Seiska poisti valeuutisen Marinista
Skuuppi osoittautui paikkansapitämättömäksi.
Se siitä median luotettavuudesta. Tarkoituksena vain trollata Sannaa..
Kommentit (975)
Lännen Median kysely: Sanna Marinin hallituksen suosio huipussaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt seiska on mustamaalannut Marinin. 😭 Tämä kaikki on seiskan syytä!!!
Seiska ampui itseään jalkaan!
Todellakin. Olen joskus huvikseni selannut Seiskaa, mutta nyt en avaa sitä enää koskaan. Meni minulla täysin samaan kategoriaan MV-lehden kanssa.
En ole tiennyt, että tuo Kiira Korpikin on tuollainen kröhöm... Aina ajatellut häntä pelkkänä taitoluistelijana
Kiira Korpi: Ajattelin kauneuden vähentävän uskottavuuttani urheilijana. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin, että Niinistön, Marinin ja Haaviston virkalennot hoidettaisiin nimenomaan puolustusvoimien suihkukoneella, eikä vuorokoneilla, joissa mm. Venäjän nykytilanteen vuoksi saatetaan myös kanssamatkustajat ulkoisen uhan alle.
Tällä ei silti ole mitään tekemistä sen kysymyksen kanssa, että miksi Marin perui reittilentonsa ja miksi Uniperin neuvottelut hoidettiin täysin amatööripohjalta, vaikka kyse oli miljardeista, jotka nyt otetaan suomalaisilta veronmaksajilta.
Valtion asiainhoito ei onnistu tällä tavalla. Mitä te lopulta fanitatte, kun fanitatte Sannaa? Kasvavia jonoja syöpäleikkauksiin, hammaslääkäriin pääsyn mahdottomuutta, koulutuksen alasajoa vai sittenkin bilettämistä ja lomailua, joiden seuraukset on katastrofaalisia, kuten nyt on nähty.
Puolustusvoimilla ei ole mitään pitkän matkan matkustajakoneita eli eurooppaa kauemmas noiden kyydillä ei ilman välilaskuja pääse. Ja jos presidentti kerkiää reittilennolle niin miksi v...ssa melkein puolta nuorempi pääministeri ei niille kerkiä?
Pääsee lisätankeilla. Mitäs jos edes yrittäisit ymmärtää tuon kommentin, jota kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Olen joskus huvikseni selannut Seiskaa, mutta nyt en avaa sitä enää koskaan. Meni minulla täysin samaan kategoriaan MV-lehden kanssa.
Seiska tarkistaa juttunsa kaikkein tarkimmin suomalaisista julkaisuista eikä myöskää naamioi juoruja kolumnien alle, kuten muut julkaisut tekevät.
Vierailija kirjoitti:
En ole klikannut Marin- (lainausmerkeissä)uutisoinnin jälkeen yhtään Seiskan artikkelia ja olen ylpeä siitä.
Ahaa, mua taas on alkanut kiinnostaa. Hän tavallaan itse ryhtyi Seiska-julkkikseksi, kun ryhtyi bilettämään muiden Seiska-julkkisten mukana.
Vierailija kirjoitti:
Lännen Median kysely: Sanna Marinin hallituksen suosio huipussaan
Ahaa, Hesarisoitti tuhannelle ja osa oli tyytyväisiä. Sehän ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska tarkistaa juttunsa kaikkein tarkimmin suomalaisista julkaisuista eikä myöskää naamioi juoruja kolumnien alle, kuten muut julkaisut tekevät.
VALE! Seiska on koko eilisen päivän korjannut lehdessään olleita vääriä tietoja ja valheita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi tosiaankin tarkistaa ENNEN uutisointia, ettei tarvitsisi korjailla näin paljon kuin mitä nyt joutui tekemään.
Nämä gallupit... Ne ovat täyttä skeidaa. Koko suomalainen valtamedia on täysi vitsi. Elämme valeuutisten kulta-aikaa.
Itse luen nykyään vain ulkomaisia medioita.
Vierailija kirjoitti:
Nämä gallupit... Ne ovat täyttä skeidaa. Koko suomalainen valtamedia on täysi vitsi. Elämme valeuutisten kulta-aikaa.
Vastamedian vakiolause, jota näkee sanatarkasti keskustelupalstoilla ja lehtien kommenttiosioissa. Joskus hieman eri sanakääntein pyöriteltynä. Sisältö kuitenkin täysin identtinen.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta hyvin hämmentävää miten valikoiden ihmiset ymmärtävät faktoja.
Marinin lento on peruttu keskiviikkona, jolloin puolustusvoimilta on pyydetty kyytiä.
Perjantaina(?) ja lauantaina Marin on festareilla.
Sunnuntaina hän ei ole festareilla.
Maanantaina hän lentää Norjaan, kyydillä joka sovittiin keskiviikkona, siis kaksi päivää ENNEN festareita.
Marinin kunnosta riippumatta hänellä ei sunnuntaina ollut mitään lentoa, jolta hän olisi voinut myöhästyä, koska se oli peruttu jo keskiviikkona.
Niin mikä juuri tästä uutisesta teki Marinista kaikkein pahimman? Sekö, että oli ollut festareilla kaksi päivää? Minä en oikein ymmärrä. Jos on ollut oikea syy lentää maanantaina armeijan koneella, niin eikö sitä olisi vain tiedottaa ja jättää seiskan juttu omaan arvoonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastamedian vakiolause, jota näkee sanatarkasti keskustelupalstoilla ja lehtien kommenttiosioissa. Joskus hieman eri sanakääntein pyöriteltynä. Sisältö kuitenkin täysin identtinen.
Valitan, analyysisi meni täysin mönkään. Olen aina ollut kokoomuksen kannattaja. :)
Analyysi oli oikea. Nyt voit mennäkin lukemaan Kokoomuslaisten ydinosaamisesta - vaalirahasotkusta:
Petteri Orpolle kerättiin kampanjarahaa ilman rahankeräyslupaa vuonna 2016
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2569d079-7442-4c96-958b-cc29e319a…
Marin oli saanut Flow-festivaaleille kolmipäiväisen Gold-lipun, joka kattoi päivät 1214. elokuuta. 345 euron arvoinen vip-lippu oli tarkoitettu kansainvälisille ja kotimaisille kutsuvieraille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta hyvin hämmentävää miten valikoiden ihmiset ymmärtävät faktoja.
Marinin lento on peruttu keskiviikkona, jolloin puolustusvoimilta on pyydetty kyytiä.
Perjantaina(?) ja lauantaina Marin on festareilla.
Sunnuntaina hän ei ole festareilla.
Maanantaina hän lentää Norjaan, kyydillä joka sovittiin keskiviikkona, siis kaksi päivää ENNEN festareita.
Marinin kunnosta riippumatta hänellä ei sunnuntaina ollut mitään lentoa, jolta hän olisi voinut myöhästyä, koska se oli peruttu jo keskiviikkona.
Väität että toiset eivät osaa lukea faktoja, etkä ymmärrä itse pointtia. Keskiviikkona peruttiin sunnuntain lento (ei aamun, vaan illan). Tuossa varmaankin ymmärrettiin että Sannaa voi bilettämisen ja jatkojen jälkeen väsyttää.
Käyttöön otettiin vihreä siirtymä, eli reittilennosta puolustusvoimien kyytiin. Missään en ole nähnyt mainintaa että lento olisi muutenkin lennetty pv:n toimesta. Ainakaan Sannan virallisessa selityksessä tuota ei lukenut.
Eli mikäli oletus pitää paikkansa, Sanna siirti reittilennon yksityislentoon, jotta ei tarvitsisi bilettämisen jälkeen heti lähteä reissaamaan. Tuossa nähdään todellinen asenne ilmastomuutokseen.
Ilmastomuutos on tarkoitettu persuille
- Get over it
Iida kertoo myös, että lentolipun sai helposti peruttua ja rahatkin takaisin.🤔
Surkeesti menee tuo VKK:n, Vapauden liiton ja SKE:n mielenosoitus, olihan siellä toki Kristallipuoluekin. Persujakin paikalla?
Hurjaa nyt Pasi Viheraho SKE, missä Anne?
Jostakin hemmetin natomaasta. Oliko Tanskasta