Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kiinnostu "liian komeista" miehistä

Vierailija
10.09.2022 |

Enkä usko, että tämä on edes kovin harvinaista. Liian täydellinen on kuin joku nukke, josta ei oikein saa kiinni. Oma miesmakuni on lähinnä poikamainen eikä esim. pituudella ole juurikaan merkitystä, paitsi useimmiten viehätyn enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä, liittynee myös tuohon poikamaisuuteen.

Joten se siitä kalsarimalli-laatikkoleuka-kirurgi-lentäjä-teoriasta.

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös on vähän omalaatuinen miesmaku.

Olen aina jostain syystä pitänyt isonenäisistä miehistä, en tiedä mikä siinä on, mutta jokaisella ihastuksellani on ollut jollain tapaa persoonallinen sivuprofiili, yleensä nenän muodon ja koon suhteen.

Toinen "epätyypillinen" asia jota pidän viehättävänä on miehen rintakarvat. Okei, jos karva on sellaista vaaleaa haituvaa tai tyyliä karva siellä, toinen täällä, silloin niiden trimmaaminen pois on ehkä paikallaan. Mutta sellainen klassinen tumma rintakarvoitus rintakehällä on mielestäni jotenkin maskuliinista.

En ole nykyiselle nenäjuttua sanonut, vaikka salaa huvituin kun hän kerran tunnusti, että ulkonäöstään hänen itsetuntoaan kuulema on eniten runnellut kaksi asiaa: iso nenä ja karvaisuus. Karvoista ollaan puhuttu, ja olen sanonut että hän saa tehdä niille mitä haluaa, mutta itse toivoisin että hän trimmaisi vain parta-aluetta ja kenties kainaloita silloin tällöin ja jättäisi rintakarvansa rauhaan. Myös exäni jostain syystä oli kovin ahdistunut rintakarvoistaan, ja hän sheivasi ne pois kun ei koskaan uskonut että ne voisivat olla viehättäviä.

Jos pitämäsi nenä on sellainen "suora", miesmakusi on täysin stereotyyppinen.

Omalaatuista olisi jos pitäisit niistä haituvista tai pienestä nykerönenästä miehellä.

Vierailija
42/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina jostain syystä pitänyt isonenäisistä miehistä, en tiedä mikä siinä on, mutta jokaisella ihastuksellani on ollut jollain tapaa persoonallinen sivuprofiili, yleensä nenän muodon ja koon suhteen.

Toinen "epätyypillinen" asia jota pidän viehättävänä on miehen rintakarvat. Okei, jos karva on sellaista vaaleaa haituvaa tai tyyliä karva siellä, toinen täällä, silloin niiden trimmaaminen pois on ehkä paikallaan. Mutta sellainen klassinen tumma rintakarvoitus rintakehällä on mielestäni jotenkin maskuliinista.

En ole nykyiselle nenäjuttua sanonut, vaikka salaa huvituin kun hän kerran tunnusti, että ulkonäöstään hänen itsetuntoaan kuulema on eniten runnellut kaksi asiaa: iso nenä ja karvaisuus. Karvoista ollaan puhuttu, ja olen sanonut että hän saa tehdä niille mitä haluaa, mutta itse toivoisin että hän trimmaisi vain parta-aluetta ja kenties kainaloita silloin tällöin ja jättäisi rintakarvansa rauhaan. Myös exäni jostain syystä oli kovin ahdistunut rintakarvoistaan, ja hän sheivasi ne pois kun ei koskaan uskonut että ne voisivat olla viehättäviä.

Onko rintakarvoista pitäminen muka epätyypillistä? En ole tiennyt. Minusta ne ovat ihanat ja miehekkäät, etenkin just sellainen tumma karvoitus. Minulle olisi iso turn off jos mies sheivaisi, naamakarvoja lukuun ottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ihmetellyt miksi osa naisista laumana ihailee julkkista x. Oikean elämän miehet ja naiset paremman näköisiä kun näkee yleensä myös oikean luonteen. Mieheni tekee siistiä sisätyötä mutta olen tyytyväinen ettei hän ole siloiteltu, kauluspaitaa käyttävä supliikki seuramies.

Vierailija
44/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, liian komea tai sliipattu mies lähinnä ällöttää. Samoin kaikki bodari-pullistelijat tai auto-uskovaiset. Jääneet jonnekin nuoruuden huonoon itsetuntoon kiinni ja yrittävät aikuisena todistella omaa riittävyyttään. Miehen tulee olla kuitenkin itseäni pidempi, joten 170cm tapit eivät viehätä.

Eli ajattelet, että naisista suurin osa haluaisi katsella esimerkiksi palomieskalenterissa dadbodeja? Ja Hollywoodin ykköskorin miesnäyttelijät romanttisissa draamoissa olisivat ihan tavallisia duunareita, jotka ovat vähän päässeet lihomaan ja hiuksetkin on ajettu pois.

Jokainenhan voi ottaa kantaa siihen, mikä omaa silmää hivelee ja on oikeassa. Ja oma lukunsa minkälainen kokonaisuus kiinnostaa ja sitten katsoa mikä kumppani on vierelle tarttunut. Tästä ei kannata muodostaa mielipidettä siitä mitä suurin osa ihmisistä arvostaa tai ei arvosta toisen ihmisen ulkonäössä.

Voi myös kysyä on onko mediateollisuuden multimiljardibisneksen ykköstykeiksi valittu ne, jotka kiinnostavat suurinta osaa ihmisistä vain jonkun pienen vähemmistön suosikit. Vastaus on aika selvä: naisten ihannemiehen (ulkonäön suhteen) löytyy poikakalentereista, suosituimpien elokuva- ja mediatähtien kuvista, Harlekiini-sarjan kansikuvista.  Se, että se ei ole sinun ihanne ei ole mielenkiintoista. Mielenkiintoista olisi tietää miten selität itsellesi, ettei se ole ihanteesi.

Vierailija
45/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kirurgi ja lentäjä voi hyvinkin olla rumia

erittäin rumia

Ja monet onkin

Kai sen tiedät?

Jos huomasit niin pitäisi olla myös kalsarimalli ja laatikkoleuka.

Ap

No ammattihan ei ulkonäköön vaikuta?

Paitsi naisten pään sisällä! Tutkittu juttu

Jos näytetään saman miehen kuvaa ja vaihdetaan kerrottua ammattia

naisten kuvailema ulkonäkö muuttuu ammatin mukana

Sad

Uskon täysin, että pitää paikkansa, jos kysytään kiinnostavuutta. Ulkonäkö ei muutu, jos sitä kysytään, mutta kiinnostavuus muuttuu. Jos minulle esitettäisiin saman miehen sama kuva ja kerrottaisiin hänen olevan teurastaja tai harrastavan metsästystä, niin rankkaisin hänet ykköseksi. Aivan sama mikä kreikkalainen jumala kuvassa olisi. Jos taas hänestä kerrottaisiin vaikka että hänellä on rescue-koira, niin pisteet nousisivat huimasti, vaikka kuvassa olisi uunoturhapuro.

Mutta jos pyydettäisiin pisteyttämään ulkonäkö, niin pisteet olisivat samat.

Miehillä ulkonäkö on ilmeisesti aina sama kuin kiinnostavuus, ja siksi te ette ymmärrä, mitä eroa siinä on, näyttääkö mies komealta vai kiinnostavalta. Usein toki ne yhdistyvät mutta ei läheskään aina.

Mutta silti se Uuno Turhapuro jäisi kaverisektorille, olivat pisteet sitten 1 tai 3.

Ei se jäisi millekään sektorille, koska tässä keskusteltiin vain kuvien arvioinnista. Ei mistään muusta.

Vierailija
46/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suhteellisen komea mies. Näin on naiset useasti todenneet. En ole tosin len.lääk.al.mal vaan ihan tavallinen duunari. Hyvässä kunnossa ja ehkä vähän "laatikkoleuka"😄

Aika vähän ovat naiset tehneet aloitteita. Tosin aika usein antavat kuitenkin ymmärtää että lähentelyni olisi suotavaa. Olen onnellisesti varattu joten en lähentele, joten väitteet siitä että komea mies on jotenkin helposti uskottomampi kuin ns tavis voidaan unohtaa.

Rumikset ne huorissa pyörii.

Luulenpa, että jos näkisimme valokuvan, niin totuus ei olisi ihan tuo. Ja jos olisit salilla käyvä laatikkoleuka, niin olisit tuskin täällä Vauvalla lauantaiaamuna.

Sinä siis päättelit minun valehtelevan ihan sillä perusteella että kirjoitin kommenttini palstalle lauantaiaamuna🤣. Siittä vaan..

Lauantai aamuisinhan kaikki komistukset lentelevät cesnoillaan salilta toiselle ja pelastelevat siinä ohessa ihmishenkiä 👋

Vierailija
47/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä liian komeat miehet kiinnostuvat tietyn tyyppisistä naisista. Turha edes yrittää jutella niiden kanssa.

Vierailija
48/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime yönä märän unen Konsta Hietasesta.

Vierailija
49/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä liian komeat miehet kiinnostuvat tietyn tyyppisistä naisista. Turha edes yrittää jutella niiden kanssa.

Eli toisin sanottuna koska "liian" komeat miehet ovat saavuttamattomia, on opeteltu pitämään tavallisemmista.

Vierailija
50/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanottuna koska "liian" komeat miehet ovat saavuttamattomia, on opeteltu pitämään tavallisemmista.

"opeteltu pitämään"... Täällä oli eilen keskustelua Hesarin artikkelista otsikolla Kemiat vs tasoteoria (tai jotain sinne päin), poistettiinkohan se illan aikana? Se artikkeli kannattaa joka tapauksessa lukea. Jos ei ole koskaan kokenut ihastumista, niin ei ehkä kannata keskustella kiinnostumisista ja parisuhteista.

Vierailija
51/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"opeteltu pitämään"... Täällä oli eilen keskustelua Hesarin artikkelista otsikolla Kemiat vs tasoteoria (tai jotain sinne päin), poistettiinkohan se illan aikana? Se artikkeli kannattaa joka tapauksessa lukea. Jos ei ole koskaan kokenut ihastumista, niin ei ehkä kannata keskustella kiinnostumisista ja parisuhteista.

Todistusaineisto on aika kiistatonta kun katsoo toteutuneita pareja.

Tasot ratkaisevat ensin. Vasta sen jälkeen kun tasot ovat kohdanneet, ratkaisee kemia.

Jos näin ei olisi, esimerkiksi kauniit naiset eivät pariutuneisi keskimääräistä useammin komeiden ja/tai menestyneiden miesten kanssa.

Vierailija
52/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että tuossa on jotain itsetunto-ongelmia takana. Pelätään ettei itse ole tarpeeksi hyvännäköinen tai että kumppani pettää helpommin kun on niin hyvännäköinen. 

Vierailija
53/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minuakaan kiinnosta semmoiset superkomeat. Aina kun joku täällä linkittää jonkun "chad" miehen josta kaikki on muka kiinnostuneita niin ne on just semmoisia jotka jäisi tinderissä tykkäämättä. Ehkä se on se mielikuva omahyväisestä pelimiehestä, mikä vie kiinnostuksen. Normaalipainoisista tavismiehistä taas suurin osa on ulkonäöltään semmoisia että voisin kiinnostua. Lihavista en. Olen itse mielestäni ihan tavis ulkonäöltäni, hoikka, meikkaan kevyesti, pitkät hiukset. En kaunotar, en ruma.

Vierailija
54/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalaatuista olisi jos pitäisit niistä haituvista tai pienestä nykerönenästä miehellä.

Itseasiassa suorat nenät eivät ole se juttu. Kaikilla poikaystävilläni on ollut nenän sivuprofiilissa kaarta. En nyt sano että mikään toisen ääripään koukkunokka, mutta silmääni viehättää tosiaan persoonallinen sivuprofiili jossa nenä on jossain määrin hallitseva ja keskivertoa suurempi.

Toisaalta, näen myös naisissa kyömynenän jotenkin kasvoja kaunistavana ja piristävänä ominaisuutena (joskaan naisella en pidä isoa nenää viehättävänä), ja olen aina ihmetellyt miksi moni haluaa leikata nenänsillan suoraksi. Joten ehkä tämä nenäjuttu ei ole pelkästään seksuaalisen viehätyksen takana. Mutta joo, profiilia hallitseva, persoonallinen ja jollain tapaa epätyypillinen nenä kiehtoo :D

Oma nenäni on hyvin tavanomainen, eli en edes kumppaninvalinnassa hae vertaistukea tms.

Vierailija
55/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistusaineisto on aika kiistatonta kun katsoo toteutuneita pareja.

Tasot ratkaisevat ensin. Vasta sen jälkeen kun tasot ovat kohdanneet, ratkaisee kemia.

Jos näin ei olisi, esimerkiksi kauniit naiset eivät pariutuneisi keskimääräistä useammin komeiden ja/tai menestyneiden miesten kanssa.

Onko 60-vuotias mies samantasoinen 20-vuotiaiden ja 60-vuotiaiden naisten silmissä?

Vierailija
56/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsta Hietanen on kyllä hot.

Vierailija
57/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai minkä tyyppisistä?

Onkohan muuten tämä aloitus osoitus siitä, että naiset tosiasiasa ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä eli rankkaavat miehiä pois, siksi, jos ovat komeita.

Minulla on aina ollut tosi komeita ja pitkiä poikaystäviä ja olen naimisissa sellaisen kanssa myös. Siitä huolimatta en ole ikinä ajatellut ulkonäköä pariutumisessa eli tosiasiassa en ole ulkonäkökeskeinen. Muut asiat ratkaisevat.

Vierailija
58/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa suorat nenät eivät ole se juttu. Kaikilla poikaystävilläni on ollut nenän sivuprofiilissa kaarta. En nyt sano että mikään toisen ääripään koukkunokka, mutta silmääni viehättää tosiaan persoonallinen sivuprofiili jossa nenä on jossain määrin hallitseva ja keskivertoa suurempi.

Toisaalta, näen myös naisissa kyömynenän jotenkin kasvoja kaunistavana ja piristävänä ominaisuutena (joskaan naisella en pidä isoa nenää viehättävänä), ja olen aina ihmetellyt miksi moni haluaa leikata nenänsillan suoraksi. Joten ehkä tämä nenäjuttu ei ole pelkästään seksuaalisen viehätyksen takana. Mutta joo, profiilia hallitseva, persoonallinen ja jollain tapaa epätyypillinen nenä kiehtoo :D

Oma nenäni on hyvin tavanomainen, eli en edes kumppaninvalinnassa hae vertaistukea tms.

Iso nenä kuuluu komean miehen varustukseen yhtä kiinteästi  kuin pituuskin. Minäkin pidän isoista nenistä, vielä isommista kuin mallipojilla yleensä on. Voi olla mielelläään kyömy tai jopa jotenkin epämuodostunut, kunhan on iso. Olen kai jokin nenäfriikki :)

Vierailija
59/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. En pidä myöskään kiiltokuvaihmisistä, joilla on kaikki täydellistä, viilattu ja viimeisen päälle. Jotain rosoa pitää olla, tykkään isompikokoisista parrakkaista miehistä. Täällä usein väitetään, että kalju haittaa naisia, mutta monelle miehelle se sopii.

Saan aikapaljon huomiota ja miehiltä ja minua sanotaan kauniiksi, vaikka en ole itsekään täydellinen. Ei kaikki miehetkään halua niitä täysin siloiteltuja ja muokattuja somenaisia.

Vierailija
60/164 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konsta Hietanen on kyllä hot.

Niin on. Sais tulla munkin uniin.