Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden suhteessa seksiä vain kerran kuussa?

Vierailija
09.09.2022 |

Ja onko se teille liian vähän vai riittävästi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, keskimäärin 1 kerta/kk, joskus esim lomilla useammin. Voisihan sitä olla enemmänkin, mutta ihan tyytyväisiä ollaan tälläkin määrällä.

Vierailija
2/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tutulta...joskus ollut kolmekin kuukautta väliä ja joka päivä kuitenkin haluttais itseäni. Kieltämättä tulee runkattua paljon kun ei pettääkään viitsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa kuukaudessa on ollut jo viimeisen 10 vuotta. En koe, että tämä riittäisi täyttämään edes aktiivinen seksielämän määritelmää.

Vierailija
4/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä, keskimäärin 1 kerta/kk, joskus esim lomilla useammin. Voisihan sitä olla enemmänkin, mutta ihan tyytyväisiä ollaan tälläkin määrällä.

Oletko nainen? Oletko varma, että kumppanisi on samaa mieltä?

Vierailija
5/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Ennen lapsia oli paljon useammin, mutta kun lapsiluku tuli täyteen, vaimon seksi halut katosi pysyvästi. Kerran kuussa haluaa. Ei ole mitään väliä, mitä yritän tehdä kodin, parisuhteen tai minkään hyväksi. Minulle se on aivan liian vähän, mutta vaimoa se ei hetkauta. Eroa olen jo miettinyt, kun eihän tällaisessa suhteessa kärsimisessä ole järkeä.

Vierailija
6/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että onko muita? On kyllä, yli puolet 30-50 vuotiaista pitkissä parisuhteissa elävistä suomalaisista.

Vierailija
7/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä AINA kun vaimo haluaa eli kerran kuukaudessa ovulaation aikaan. Hyvin jos käy, voi sitä olla tuohon aikaan kuusta jopa kahtena päivänä peräkkäin. Muina päivinä vuodesta eli noin 353 päivänä, tulen seksiä ehdottaessani torjutuksi. Jokainen voi tahollaan miettiä, miltä se tuntuu.

Vierailija
8/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksiä AINA kun vaimo haluaa eli kerran kuukaudessa ovulaation aikaan. Hyvin jos käy, voi sitä olla tuohon aikaan kuusta jopa kahtena päivänä peräkkäin. Muina päivinä vuodesta eli noin 353 päivänä, tulen seksiä ehdottaessani torjutuksi. Jokainen voi tahollaan miettiä, miltä se tuntuu.

Meillä 2 kertaa: Ovukaation aikaan. sekä juuri ennen kuukautisia. Toki vaimo "antaisi" useimminkin, mutta noi ovat ainoat ajat kun häntä panettaa.

Vierailija
9/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaa

Mikä ihme saa teidät roikkumaan suhteessa, missä ei saa sitä mitä haluaa ja tarvitsee?

En ymmärrä. Kertokaa se mulle.

Vierailija
10/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Ja määrän lisäksi ongelma oli myös laatu. Sitten erottiin ja nykyisen tyttiksen kanssa seksi on hyvää ja aina tavatessa sitä on paljon.

M46

Vierailija
11/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miltä tuntuu, om omakohtaista kokemusta. Juuri ennen kuukautisten alkua oli meillä se päivä jolloin rouvaa halutti. Sitten ei enää haluttanut silloinkaan. Erosimme.

Te, jotka olette nyt avaruus-seksi (kerran kuussa) tilanteessa, nauttikaa ja olkaa tyytyväisiä. Olette hyvää vauhtia liukumassa kohti kvartaali-seksiä, jolloin seksiä on kerran neljännesvuodessa. Se on välivaihe ennen "no saat nyt joulun kunniaksi, mutta sitten olet vuoden vonkaamatta"-seksiä.

Niin että onko kerran kuussa-tilanne hyvä? Sehän riippuu ihan siitä mihin vertaa...

Vierailija
12/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Ennen lapsia oli paljon useammin, mutta kun lapsiluku tuli täyteen, vaimon seksi halut katosi pysyvästi. Kerran kuussa haluaa. Ei ole mitään väliä, mitä yritän tehdä kodin, parisuhteen tai minkään hyväksi. Minulle se on aivan liian vähän, mutta vaimoa se ei hetkauta. Eroa olen jo miettinyt, kun eihän tällaisessa suhteessa kärsimisessä ole järkeä.

Täällä kävi aivan samoin. Ero ja vahtaminen auttoi kummasti makkarissaKIN. Onko teillä jo suhteen painopiste alkanut muutenkin pyörimään naisen haluamien tapojen ja materialististen tarpeiden ympärillä? Siitä tietää että peli on menetetty.

Vierailija
13/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Huoh. Kyllä sitä haluaisi paaaaljon enmmän mutta minkäs teet kun ei mies halua. Ero pyörii mielessä jatkuvasti eikä suhdetta takana vasta kun kolmisen vuotta.

N41

Vierailija
14/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kävi aivan samoin. Ero ja vahtaminen auttoi kummasti makkarissaKIN. Onko teillä jo suhteen painopiste alkanut muutenkin pyörimään naisen haluamien tapojen ja materialististen tarpeiden ympärillä? Siitä tietää että peli on menetetty.

Tuo pitää paikkansa.

Vierailija
15/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ylpeä ja onnellinen. Mä en ole koskaan päässy panemaan kuussa

16/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy kun jotkut saavat noinkin usein. Meillä ei vaimoa vaan kiinnosta. Kaikkeni olen tehnyt mutta yksin joutuu nyrkkikyllikkiin tyytymään. Hänelle riittää ilmeisesti että kulissit on pystyssä tai hakee tyydytyksen joltain toiselta.

Vierailija
17/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun saisikin kerran kuukaudessa. Nyt on viimeiset kolme vuotta ollut tahti kerran vuodessa. Vaihdevuodet veivät vaimon halut kokonaan ja minusta tuli säännöllinen runkkari.

M56

Vierailija
18/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa ja silloinkin vaimo haluaa että olisin mahdollisimman nopea.

Vierailija
19/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kyllä saan jokapäivä.

Vierailija
20/43 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa??? Kerran vuodessa tai kahdessa jos lykästää.