En kiinnostu "liian komeista" miehistä
Enkä usko, että tämä on edes kovin harvinaista. Liian täydellinen on kuin joku nukke, josta ei oikein saa kiinni. Oma miesmakuni on lähinnä poikamainen eikä esim. pituudella ole juurikaan merkitystä, paitsi useimmiten viehätyn enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä, liittynee myös tuohon poikamaisuuteen.
Joten se siitä kalsarimalli-laatikkoleuka-kirurgi-lentäjä-teoriasta.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta puuttuu useimmilta naisilta oma taso.
Eihän se kerro mitään että jos nainen sanoo että ei viehäty mallimiehistä jos nainen on itse joku +40v yh pullukka.
Eihän sillä ole mitään merkitystä. Vai oletko todella sitä mieltä, että insta-babeista viehättyvät vain komeat nuoret miehet eikä yksikään rasvainen set ämies :D
Minkään tason miehelle ei ole vaikea sanoa itselleen, että eniten viehättyisivät niistä kaikkein kuumimmista hottiksista, jos vaan olisi rahkeita omasta takaa. Naisille tämä tuntuu olevan mahdottomuus. Siis myöntää, että omat rahkeet nyt riittävät siihen keskivertoon.
Onko ihan mahdoton käsittää, että kaikki eivät viehäty pelkästään ulkonäöstä? Olivat sitten miehiä tai naisia niin sellaisia on vähemmistö, jotka tuijottavat kumppaniehdokkaita kuvista ja sen perusteella miettivät omia rahkeitaan. On käsittämätöntä porukkaa täällä kyllä! Minkä ikäinen olet? Jos olet teini, niin sitten ymmärrän vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ToF, nyt aivot on OFF kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen olen. Mitä pidempi mies, sitä vähemmän kiinnostun. Söpö hymy saa minun huomion, ei joku laatikkoleuka.
ToF-malliset miehet viehättää lähinnä miehiä. En tiedä, onko termiä miehille, jotka kiihottuvat ajatuksesta, että se ToF-laatikkoleukakirurgi ajattelee häntä sänkypuuhissa jonkun naisen kanssa. Heteroksi näitä miehiä ei ainakaan voi laskea.
Voisiko joku valaista minulle mistä sanoista tulee tuo ToF ja mitä tarkoittaa ja millainen on Tof-mallinen mies?
Tom of Finland. Palstamiesten unelmamies.
Mulla taas kotona semmonen Timo of Fazer -mies. Toimii sekin.
Omakohtaisena esimerkkinäni englantilaisen Remppa vai muutto Uk-ohjelman Phil Spencer.
Ulkoisesti jotain puutteita, esim. vähänlaisesti hiuksia, mutta se ei haittaa, kun on karismaa ja
pilkettä silmäkulmassa. Hänen hymynsä ja katseensa lumoaa!
Ahaa, en minäkään tiennyt.