Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö haluaa melkein 300 euron Marimekon laukun synttärilahjaksi

Vierailija
09.09.2022 |

Ostaisitteko? Kyseessä siis 16v tyttö, itse ajattelen että on vähän liian kallis ton ikäselle.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä hintaisia lahjoja teillä on ruukattu ostaa. Meillä on aina saatu vanhemmilta 30 e ja siihen on tyytyväisiä oltu kun ei oo muuta odotettukaan. Jos teillä yleensäkin ostetaan usean sadan lahjoja niin silloinhan tuo laukku on ihan hyvä ajatus.

Jos taas käytätte lahjoihin yleensä vähemmän, ei tietenkään tarvitse ostaa yhtäkkiä noin kallista lahjaa.

Vierailija
22/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin perustelut: millainen laukku ja mitä varten? Sitten tutkisin itse, millainen laukku on kyseessä. Olisiko sille käyttöä paljon ja kauan?

Aika kallis laukku 16-vuotiaalle mielestäni kyllä. Mieluummin vaikka 18-vuotislahkaksi tai valmistujaislahjaksi tuommoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Ehkä voisin antaa rahaa sillä ajauksella, että laittakoon omistaan loput, jos raskii. En kyllä halua, että tyttöni käyttäisi rahaa noin typerästi. Pleikalla sentään voi tehdä jotain, Marimekon massakrääsälaukulla ei.

Vierailija
24/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi jos ei budjetti riitä. 16 vuotias on edelleen lapsi, ja lapsille on opetettava ettei kaikkea saa mitä haluaa. Meinaan että ilmankin trendilaukkua pärjää.

Voihan hän vaikka itsekin säästää sellaiseen jos tekee jotain pikkuhommaa josta tienaa.

Vierailija
25/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen tämän näin, miehisestä perspektiivistä. Olisiko tuo laukku verannollinen vaikkapa pojalle ostettavaan uuteen pleikkaan. Tuosta näkökulmasta, miksi ei voisi ostaa tytölle laukkua, olettaen että teillä on varaa siihen. Koen, että lahjan pitää olla jotain mitä toinen haluaa, jos se ei ole taloudellisesti ylivoimaisen kallis. Minä olen seurustelusuhteissa ostanut koruja ja kyllä nekin maksavat.

Pleikkahan on jo lähtöhinnaltaan kalliimpi kuin Marimokan kassi.

Noniin mutta sillä pleikalla senttään tekee jotain toisinku jollain ylihintasella marimokan kassilla. Sama ku ostais 300 eurolla rullan vessapaperia, vaikka saman sais paljon halvemmalla. Pleikkareita ei saa halvemmalla.

Vierailija
26/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin 50€ ja sais ite laittaa/säästää loput. Kesätöissä varmaan jo ollut, kun on kohta jo 18v.

Vierailija
27/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi toivoa, vaikka kuun taivaalta, mutta....

Vierailija
28/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tytölle lahjaksi mopoauto.

Vierailija
29/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jätti minut koska en ostanut sille 690 euron laukkua. Sanoin että 50 euron laukku kantaa ne tavarat yhtä lailla kun 690 euron laukku.

Vierailija
30/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella meistä on haluja. Miksi tyttösi olisi poikkeus?

Vierailija
31/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyl noin huonoa.

Gucci, Hermes, Saint Laurens tai vastaavaa

Yksi toivomus minulla. Chanel laukku. 

Vierailija
32/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyl noin huonoa.

Gucci, Hermes, Saint Laurens tai vastaavaa

Yksi toivomus minulla. Chanel laukku. 

Mikä niistä?

Vierailija
33/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika kallis teinille, tosin itselläni kyllä oli tuon ikäisenä jo vastaavan hintaisia laukkuja mutta en todellakaan saanut niitä lahjaksi vanhemmiltani vaan ostin kesätyörahoilla, lahjarahoilla jne.

Ehkä tekisin diilin että maksan puolet ja teini maksaa itse puolet? Jos teinillä ei ihan heti ole rahoja, odottaisitte hetken tai tekisitte työsopparin että teini esim jouluun asti tekee jonkun tietyn kotityön tms mitä ei normaaliin rutiiniin kuulu. Itse keräsin teininä rahaa tekemällä viikkosiivouksen koko kotiin, sain 4h urakasta muistaakseni aina 50e.

Vierailija
34/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mikäli tuohon olisi helposti varaa ja kokisin lapsen sen ansainneen eli koulut ja harrastukset hoituu sujuvasti. Jos tuo olisi omaan budjettiin liian kallis, tarjoutuisin antamaan laukkuun rahaa vaikka 50% ja tyttö voi omilla rahoilla maksaa loput.

Vierailija
35/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin perustelut: millainen laukku ja mitä varten? Sitten tutkisin itse, millainen laukku on kyseessä. Olisiko sille käyttöä paljon ja kauan?

Aika kallis laukku 16-vuotiaalle mielestäni kyllä. Mieluummin vaikka 18-vuotislahkaksi tai valmistujaislahjaksi tuommoinen.

Haluaa koska kaikilla muilla on lukiossa sama laukku.

Vierailija
36/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostaisin mitä lapsi toivoo, jos on varaa.

Paino jälkimmäisellä lauseella.

Ei tuonikäinen tarvitse kolmensadan laukkua. En ostaisi omalla palkallanikaan, vaikka laukkuja on useampi.

Vierailija
37/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi hyvä synttärilahja, ostaisin, jos tyttäreni toivoisi.

Vierailija
38/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen tämän näin, miehisestä perspektiivistä. Olisiko tuo laukku verannollinen vaikkapa pojalle ostettavaan uuteen pleikkaan. Tuosta näkökulmasta, miksi ei voisi ostaa tytölle laukkua, olettaen että teillä on varaa siihen. Koen, että lahjan pitää olla jotain mitä toinen haluaa, jos se ei ole taloudellisesti ylivoimaisen kallis. Minä olen seurustelusuhteissa ostanut koruja ja kyllä nekin maksavat.

Pleikkahan on jo lähtöhinnaltaan kalliimpi kuin Marimokan kassi.

Noniin mutta sillä pleikalla senttään tekee jotain toisinku jollain ylihintasella marimokan kassilla. Sama ku ostais 300 eurolla rullan vessapaperia, vaikka saman sais paljon halvemmalla. Pleikkareita ei saa halvemmalla.

Kuule sen pleikkarin voi korvata vaikka lautapeleillä, yhtä hyvä vertaus.

Vierailija
39/39 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa jos saisin tytön palveluksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän