Muita joiden suhteessa seksiä vain kerran kuussa?
Kommentit (43)
Täällä myös yksi pariskunta lisää tähän joukkoon.. Viimeisen vuoden aikana tahti on alkanut jopa vähenemään tuosta n. parin kuukauden väleihin. Juuri eilen yritin tästä miehelleni puhua ja hänestä valitan tyhjästä ja pitäisi olla tyytyväinen. Ilmeisesti haluaa kulissiliiton? Ero mielessä, mutta lapset.
pari kertaa kuussa. tumputtamiseksi menee.
Seisooko enää edes kunnolla, jos seksiä on harvoin?
Vierailija kirjoitti:
Seisooko enää edes kunnolla, jos seksiä on harvoin?
Seksissä on voimassa positiivisen ja negatiivisen kierteen laki. Seksi ruokkii halua seksiin, ja halu lisää kyvykkyyttä. Seksittömyys ruokkii seksittömyyttä, vähentää haluja ja myös kykyä.
Use it or loose it. Näin sanotaan ulkomailla.
Mies on haluton, joten on ollut 2 kertaa vuodessa. Vaikea sanoa kuinka pitkä kausi nykyisestä odotuksesta tulee, kun viimeksi oli juhannuksena. Aion erota ensi kesänä, jos tilanne ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Mies on haluton, joten on ollut 2 kertaa vuodessa. Vaikea sanoa kuinka pitkä kausi nykyisestä odotuksesta tulee, kun viimeksi oli juhannuksena. Aion erota ensi kesänä, jos tilanne ei muutu.
Moi sielunsisko, olen samassa veneessä ja myös päättänyt, että eroan vuoden päästä jos asiat ei parane. Meillä tosin on seksin lisäksi toinenkin ongelma hiertämässä välejä, nimittäin miehen lisääntynyt kaljan juonti. Näiden kahden asian pitäisi muuttua, että voisimme jatkaa yhdessä, mikä on varmaankin liikaa toivottu... Voimia sinulle
Meillä on kerran kuussa ja vain silloin kun mies ehdottaa. Välillä ehdotan seksiä, vaikka tiedän että tulee pakit. En oikein ymmärrä miksi ehdotan seksiä edelleen. Ehkä siksi että haluan kertoa miehelleni että haluan seksiä hänen kanssaan, hän on ihana, seksikäs ja haluttava. Koen että mulla on oikeus se hänelle ilmaista vaikka vastaus on ei ja vaikka se tuntuukin ikävältä. Itse haluaisin seksiä 2 tai 3 kertaa kuussa, joten sinänsä haluissamme ei ole paljon eroa. Suurimman osan ajasta en mieti seksiä ja unohdan koko homman mutta lähinnä ovulaation aikaan ja ennen kuukutisia seksi on mielessä.
En edes harkitse eroa tämän takia, koska kuitenkim meillä on se kerta kuussa seksiä enkä itsekään paljon useammin haluaisi. On niin paljon muita asioita jotka ovat tärkeämpiä suhteessamme. Silti pakit tuntuvat välillä ikävältä. Ei voi mitään.
"Vain kerran kuussa". Eipäs nyt aleta liioittelemaan.
Meillä oli välillä monen monta vuotta että
oli seksiä vain pari kertaa vuodessa mutta,
nyt on saatu petrattua ja seksiä on vähintäin
kerran viikossa jopa kolmeki kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä. Ennen lapsia oli paljon useammin, mutta kun lapsiluku tuli täyteen, vaimon seksi halut katosi pysyvästi. Kerran kuussa haluaa. Ei ole mitään väliä, mitä yritän tehdä kodin, parisuhteen tai minkään hyväksi. Minulle se on aivan liian vähän, mutta vaimoa se ei hetkauta. Eroa olen jo miettinyt, kun eihän tällaisessa suhteessa kärsimisessä ole järkeä.
Onko teidän elämä vain pelkkää seksiä??? Toinen kasvattanut lapset ja huolehtii perheestä on jo suuri asia suhteen kiinni pitämisen puolesta puhuva asia.
Muista! Elämä on muutakin kuin vaan panemista. Kunnioita naista ja rakastele vaan silloin, kun hän haluaa
Meillä myös kerran kuussa tai kahdessa. Täysin näivettynyttä on nykyään. Tumputan aina kun siihensuinkin mahdollisuus. Ennen oli kolme kertaa viikossa vähintään...
Kuin edellä, kyllä ottaa päähän, pitäiskö hankkia rakastajatar?
Vierailija kirjoitti:
ErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaaErotkaa
Mikä ihme saa teidät roikkumaan suhteessa, missä ei saa sitä mitä haluaa ja tarvitsee?
En ymmärrä. Kertokaa se mulle.
Miten niin "erotkaa"? Ei vaimo halua erota ja suoraan sanottuna en minäkään. Sitten eroaisin, jos kävisi ilmi, että hän haluaa seksiä muualta, mutta en minä vaimoani alhaisen libidon vuoksi halua jättää. En itsekään toivo tulla jätetyksi, jos tulisin impotentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme saa teidät roikkumaan suhteessa, missä ei saa sitä mitä haluaa ja tarvitsee?
Miten niin "erotkaa"? Ei vaimo halua erota ja suoraan sanottuna en minäkään. Sitten eroaisin, jos kävisi ilmi, että hän haluaa seksiä muualta, mutta en minä vaimoani alhaisen libidon vuoksi halua jättää. En itsekään toivo tulla jätetyksi, jos tulisin impotentiksi.
Totta. Harvassa suhteessa varmaankaan saa ihan kaikkea mitä haluaa ja tarvitsee, ja toisaalta suhteeseen kuuluu paljon muutakin kuin seksiä. Se on sitten jokaisen oma asia arvioida, että minkä asian puuttuminen on suhteen kynnyskysymys.
Meillä oli kolmen lapsen kohdalla joka kerran noin vuoden tauko seksistä raskaus- ja toipumisaikana. (Kaikki naiset eivät tule pitelemättömän himokkaiksi raskaana ollessaan.) Ei se minua epätoivoon ajanut, koska tiesin mistä oli kyse ja että asia korjaantuu kun aika on kypsä. Ihan eri juttu298 olisi, jos vaimo muuttuisi negatiiviseksi seksin suhteen, väheksyisi tai halveksuisi minun seksuaalisuuttani, silloin oltaisiin lähellä sitä pohdintaa että miten tästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en ainakaan ole suostunut jäämään suhteeseen, jossa seksiä ei ole riittävästi. Mutta jokainen tekee oman elämänsä.
Kaipaan aikoja kun oli edes se kerta kuussa. Nyt viime kerrasta on kohta puoli vuotta, mies on haluton. Tuntuu että kuolen tähän, mutta tiedän ettei muitakaan ottajia olisi.
N32
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aikoja kun oli edes se kerta kuussa. Nyt viime kerrasta on kohta puoli vuotta, mies on haluton. Tuntuu että kuolen tähän, mutta tiedän ettei muitakaan ottajia olisi.
N32
Kyllä joku mies aina suakin suostuu panemaan. Se on täysin varma asia.
Johtuuko miehen haluttomuus vain miehestä?
Sellaista suhdetta kutsutaan avioliitoksi. Tarpeeksi pitkään jatkuttuaan kerta kuukaudessa seksiä riittää. Rakastaja paikkaa puutetta. N41
Josep56 kirjoitti:
Toinen kasvattanut lapset ja huolehtii perheestä
Miten niin toinen? Mistä ihmeestä revit oletuksesi? Yhdessä ollaan kasvatettu ja huolehdittu, tasa-arvoisesti. Olen taatusti hoitanu oman osani.
Ihanaaseksiämonestijokapäivä