Poikaystävä on alkanut kommentoimaan mun käsikarvoja :/
Ne ovat kuulemma miehekkäät ja muistutan turkkilaista. Ahdistaa, mulla on muutenkin huono itsetunto. En tiennyt että helvetin käsikarvat voi aiheuttaa niin paljon ahdistusta.
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana on ajellut siistit alapäät myös miehillä.
Joo, marttojen sarjassa ja ikämiesten sarjassa nussikoon toisiaan niihin harmaisiin kusipuskiinsa.Tuo kusi tuntuu olevan koko ajan esillä. Ettekö te nykyaikana osaa enää lainkaan peseytyä? Kyllä se kaltattu broilerinnahkakin kuseentuu ellei sitä pese.
Pitää käyttää pillupuhelinta joka kerta pissillä käydessä, ja kuivata pimppiföönillä ennen kuin laittaa kosteuttavaa voidetta. Näin etenkin vauvan saatuasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia jotkut naiset kokee yhtäkkiä vastakkaisen sukupuolen miellyttämisen jotenkin huonona asiana, yhtälaillahan miehetkin tekee paljon kaikkea miellyttääksen naisia.
Aikamoisia sadetansseja miehet tekee naisten miellyttämiseksi. Partaveden lotraaminen on sieltä pienimmistä päästä ja ihan samalla tavalla miehet leikkaa alapäästä pallien karvat.
Osa myös ajelee jopa rintakarvat ja jotkut joutuu nypityttää karvoja selästään, kaikki tämä nimenomaan naisten mieliksi.
Toki miehen täytyy nuo tehdä jos tahtoo että vaimokaan ei ole karvainen. Tasa arvo.
No ei kai ny rintakarvoista tarvii luopua sentäs?
Minusta ihan hinureiden touhua jos mies ajelee ja trimmaa muualta ku ylä- ja alapäästä.
Miksi edes pitäisi trimmata alapäästä?
Ai että vituttaa se One blade -mainoksen "Myös alakertaan" -loppukaneetti. Joo ajelkaa tosiaan viikset ja pallit samalla onebladella.
Tuota samaa olen miettinyt että miksi. Eihän sitä aluetta muutenkaan (yleensä) julkisilla paikoilla tms esitellä.
Tietyissä tärkeissä intiimitilanteissa tulevat esille, ja olisi hyvä jos olisivat kivan näköiset ja siistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset sitten vaan poista niitä, problem solved.
Kohta lähtee luuri, vaatteet muokataan miehen mieleen oleviksi, kaveriporukka supistuu...
No tuskinpa nyt sentään, mutta kun kuitenkin poistaa karvoja muutenkin sieltä täältä kuten naisten kuuluukin, niin miksei myös käsistäkin voisi.
Naisten ei kuulu poistaa karvoja yhtään mistään elleivät he itse sitä halua.
ohisNiin, toki naiset saa valita kaventaa tietoisesti potentiaalisten seurusteluun suostuvien miesehdokkaiden määrää jos tahtovat, mutta sitten ei pidä itkeä myöhemmin jos jää valintojensa myötä yksin tai pelkäksi patjaksi.
Eipä sekään haittaisi. Oma rauha kehon arvostelijoilta on paljon parempi vaihtoehto kuin karvattomuutta vaativa ä ä l i ö.
Samaa mieltä noista parrattomuutta vaativista naisista - ääliöitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia jotkut naiset kokee yhtäkkiä vastakkaisen sukupuolen miellyttämisen jotenkin huonona asiana, yhtälaillahan miehetkin tekee paljon kaikkea miellyttääksen naisia.
Aikamoisia sadetansseja miehet tekee naisten miellyttämiseksi. Partaveden lotraaminen on sieltä pienimmistä päästä ja ihan samalla tavalla miehet leikkaa alapäästä pallien karvat.
Osa myös ajelee jopa rintakarvat ja jotkut joutuu nypityttää karvoja selästään, kaikki tämä nimenomaan naisten mieliksi.
Toki miehen täytyy nuo tehdä jos tahtoo että vaimokaan ei ole karvainen. Tasa arvo.
Minusta ihan hinureiden touhua jos mies ajelee ja trimmaa muualta ku ylä- ja alapäästä.
Ai että vituttaa se One blade -mainoksen "Myös alakertaan" -loppukaneetti. Joo ajelkaa tosiaan viikset ja pallit samalla onebladella.
Tuota samaa olen miettinyt että miksi. Eihän sitä aluetta muutenkaan (yleensä) julkisilla paikoilla tms esitellä.
Tietyissä tärkeissä intiimitilanteissa tulevat esille, ja olisi hyvä jos olisivat kivan näköiset ja siistit.
Juu ja karvat pois ajamalla yrität saada sen näyttämään isommalta. Tiedetään, tiedetään.
Käskepä hänen päästä ensin eroon omista karvoistaan ja lukekoot sen jälkeen biologiaa. Eroa törpöistä, aina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ettei alapää näytä ku jotain alkkis-ALFilta.
Ihan niin kuin alkoholin käyttäminen vaikuttaisi jotenkin miehen alapääkarvoihin.
Semmoisen kuukauden reippaan putken kun vetää, niin kyllä se vaikuttaa kaikkiin karvoihin ja vähän muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, miten se mies voisi nyt sitten esittää toiveensa sun karvattomuuden suhteen siten, että et koe sitä loukkaavana eli ottaisi sun tunteet huomioon?
Miksi se mies on alunperinkään aloittanut seurustelun omasta mielestään liian karvaisen naisen kanssa? En minä ala deittailemaan parrallista miestä, jos haluan sileäleukaisen miehen.
Ehkä sen mieltymykset naisen karvoituksen suhteen on muuttuneet.
Usein kuulee kommentteja, että naiset tekevät miehistä muutosprojektejaan ja koittavat muokata heitä mieleisikseen suhteen aikana ja että se on paheksuttavaa. Tässä mies yrittää muokata naista mieleisekseen ja se on yhtä paheksuttavaa. Kummankin sukupuolen pitäisi valita kumppanikseen sellainen joka ulkoisesti viehättää. Tuskin ne karvat käsiin ovat suhteen aikana yhtäkkiä kasvaneet.
Onko mieltymysten muuttuminen suhteen aikana paheksuttavaa, henkisen kasvun on pysähdyttävä siihen paikkaan kun yhteen mennään?
Mieltymykset saavat muuttua ja monella varmasti muuttuvatkin läpi elämän. Kyse tässä on siitä, ettei kumppania voi vaatia muuttumaan niiden mukaan, varsinkin jos kyseessä fyysinen ominaisuus. Olisihan se aika älyvapaata, jos esim. aluksi pitää vihreäsilmäisistä ihmisistä ja muuttaa mieltään ja vaatii sitten kumppaniaan käyttämään sinisiä piilolinssejä. Ap:n tapauksessa kuulostaa hieman siltä, että tämä mahdollinen mielenmuutos on myös esitetty tökerösti ja toista loukkaavasti.
Jos mieltymysten muuttuminen johtaa siitä että se puoliso saa aikaan onnellisuuden vähentymistä, niin eikö silloin ole nimenomaan hyvä pyrkiä muuttumaan siihen suuntaan, että se puoliso taas miellyttää enempi?
Hyvä esimerkki tästä voisi olla myös vaikkapa kasvojen tatuointi suhteen aikana, eihän sen nyt pitäisi ketään haittaa jos toisen otsaan ilmestyykin yhtäkkiä vaikka kirkkovene ja viereen ruma heijari, jos ei toista miellytä niin tämä toinen on vaan pinnallinen ja perseestä?
Toki on mahdollista, että joku tykkäisi tai edes sietäisi tätä puolison uudesta ulkonäöstä, mutta kyllä mä jotenkin veikkaisin että se useimpia kyllä häiritsisi paljonkin, varsinkin naisia joita häiritsee kuitenkin huomattavasti useammin miehen ulkonäön muutokset joiden hyväksyntää ei ole heiltä kysytty.
Karvat kasvavat luonnostaan, tatuointi ei vaan ilmesty jostain naamaan. Ei noita voi verrata.
Voi aivan hyvin verrata, koska siihen karvoitukseen voi myöskin vaikuttaa.
Karvojen kasvuun ei voi vaikuttaa (ellei hanki todella, siis todella kallista laserhoitoa). Karvat ovat luonnollisia, tatuoinnit eivät.
Voi pitää itseään karvattomana myös ajellen tai kiskoen, tuskin sellainen ketään häiritsee jos ei pidä puolisonsa karvoista, että puoliso vaan sitten ajelee niitä karvojaan pois.
20e lelu sheiverissä ja 200e turbosheiveissä on merkittävä ero. Ensinnäkin kalliimpi laite auttaa ihoa pysymään terveenä. Ei tule sisääpäin kasvamisia. Köyhänä jätän kokonaan ajamatta pitääkseni ihon kunnossa.
No miten olis sitten semmonen kompromissi?
Itsekään kun en partaa höyläile koska se on niin kallista, käytän vain partakonetta joka onkin ollut käytössäni jo yli kymmenen vuotta..?
Kyllä ainakin mulle kelpaisi ihan mainiosti tämmöinenkin, koneella ajeltu nainen.
Just sanottiin... Halvalla tulee halpaa jälkeä
Jännä juttu, kyllä mun naamasta tulee ihan sileä, vaikka tosiaankin ajelen sen vaan koneella.
Jos siis jälki miellyttää itseä ja täten hyvin todennäköisesti myös puolisoakin, niin en oikein ymmärrä mikä argumentti on sanoa "halvalla saa halpaa jälkeä"
Eikö yhtä hyvin voi sanoa, että rahaa säästämällä saa sopivaa jälkeä?
Kultaseni. Rakastava puoliso osaa tukkia suunsa pieleen menneestä ajosta.
Niin, kyllä mä toki sen ymmärrän että ap:n ukko olis voinu tuoda asian esille jotenkin muutenkin kuin vitsailemalla.
Mutta pointti tässä nyt oli se, että jos koitettaisiin löytää semmonen kultainen keskitie, että naiset edes kokeilisi semmosella partakoneella ajelua myöskin, monethan teistä varastelee meidän miesten höyliä ja teriä jo muutenkin, niin voihan sitä konettakin sit kokeilla kanssa.
Moni mies varmasti suostuisi myös ostamaan kyseisen vempeleen naiselleen jos tämä sellaista pyytäisi, kyllä ainakin itse niin voisin tehdä ihan mielelläni, pieni hintahan se on siitä mitä saa sen vastineena.
Sit kumpikin saisi haluamansa, miehet karvattoman naisen ja naiset kivuttoman, halvan ja vaivattoman tavan poistaa ne karvat vääristä paikoista.
Hyvin moni nainen sheivaa sääret ihan koska vaan tykkää sileistä kintuista ja käyttää vaikka hameita. Ja hyvin moni siistii bikinialueen mieleisekseen, sellaiseksi mikä toimii (koska itse en tykkää posliinin sängestä ja näppylöistä, joita tulee herkästi).
Tuota käsivarsikarvojen ajelua en ihan tajua. Harvoin ne naisilla kovin erottuvat. En osaa edes ajatella niitä epämiellyttävinä. Miksi ihmeessä pitäisi olla karvaton, kun olen huomannut että karva tuppaa kasvamaan entistä pörheämmin jos jatkuvasti höylää? No kainalot voi ajella mutta jospa jokainen kuitenkin ratkaisee asian itse. Karvathan ovat persoonallisia, muistuttavat meitä eläimellisyydestämme. Vai siitäkö halutaankin väen vimmalla eroon?
Hyvin moni nainen sheivaa sääret, koska kokee ulkonäköpaineita. Jotkut heistä selittävät että tekevät sen koska itse niin haluavat. Uskokoon kuka haluaa, minä en.
Minun sääriäni harvemmin kukaan paljaina näkee, silti tykkään sheivata ne parin viikon välein. Miksikö? Tykkään hajustetuista vartalovoiteista ja sileälle iholle ne on mukava levittää.
Mutta reisiä en jaksa enää sheivata vaikka varmaan niissäkin joku karva kasvaa. Käsivarret ajan huvikseni joskus kesäisin.
En kyllä mieti paljon muiden katseita. Ymmärrän senkin että treenattuna ja lihaksikkaana sileä iho voi korostaa virtaviivaista ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja karvat pois ajamalla yrität saada sen näyttämään isommalta. Tiedetään, tiedetään.
Niin sen pimpin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin tykkään, kun mies ajaa alapään. Mukavampi ottaa pallit ja kulli suuhun, kun ei ole karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, miten se mies voisi nyt sitten esittää toiveensa sun karvattomuuden suhteen siten, että et koe sitä loukkaavana eli ottaisi sun tunteet huomioon?
Miksi se mies on alunperinkään aloittanut seurustelun omasta mielestään liian karvaisen naisen kanssa? En minä ala deittailemaan parrallista miestä, jos haluan sileäleukaisen miehen.
Ehkä sen mieltymykset naisen karvoituksen suhteen on muuttuneet.
Usein kuulee kommentteja, että naiset tekevät miehistä muutosprojektejaan ja koittavat muokata heitä mieleisikseen suhteen aikana ja että se on paheksuttavaa. Tässä mies yrittää muokata naista mieleisekseen ja se on yhtä paheksuttavaa. Kummankin sukupuolen pitäisi valita kumppanikseen sellainen joka ulkoisesti viehättää. Tuskin ne karvat käsiin ovat suhteen aikana yhtäkkiä kasvaneet.
Onko mieltymysten muuttuminen suhteen aikana paheksuttavaa, henkisen kasvun on pysähdyttävä siihen paikkaan kun yhteen mennään?
Mieltymykset saavat muuttua ja monella varmasti muuttuvatkin läpi elämän. Kyse tässä on siitä, ettei kumppania voi vaatia muuttumaan niiden mukaan, varsinkin jos kyseessä fyysinen ominaisuus. Olisihan se aika älyvapaata, jos esim. aluksi pitää vihreäsilmäisistä ihmisistä ja muuttaa mieltään ja vaatii sitten kumppaniaan käyttämään sinisiä piilolinssejä. Ap:n tapauksessa kuulostaa hieman siltä, että tämä mahdollinen mielenmuutos on myös esitetty tökerösti ja toista loukkaavasti.
Jos mieltymysten muuttuminen johtaa siitä että se puoliso saa aikaan onnellisuuden vähentymistä, niin eikö silloin ole nimenomaan hyvä pyrkiä muuttumaan siihen suuntaan, että se puoliso taas miellyttää enempi?
Hyvä esimerkki tästä voisi olla myös vaikkapa kasvojen tatuointi suhteen aikana, eihän sen nyt pitäisi ketään haittaa jos toisen otsaan ilmestyykin yhtäkkiä vaikka kirkkovene ja viereen ruma heijari, jos ei toista miellytä niin tämä toinen on vaan pinnallinen ja perseestä?
Toki on mahdollista, että joku tykkäisi tai edes sietäisi tätä puolison uudesta ulkonäöstä, mutta kyllä mä jotenkin veikkaisin että se useimpia kyllä häiritsisi paljonkin, varsinkin naisia joita häiritsee kuitenkin huomattavasti useammin miehen ulkonäön muutokset joiden hyväksyntää ei ole heiltä kysytty.
Karvat kasvavat luonnostaan, tatuointi ei vaan ilmesty jostain naamaan. Ei noita voi verrata.
Voi aivan hyvin verrata, koska siihen karvoitukseen voi myöskin vaikuttaa.
Karvojen kasvuun ei voi vaikuttaa (ellei hanki todella, siis todella kallista laserhoitoa). Karvat ovat luonnollisia, tatuoinnit eivät.
Voi pitää itseään karvattomana myös ajellen tai kiskoen, tuskin sellainen ketään häiritsee jos ei pidä puolisonsa karvoista, että puoliso vaan sitten ajelee niitä karvojaan pois.
20e lelu sheiverissä ja 200e turbosheiveissä on merkittävä ero. Ensinnäkin kalliimpi laite auttaa ihoa pysymään terveenä. Ei tule sisääpäin kasvamisia. Köyhänä jätän kokonaan ajamatta pitääkseni ihon kunnossa.
No miten olis sitten semmonen kompromissi?
Itsekään kun en partaa höyläile koska se on niin kallista, käytän vain partakonetta joka onkin ollut käytössäni jo yli kymmenen vuotta..?
Kyllä ainakin mulle kelpaisi ihan mainiosti tämmöinenkin, koneella ajeltu nainen.
Just sanottiin... Halvalla tulee halpaa jälkeä
Jännä juttu, kyllä mun naamasta tulee ihan sileä, vaikka tosiaankin ajelen sen vaan koneella.
Jos siis jälki miellyttää itseä ja täten hyvin todennäköisesti myös puolisoakin, niin en oikein ymmärrä mikä argumentti on sanoa "halvalla saa halpaa jälkeä"
Eikö yhtä hyvin voi sanoa, että rahaa säästämällä saa sopivaa jälkeä?
Kultaseni. Rakastava puoliso osaa tukkia suunsa pieleen menneestä ajosta.
Niin, kyllä mä toki sen ymmärrän että ap:n ukko olis voinu tuoda asian esille jotenkin muutenkin kuin vitsailemalla.
Mutta pointti tässä nyt oli se, että jos koitettaisiin löytää semmonen kultainen keskitie, että naiset edes kokeilisi semmosella partakoneella ajelua myöskin, monethan teistä varastelee meidän miesten höyliä ja teriä jo muutenkin, niin voihan sitä konettakin sit kokeilla kanssa.
Moni mies varmasti suostuisi myös ostamaan kyseisen vempeleen naiselleen jos tämä sellaista pyytäisi, kyllä ainakin itse niin voisin tehdä ihan mielelläni, pieni hintahan se on siitä mitä saa sen vastineena.
Sit kumpikin saisi haluamansa, miehet karvattoman naisen ja naiset kivuttoman, halvan ja vaivattoman tavan poistaa ne karvat vääristä paikoista.
Hyvin moni nainen sheivaa sääret ihan koska vaan tykkää sileistä kintuista ja käyttää vaikka hameita. Ja hyvin moni siistii bikinialueen mieleisekseen, sellaiseksi mikä toimii (koska itse en tykkää posliinin sängestä ja näppylöistä, joita tulee herkästi).
Tuota käsivarsikarvojen ajelua en ihan tajua. Harvoin ne naisilla kovin erottuvat. En osaa edes ajatella niitä epämiellyttävinä. Miksi ihmeessä pitäisi olla karvaton, kun olen huomannut että karva tuppaa kasvamaan entistä pörheämmin jos jatkuvasti höylää? No kainalot voi ajella mutta jospa jokainen kuitenkin ratkaisee asian itse. Karvathan ovat persoonallisia, muistuttavat meitä eläimellisyydestämme. Vai siitäkö halutaankin väen vimmalla eroon?
Hyvin moni nainen sheivaa sääret, koska kokee ulkonäköpaineita. Jotkut heistä selittävät että tekevät sen koska itse niin haluavat. Uskokoon kuka haluaa, minä en.
Minun sääriäni harvemmin kukaan paljaina näkee, silti tykkään sheivata ne parin viikon välein. Miksikö? Tykkään hajustetuista vartalovoiteista ja sileälle iholle ne on mukava levittää.
Mutta reisiä en jaksa enää sheivata vaikka varmaan niissäkin joku karva kasvaa. Käsivarret ajan huvikseni joskus kesäisin.En kyllä mieti paljon muiden katseita. Ymmärrän senkin että treenattuna ja lihaksikkaana sileä iho voi korostaa virtaviivaista ilmettä.
Hyvin ovat mainosmiehet onnistuneet työssään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sen pimpin?
Ei, tässä puhutaan miesten alapäästä. Etkö osaa seurata kommenttiketjua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin tykkään, kun mies ajaa alapään. Mukavampi ottaa pallit ja kulli suuhun, kun ei ole karvoja.
Pöh, ei ne karvat siinä mitään haittaa, kunhan on puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sen pimpin?
Tai sitten vähän yleisemmin alapään trimmaamisesta sukupuolesta riippumatta. Tai sitten koko keskustelu koskee naisen karvoja, päätä sinä kun osaat ja tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei tykkää jos tulee irtokarvoja suuhun ja hampaitten väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sen pimpin?
Tai sitten vähän yleisemmin alapään trimmaamisesta sukupuolesta riippumatta. Tai sitten koko keskustelu koskee naisen karvoja, päätä sinä kun osaat ja tiedät.
Ei mun tarvitse mitään päättää, riittää kun painat tuosta "näytä aiemmat lainaukset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei tykkää jos tulee irtokarvoja suuhun ja hampaitten väliin.
Voi kamala. Ne saa kyllä aika helposti pois, kun ne kerran ovat irto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähtee luuri, vaatteet muokataan miehen mieleen oleviksi, kaveriporukka supistuu...
No tuskinpa nyt sentään, mutta kun kuitenkin poistaa karvoja muutenkin sieltä täältä kuten naisten kuuluukin, niin miksei myös käsistäkin voisi.
Vähänpä tiedät. Kaverilla juttu lähti vaatteista. Mies halusi kaverin näyttävän naiselta. Lopputulema? Kaveri on jumissa neljän seinän sisällä.
Tietyn tyyppiset miehet haluaa painosanalla naisellisia naisia.En ymmärrä miksi puolisoon ei muka saisi asettaa mitään ulkonäköön liittyviä vaatimuksia, vaikka se on enemmän tai vähemmän kaiken pariutumisen perustana, että näkee toisen silmää miellyttävänä.
Jokaisella meillä on ihanteita.. Toiset pitää vaaleista, toiset tummista, jne.
Erona kuitenkin on olemassa olevan puolison ulkoinen muuttaminen. Eikö tässäkin tapauksessa ap:n poikkis tiennyt jo ennen parisuhdetta, että hänellä on tumma käsien karvoitus? En minäkään ota puolikaljua miestä, jonka hiusraja nousee, koska pidän sitä vastenmielisenä ja ala sitten ehdottelemaan tupeeta tälle setäihmiselle.Juuri näin, jokainen valitkoon sellaisen kumppanin joka miellyttää silmää, jos sellainen tärkeätä on. Ei niin, että jonkin aikaa suhteessa oltuaan alkaakin muuttamaan näitä puolison ulkoisia piirteitä jopa aivan päinvastaisiksi. Joku voi perustella tähän, että ihastuneena ei nää kaikkia ns. vikoja, mutta kyllä se on oma ongelma eikä kumppanin, jos ei käsikarvoja ruusunpunaisien lasiensa läpi näe. Mahtaako tässä ap:n poikaystävällä jokin muu asia suhteessa hiertää, tai kiinnostus on lopahtanut, ja se ilmenee piikittelynä, tahallisena mielen pahoittamisena ja lopulta turhien riitojen haastamisena.
Tjaa a, voihan se olla niinkin.
Merkillepantavaa on myös se, ettei ap ole kertonut missään vaiheessa poistaako hän kuitenkin karvojaan joistakin muista paikoista, kuvittelisin, että jos käsissä on tummaa karvaa niin sitä löytyy sitten kaikkialta muualtakin, varpaista lähtien..
Jos se siis ajelee jo muutenkin just jalkojaan jne, niin mikä ongelma on mukamas nyt sitten samalla ajella ne kädetkin..
Totta, ap:n karvanpoistorutiinit eivät ole tiedossa, eikä myöskään se, onko kyseessä tapaus chewbacca vai sellaista suht vaaleaa karvaa, mitä on kaikilla.
Ongelma on poikaystävällä ja hän teki siitä ap:n ongelman huomauttelemalla asiasta. Ap ajaa ne karvat kehostaan, jotka itse haluaa pois.Ehkä hän voisi hankkia itsetunnon joka ei noteeraisi tuollaisia kommentteja.
Typeriä ja ilkeitä kommentteja laukovat voisivat myös hankkia empatiakyvyn ja käytöstavat.
Eikö ap maininnut että itsetuntonsa oli heikko? Vahvalla itsetunnolla ei tarvitsi surkeilla karvakysymystä? Seuraavaksi tulee että "mies katsoo oudosti, mitäköhän se musta ajattelee" jollei hoida varsinaista ongelmaa eli huonoa itsetuntoansa.
Mainitsi ja itsetuntoaan olisi toki hyvä kehittää, jotta elämänlaatu paranee. Oli toisella minkälainen itsetunto tahansa, ei hölmöt tölväisyt silti ole ok eikä hyvää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei kuulu poistaa karvoja yhtään mistään elleivät he itse sitä halua.
ohisNiin, toki naiset saa valita kaventaa tietoisesti potentiaalisten seurusteluun suostuvien miesehdokkaiden määrää jos tahtovat, mutta sitten ei pidä itkeä myöhemmin jos jää valintojensa myötä yksin tai pelkäksi patjaksi.
Mulle on ihan ok olla vaikka loppuelämä yksin, jos mun ihan järkevällä tasolla oleva hygienia ja karvanhallinta (ei posliinia, on käsikarvat sellaiset mitä nyt naisilla kasvaa) ei ole miehelle riittävä.
Ja patjaksi en halua ja se on miehen kusipäisyyttä, jos huijaa suhteeseen ja halusikin vain panna.
Eipä sekään haittaisi. Oma rauha kehon arvostelijoilta on paljon parempi vaihtoehto kuin karvattomuutta vaativa ä ä l i ö.