Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kiinnostu "liian komeista" miehistä

Vierailija
10.09.2022 |

Enkä usko, että tämä on edes kovin harvinaista. Liian täydellinen on kuin joku nukke, josta ei oikein saa kiinni. Oma miesmakuni on lähinnä poikamainen eikä esim. pituudella ole juurikaan merkitystä, paitsi useimmiten viehätyn enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä, liittynee myös tuohon poikamaisuuteen.

Joten se siitä kalsarimalli-laatikkoleuka-kirurgi-lentäjä-teoriasta.

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on aina ollut erilainen miesmaku kuin kaveriporukalla. Viehätyn siitä 160cm pitkästä huolittelemattomasta hoikasta miehestä kun muu porukka kuolaa sitä 190cm salimiestä. Toinen heikkous on pulskat maalaisjunttimaiset miehet.

Vierailija
62/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kiltin näköisistä miehistä. Se sulkee osan "komistuksista" pois, toki kiltin näköinen voi olla myös erittäin komea. En myöskään tykkää kovin pitkistä, koen itseni niin pieneksi tosi pitkän rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntyny komeaks ja aina huolehtinu itestäni, ihan tavallinen perheen isä minä ainakin oon, en ole pakkomielteinen pinnallisuudesta enkä ole ikinä pettänyt.

Ainoa miten mä huomaan sen käytännössä on se et monet naiset hiplaa hiuksian ja nauraa mun huonoillekkin vitseille.

Vierailija
64/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En pidä myöskään kiiltokuvaihmisistä, joilla on kaikki täydellistä, viilattu ja viimeisen päälle. Jotain rosoa pitää olla, tykkään isompikokoisista parrakkaista miehistä. Täällä usein väitetään, että kalju haittaa naisia, mutta monelle miehelle se sopii.

Saan aikapaljon huomiota ja miehiltä ja minua sanotaan kauniiksi, vaikka en ole itsekään täydellinen. Ei kaikki miehetkään halua niitä täysin siloiteltuja ja muokattuja somenaisia.

Jos miestä halutaan loukata, niin jostain syystä se karannut hiusraja tai kalju vedetään ensimmäisenä plakkarista. Onhan se geneettisestä heikkoudesta viestittävä ongelma. Peniksen pituus on toinen, joka viestittää samasta asiasta. Sitten tuleekin kolmantena ikääntyminen, joka sekin kertoo heikkoudesta ja haavoittuvuudesta. Viimeisenä ja nykyään harvinaisempana tulee homottelu.

Eivät miehet oikeasti ole niin tyhmiä, etteivät näkisi, mistä naiset laajalla rintamalla tykkäävät. Miksi muuten nuorten puhelimet täyttyvät kysymyksistä "onko minulla liian pieni penis", "miten saada lihasmassaa lisää" "kuinka pudotan painoani" "olenko liian lyhyt" yms...

Vierailija
65/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä märän unen Konsta Hietasesta.

Konsta Hietanen on kyllä hot.

Niin on. Sais tulla munkin uniin.

Konsta Hietasella on jalkapalloilijan kroppa, täydellinen hiusraja, yksinkertainen vaatetyyli... Hiukan ehkä liian vaalea hiusmalli hyväksyttyyn prototyyppiin nähden, mutta ruskeat hiukset kuitenkin.

Eli ei mitään uutta auringon alla, mitä tulee naisten toivomaan miehen prototyyppiin.

Vierailija
66/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on aina ollut erilainen miesmaku kuin kaveriporukalla. Viehätyn siitä 160cm pitkästä huolittelemattomasta hoikasta miehestä kun muu porukka kuolaa sitä 190cm salimiestä. Toinen heikkous on pulskat maalaisjunttimaiset miehet.

Eihän ne naiset kuolaa niitä salimiehiä, näin täällä on kerrottu. Eikä pituudella ole merkitystä. Naiset ajattelevat ihan eri tavalla ja vain miehet haaveilevat noista salimiehistä. Vai?

Vierailija
67/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konsta Hietasella on jalkapalloilijan kroppa, täydellinen hiusraja, yksinkertainen vaatetyyli... Hiukan ehkä liian vaalea hiusmalli hyväksyttyyn prototyyppiin nähden, mutta ruskeat hiukset kuitenkin.

Eli ei mitään uutta auringon alla, mitä tulee naisten toivomaan miehen prototyyppiin.

Sen lisäksi se on perhekeskeinen ja musikaalinen. Nämä ehdottomasti lisää viehätystä.

Vierailija
68/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehekkeeni on kuin " Kreikkalainen Jumala" ulkonäöltään ja ärsyttää kun naiset yrittävät saada huomiota häneltä, esim. tansseissa  tuijotetaan kohti ja hymyillään. Olen muutaman kerran antanut ilmeilläni heille ymmärtää, että menevät liian pitkälle

Vierailija
69/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen ainakin ulkonäöltään

Vierailija
70/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita. Ymmärrän miksi häntä pidetään hyvännäköisenä, mutta minuun ei iske sitten ollenkaan. Minusta hän on kuitenkin aika tavallinen, itse taas pidän persoonallisemman näköisistä. Vasemmalle menisi tinderissä.

Vierailija
71/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Tumma täydellinen hiusraja 2. Pituutta yli 183 cm 3. Selkeästi piirtyvät lihakset 4. Rasvaprosentti 8-12 5. Tyylikkäät yksinkertaiset vaatteet 6. Valkoinen suora hammasrivistö 7. Etnisyys kaukasialainen 8. Ikää maksimissaan 27 vuotta.

Onko tämä se liian komea mies, johon väität, ettet sinä ja nuo yläpeukuttajat tunne mitään vetoa?

Kyllä.

Ap

Vierailija
72/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä liian komeat miehet kiinnostuvat tietyn tyyppisistä naisista. Turha edes yrittää jutella niiden kanssa.

Eli toisin sanottuna koska "liian" komeat miehet ovat saavuttamattomia, on opeteltu pitämään tavallisemmista.

Palstamiehethän ei ikinä voisi kuvitellakaan tekevänsä noin. Kyllä se parikymppinen instamalli on saatava, vaikka itse on nollatason mies.

Eri

Vierailija
73/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne naiset kuolaa niitä salimiehiä, näin täällä on kerrottu. Eikä pituudella ole merkitystä. Naiset ajattelevat ihan eri tavalla ja vain miehet haaveilevat noista salimiehistä. Vai?

Puhuinkin vain omasta kaveriporukasta. Opettele lukemaan.

Vierailija
74/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös on vähän omalaatuinen miesmaku.

Olen aina jostain syystä pitänyt isonenäisistä miehistä, en tiedä mikä siinä on, mutta jokaisella ihastuksellani on ollut jollain tapaa persoonallinen sivuprofiili, yleensä nenän muodon ja koon suhteen.

Toinen "epätyypillinen" asia jota pidän viehättävänä on miehen rintakarvat. Okei, jos karva on sellaista vaaleaa haituvaa tai tyyliä karva siellä, toinen täällä, silloin niiden trimmaaminen pois on ehkä paikallaan. Mutta sellainen klassinen tumma rintakarvoitus rintakehällä on mielestäni jotenkin maskuliinista.

En ole nykyiselle nenäjuttua sanonut, vaikka salaa huvituin kun hän kerran tunnusti, että ulkonäöstään hänen itsetuntoaan kuulema on eniten runnellut kaksi asiaa: iso nenä ja karvaisuus. Karvoista ollaan puhuttu, ja olen sanonut että hän saa tehdä niille mitä haluaa, mutta itse toivoisin että hän trimmaisi vain parta-aluetta ja kenties kainaloita silloin tällöin ja jättäisi rintakarvansa rauhaan. Myös exäni jostain syystä oli kovin ahdistunut rintakarvoistaan, ja hän sheivasi ne pois kun ei koskaan uskonut että ne voisivat olla viehättäviä.

Mitä ihmettä? Suurin osa naisistahan pitää rintakarvoista? En tunne ketään joka erityisesti haluaisi täysin karvattoman miehen. Itseni mukaan lukien.

Toki ehkä azerbaijanilainen painija -look (matto pitkin selkää) voisi olla vähän liikaa, mutta niin olisi myös balkanilainen euroviisuedustaja -look (täysin sileäksi vahattu).

En myöskään ole koskaan deittaillut miestä joka olisi kokenut alemmuudentunnetta rintakarvoista, sen sijaan niiden puute on joillekin ollut vaikea hyväksyä.

Vierailija
75/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Tumma täydellinen hiusraja 2. Pituutta yli 183 cm 3. Selkeästi piirtyvät lihakset 4. Rasvaprosentti 8-12 5. Tyylikkäät yksinkertaiset vaatteet 6. Valkoinen suora hammasrivistö 7. Etnisyys kaukasialainen 8. Ikää maksimissaan 27 vuotta.

Onko tämä se liian komea mies, johon väität, ettet sinä ja nuo yläpeukuttajat tunne mitään vetoa?

Tule jo kaapista. Homoudessa ei ole mitään hyväksyttävää. Kukaan heteromies ei vietä aikaansa hekumoiden tällaisesta "täydellisestä" miehestä.

Vierailija
76/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minuakaan kiinnosta semmoiset superkomeat. Aina kun joku täällä linkittää jonkun "chad" miehen josta kaikki on muka kiinnostuneita niin ne on just semmoisia jotka jäisi tinderissä tykkäämättä. Ehkä se on se mielikuva omahyväisestä pelimiehestä, mikä vie kiinnostuksen. Normaalipainoisista tavismiehistä taas suurin osa on ulkonäöltään semmoisia että voisin kiinnostua. Lihavista en. Olen itse mielestäni ihan tavis ulkonäöltäni, hoikka, meikkaan kevyesti, pitkät hiukset. En kaunotar, en ruma.

Olet tunnistanut tasosi ja kiinnostut sen mukaisista miehistä.  No problem.

Vierailija
77/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ällöttävältä.

Vierailija
78/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta puuttuu useimmilta naisilta oma taso.

Eihän se kerro mitään että jos nainen sanoo että ei viehäty mallimiehistä jos nainen on itse joku +40v yh pullukka.

Vierailija
79/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuoruudessa 2 erittäin komeaa poikaystävää. Toisen perässä juoksenteli sen verran naisia, että en häntä jaksanut.

Toinen oli erittäin introvertti ja hankala luonne. Plus että kun näin hänen äitinsä, niin tajusin että ko komeat piirteet ovat katastrofi tyttärellä.

Jätin huippu komeat sen jälkeen välistä.

Vierailija
80/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta puuttuu useimmilta naisilta oma taso.

Eihän se kerro mitään että jos nainen sanoo että ei viehäty mallimiehistä jos nainen on itse joku +40v yh pullukka.

Eihän sillä ole mitään merkitystä. Vai oletko todella sitä mieltä, että insta-babeista viehättyvät vain komeat nuoret miehet eikä yksikään rasvainen set ämies :D