Poikaystävä on alkanut kommentoimaan mun käsikarvoja :/
Ne ovat kuulemma miehekkäät ja muistutan turkkilaista. Ahdistaa, mulla on muutenkin huono itsetunto. En tiennyt että helvetin käsikarvat voi aiheuttaa niin paljon ahdistusta.
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus näistä omia karvojaan ajavista ja naisten karvoja kauhistelevista miehistä on, että ovat teinin tasolla olevia sitoutumiskyvyttömiä ympäriinsä panevia luusereita. Ihmissuhdetaidot ja sänkytaidot ovat kuin teinin, mutta varustus ja kestävyys ei enää. Eli ei voi voittaa mitenkään tuollaisen kanssa. Lisäksi ovat jo vuosien saatossa keränneet kaikki tauditkin itseensä.
Olet siis kokenut kaikenlaisia miehiä sängyssä elämäsi varrella, otaksun.
Kyllähän noita sitoutumiskyvyttämiä ympäriinsä paneskelevia miehiä on, ja niin vaan ovat naisten suosiossa inceleitten kiusaksi. Mitäköhän ne naiset oikein ajattelee kun niin hyvin kelpaa? Muutenhan tuota ympäriinsä paneskelua ei tapahtuisi... Eikä muuten paljon karvat haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus näistä omia karvojaan ajavista ja naisten karvoja kauhistelevista miehistä on, että ovat teinin tasolla olevia sitoutumiskyvyttömiä ympäriinsä panevia luusereita. Ihmissuhdetaidot ja sänkytaidot ovat kuin teinin, mutta varustus ja kestävyys ei enää. Eli ei voi voittaa mitenkään tuollaisen kanssa. Lisäksi ovat jo vuosien saatossa keränneet kaikki tauditkin itseensä.
Kyllähän noita sitoutumiskyvyttämiä ympäriinsä paneskelevia miehiä on, ja niin vaan ovat naisten suosiossa inceleitten kiusaksi. Mitäköhän ne naiset oikein ajattelee kun niin hyvin kelpaa? Muutenhan tuota ympäriinsä paneskelua ei tapahtuisi... Eikä muuten paljon karvat haittaa.
Pitkin kesää maaniteltiin tonttuja julkaisemaan Bulgariassa käytyjä keskusteluita tietenkin naama ja nimi sensuroituna. Ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikean miehekkään miehen mielestä nainen kelpaa karvoilla tai ilman. Itseasiassa karvat villitsee viriilin miehen. Itsestään epävarmat nillittävät ja nokkivat toisia. Älkää alistuko.
Toki viriilille miehekkäälle miehelle kelpaa patjaksi lähestulkoon minkälainen nainen tahansa, mutta seurusteluun ei minkälainen tahansa kelpaa.
Tiedoksi että kaikki karvaiset naiset on naimisissa. Karvattomat tekee onlyfania tai leikkii ikisinkkua.
Tuossa on muuten osaltaan vinhaa perää, vaikkei ehkä ihan "kaikki".
Heillä saattaa olla itsetunto kunnossa ja eivät ehkä ole asettaneet kohtuuttomia vaatimuksia puolisolleenkaan. Karvattomilla ikisinkuilla on mahdoton missio ja kilpailu jossa eivät voi pärjätä ikävuosiaan vastaan täydellistä miestä jahdatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäriinsä paneskelua tapahtuu siksikin, että ne miehet eivät kelpaa omina itseinään vaan huijaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäriinsä paneskelua tapahtuu siksikin, että ne miehet eivät kelpaa omina itseinään vaan huijaamalla.
Vaan miten ne huijaukset aina vaan menee läpi, usein täytyy vaan ravistella päätä kun näkee tuota tapahtuvan. Ei tietenkään pitäisi huijauksen kohdetta syyllistää, mutta jotenkaan en vaan ymmärrä miten heidän logiikkansa oikein toimii.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan miten ne huijaukset aina vaan menee läpi, usein täytyy vaan ravistella päätä kun näkee tuota tapahtuvan. Ei tietenkään pitäisi huijauksen kohdetta syyllistää, mutta jotenkaan en vaan ymmärrä miten heidän logiikkansa oikein toimii.
-ohis
Ehkä siksi, että kohde ei itse ole kusipää ja on hyvän suhteen arvoinen. Eiköhän sitä kerrasta tai kahdesta opi itse kukin. Jos joudun vielä toisen kerran uhriksi, olen selibaatissa loppuikäni tai mies saa todistaa itseään ensin todella hartaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
No ootko tullut ajatelleeksi, että toiset elää sellaista elämää, että se panohuijari on ainoa huijaava ihminen heidän elinpiirissään kouluvuosien jälkeen. Huijari ei ymmärrä moista, koska on itse huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta mies ei rakasta sua niin kuin kuuluisi. Kun rakastaa toista oikeasti, eivät jotkut käsikarvat häiritse eikä hän varsinkaan kommentoisi niin ilkeästi.
Ansaitset parempaa. Ansaitset ihmisen, jonka mielestä olet juuri oikeanlainen.Onko sitten joitain ihmisiä, jotka eivät ansaitse ihmistä, jonka mielestä olisi juuri oikeanlainen?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta mies ei rakasta sua niin kuin kuuluisi. Kun rakastaa toista oikeasti, eivät jotkut käsikarvat häiritse eikä hän varsinkaan kommentoisi niin ilkeästi.
Ansaitset parempaa. Ansaitset ihmisen, jonka mielestä olet juuri oikeanlainen.Onko sitten joitain ihmisiä, jotka eivät ansaitse ihmistä, jonka mielestä olisi juuri oikeanlainen?
Ei ole.
Koskee myös pelimiehiä sekä setämiehiä kans?
En voi ymmärtää sitä, miten jotkut miehet ovat niin ulkonäkökeskeisiä siitä että miltä joku nainen näyttää!!!!!
Zinccis Zhong
Nämä on aika hämmentäviä keskusteluja. Meille molemmille on aika itsestään selvää, että yritämme miellyttää toisiamme myös fyysisesti vielä näiden yli 30 yhteisen vuoden jälkeenkin. Minä huomautan miehelle, esim. siitä, jos parransänki on liian pitkä tai hiusten malli on päässyt repsahtamaan rumaksi. Huomautan myös, jos vatsa alkaa kasvaa ja patistan lenkille. Yhtä lailla mies huomauttaa minulle, jos ylähuulen karvoitus alkaa näkyä tai säärikarvat rehottavat, tai patistaa kampaamoon uusimaan hiusvärin, kun harmaa alkaa näkyä juurista.
Meistä tällainen on ihan normaalia, ja kommentit esitetään rakentavasti ja rakkaudella. En ymmärrä, miksi parisuhteessa ei haluaisi miellyttää toista osapuolta myös ulkoisesti.
Joskus alkuaikoina joku ulkonäkökommentti saattoi loukata puolin ja toisin, kun emme vielä osanneet viestittää näitä tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla, mutta nykyään näin ei enää tapahdu.
Olemme edelleen hyvin rakastuneita toisiimme. Ja ei, ulkonäkö ei todellakaan ole kummallekaan se tärkein asia toisessa, ei lähellekään. Mutta fakta on se, että ulkonäkö nyt vaan on yksi olennainen osa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on aika hämmentäviä keskusteluja. Meille molemmille on aika itsestään selvää, että yritämme miellyttää toisiamme myös fyysisesti vielä näiden yli 30 yhteisen vuoden jälkeenkin. Minä huomautan miehelle, esim. siitä, jos parransänki on liian pitkä tai hiusten malli on päässyt repsahtamaan rumaksi. Huomautan myös, jos vatsa alkaa kasvaa ja patistan lenkille. Yhtä lailla mies huomauttaa minulle, jos ylähuulen karvoitus alkaa näkyä tai säärikarvat rehottavat, tai patistaa kampaamoon uusimaan hiusvärin, kun harmaa alkaa näkyä juurista.
Meistä tällainen on ihan normaalia, ja kommentit esitetään rakentavasti ja rakkaudella. En ymmärrä, miksi parisuhteessa ei haluaisi miellyttää toista osapuolta myös ulkoisesti.
Joskus alkuaikoina joku ulkonäkökommentti saattoi loukata puolin ja toisin, kun emme vielä osanneet viestittää näitä tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla, mutta nykyään näin ei enää tapahdu.
Olemme edelleen hyvin rakastuneita toisiimme. Ja ei, ulkonäkö ei todellakaan ole kummallekaan se tärkein asia toisessa, ei lähellekään. Mutta fakta on se, että ulkonäkö nyt vaan on yksi olennainen osa parisuhdetta.
No siis mielelläni laitan hiukset miehen tykkäämällä tavalla ja pukeudun vaikka mekkoon, josta tiedän hänen tykkäävän. Enkä leikkaa hiuksia lyhyiksi vaan annan olla pitkinä.
Mun makuun teidän suhteessa mennään liian pitkälle, mutta jokainen tavallaan. Minusta ei ole ok huomauttaa vatsamakkaroista tai ylähuulen karvoista (en alkaisi niitä poistella, jos kyse on värittömistä haituvista, koska karvaongelma on kaikissa muissa ruumiinosissa ryöpsähtänyt poistamisen jälkeen käsistä). Ja kun en hiuksia värjää, en osaa oikein mieltää tuota juurikasvuhommaa, mutta niin monella näkyy jonkinlainen juurikasvu, että olen kuvitellut sen olevan vähän välttämätön paha välivaihe värjäyksessä, koska et voi kahden viikon välein värjäillä hiuksiasi. Samoin säärikarvoissa on välivaihetilanne ennen sokerointia, kun karvan on pakko päästä poistomittaan.
Öh.. naisen kuuluu ajaa ne pois jos ne näkyy, ts. ovat tummia. M40
Vierailija kirjoitti:
Öh.. naisen kuuluu ajaa ne pois jos ne näkyy, ts. ovat tummia. M40
Öh, missäs näin on määrätty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohisNo ootko tullut ajatelleeksi, että toiset elää sellaista elämää, että se panohuijari on ainoa huijaava ihminen heidän elinpiirissään kouluvuosien jälkeen. Huijari ei ymmärrä moista, koska on itse huijari.
Onko niin suojattuja ympäristöjä olemassa? Epäilen, jos on työelämässä tai opiskelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset parempaa. Ansaitset ihmisen, jonka mielestä olet juuri oikeanlainen.Reppu selkään ja intiaan, siellä tykätään karvasista naisista, saa olla vaikka unibrow ja partakin.
Olet aivan oikeassa siinä, että karvaton nainen ei ole mikään universaali ihanne.
Silloin tilanne muuttuu tietysti merkittävästi ja saa miehen odotuksen naisen karvattomuudesta käsien osalta vaikuttamaan täysin absurdilta.