveestä järjestä, se nyt on varmaan ihan tulkintakysymys.
Jos Pena PA sanoo, ettei Ferrari kiinnosta yhtään, niin sillä eri vivahde kuin jos Olli optiomilj. sanoo, ettei Ferrari kiinnosta yhtään.