Tyttö haluaa melkein 300 euron Marimekon laukun synttärilahjaksi
Ostaisitteko? Kyseessä siis 16v tyttö, itse ajattelen että on vähän liian kallis ton ikäselle.
Kommentit (39)
Kyllä aivan ehdottomasti.Osta heti.
No huhhuh että on kallista krääsää, kuka tommosiaki ostaa, joku hullu.
Onneksi tytöllä ei ole kallis maku. Kyllähän laukkuun saisi uppoamaan kolme tai neljä tonniakin.
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa. Miksi jotkut ajelevat uudella Mersulla eikä vanhalla Datsunilla?
Jos Gratha laukku kyseessä, ei ole kyseisen hinnan arvoinen. Ihan kiinakamaa. Naarmuuntui ja menetti muotonsa jo vajaan puolen vuoden käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa. Miksi jotkut ajelevat uudella Mersulla eikä vanhalla Datsunilla?
Kyllä niitä uusiaki laukkuja on mitkä ei oo nuin kalliita.
Hyvä maku lapsellasi. Kaupanpäälliseksi saa nyt logolaukun jos ostaa yli 100 e.
Osta.
Riippuu tietenkin myös siitä, oletko todella pienituloinen.
Googlaa Marimekko väska ja löydät todella edullisia !
Visa marimekko väska
En kyl noin huonoa.
Gucci, Hermes, Saint Laurens tai vastaavaa
Mä tykkään Marimekosta mutta onhan tuo nyt aika kallis. Ostaisin, jos tulot yli 2000 e.
marimekon uusi nimi vois olla ylihintanenkiinanmekko
Itse ostaisin mitä lapsi toivoo, jos on varaa.
Itsellä on huonoja kokemuksia Marimekon laukuista. Eivät ole hintansa arvoisia. Rahastavat vaan maineellaan.
Yhtä rumia ne kalliimmatkin laukut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä maku lapsellasi. Kaupanpäälliseksi saa nyt logolaukun jos ostaa yli 100 e.
Osta.
Riippuu tietenkin myös siitä, oletko todella pienituloinen.
Ne logolaukut ovat typerän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Gratha laukku kyseessä, ei ole kyseisen hinnan arvoinen. Ihan kiinakamaa. Naarmuuntui ja menetti muotonsa jo vajaan puolen vuoden käytön jälkeen.
Niinhän se käy käyttäjälleenkin ennenpitkää.
Itse ajattelen tämän näin, miehisestä perspektiivistä. Olisiko tuo laukku verannollinen vaikkapa pojalle ostettavaan uuteen pleikkaan. Tuosta näkökulmasta, miksi ei voisi ostaa tytölle laukkua, olettaen että teillä on varaa siihen. Koen, että lahjan pitää olla jotain mitä toinen haluaa, jos se ei ole taloudellisesti ylivoimaisen kallis. Minä olen seurustelusuhteissa ostanut koruja ja kyllä nekin maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen tämän näin, miehisestä perspektiivistä. Olisiko tuo laukku verannollinen vaikkapa pojalle ostettavaan uuteen pleikkaan. Tuosta näkökulmasta, miksi ei voisi ostaa tytölle laukkua, olettaen että teillä on varaa siihen. Koen, että lahjan pitää olla jotain mitä toinen haluaa, jos se ei ole taloudellisesti ylivoimaisen kallis. Minä olen seurustelusuhteissa ostanut koruja ja kyllä nekin maksavat.
Pojalle pleikka ja tytölle joku ylihintainen massalaukku?
Vierailija kirjoitti:
Pleikkahan on jo lähtöhinnaltaan kalliimpi kuin Marimokan kassi.
Kimppalahja, mummit ja kummit tms. matkaan?