Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan mieheni lapsia

Vierailija
09.09.2022 |

Rakastan miesystäväni lapsia. Lapset ovat alle kouluikäisiä ja ovat luonamme joka toinen viikonloppu pitkän viikonlopun. Olen tuntenut heidät vasta joitain kuukausia ja nyt jo tuntuu siltä, että he ovat minulle todella rakkaita, vaikka eivät ole biologisia lapsiani. Mieheni kanssa olemme olleet hieman yli vuoden yhdessä. Muita jakamassa näitä tunteita? 🥰

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös rakastan exäni lapsia ja näin jälkiviisaana voin todeta, ettei olisi kannattanut. Lapset tulivat mukaan, kun suhteemme alkoi vaikuttaa tarpeeksi vakaalta ja se oli menoa sitten. Lapset olivat aina isällään enemmän kuin äidillään, joten vietimme paljon aikaa yhdessä. Äidillään ollessa lapset soittelivat ja viestittelivät minulle siinä missä isälleen, joten olin kyllä osa heidän arkeaan.

Meille tuli kuitenkin ero ja sen myötä menetin lapset. Suren heitä, en eroa miehestä. Alkuun nähtiin suht usein, mutta miehen alettua seurustelemaan tämä on luonnollisesti harventunut. Lapset soittelevat edelleen ja nuorimmainen valittelee ikäväänsä.

Vierailija
22/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono isä. Rikkonut perheen ja jaksaa katsella omia lapsiaan jopa nelisen päivää kuukaudessa.

Joka toinen viikonloppu pitkä viikonloppu = to-ma 4pv/kerta eli n. 8pv/kk. Lasten äiti ei suostu enempään.

Ap

Huono isä silti. Ja siinä huono äitipuoli.

Huono äitipuoli on siis sellainen, joka rakastaa lapsia, kohtelee heitä hyvin, tukee heidän ja isänsä välistä suhdetta ja osallistuu lasten elättämiseen monin eri tavoin. Jep jep

No kyllähän minä oikeasti tiedän että provoilet vain.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono isä. Rikkonut perheen ja jaksaa katsella omia lapsiaan jopa nelisen päivää kuukaudessa.

Joka toinen viikonloppu pitkä viikonloppu = to-ma 4pv/kerta eli n. 8pv/kk. Lasten äiti ei suostu enempään.

Ap

Suostu? Millainen lapanen alistuu tuollaiseen eikä lähde taistelemaan lastensa oikeuksista molempiin vanhempiinsa?

Kyllä näissä yleensä äiti määrää tahdin ja isä kulkee mukana, muuten voi olla ettei lasta tarvitse nähdä enää ollenkaan.

Ja vit ut. Iseilä on näissä asioissa luultua parempi asema. Jos ei viitsi niin ei viitsi.

Vierailija
24/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta ei ikinä petä. Palstan mielestä vuoroviikkoasuminen pilaa lapset. Mutta nyt myös joka toinen viikonloppu isällä pilaa lapset. Juu, voisihan joitain arki-iltoja tavata lapsia, mutta ehkä vanhemmat asuvat eri kaupungeissa tai äidille se ei sovi.

Vierailija
25/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös rakastan exäni lapsia ja näin jälkiviisaana voin todeta, ettei olisi kannattanut. Lapset tulivat mukaan, kun suhteemme alkoi vaikuttaa tarpeeksi vakaalta ja se oli menoa sitten. Lapset olivat aina isällään enemmän kuin äidillään, joten vietimme paljon aikaa yhdessä. Äidillään ollessa lapset soittelivat ja viestittelivät minulle siinä missä isälleen, joten olin kyllä osa heidän arkeaan.

Meille tuli kuitenkin ero ja sen myötä menetin lapset. Suren heitä, en eroa miehestä. Alkuun nähtiin suht usein, mutta miehen alettua seurustelemaan tämä on luonnollisesti harventunut. Lapset soittelevat edelleen ja nuorimmainen valittelee ikäväänsä.

Voin kuinka surullista kuulla! Tätä pelkään itsekin. Voimia sinulle tilanteeseen Kiva että lapset kuitenkin edelleen pitävät sinuun yhteyttä edes jollain tavoin.

Ap

Vierailija
26/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on surullinen fakta näissä suhteissa. Äitipuoli voi olla lapsille jopa se lähin aikuinen, mutta eron sattuessa hänellä ei ole mitään oikeuksia lapsiin. Ei sitä silti kannata olla rakastamatta eroa peläten.

Vierailija
27/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos lapset pitävät sinusta jo noin pian, kannattaa kuitenkin ehkä laittaa vähän jäitä hattuun.

Mitä tarkoitat jäitä hattuun laittamisella?

Ap

Olen eri ja itse tarkottaisin tuolla sitä että sinun tulisi antaa isälle ja lapsille tilaa, eikä ottaa pääroolia lasten ollessa teillä.

Vierailija
28/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko jossain että mies on rikkonut perheen ?

Täällä palstalla se on aina miehen vika :D jos mies väittää ex-vaimonsa aiheuttaneen eron esim. väkivaltaisella käytöksellään, niin mies valehtelee jne. Ex-vaimossa/lasten äidissä ei ole ikinä mitään vikaa tai syytä. Joten en edes jaksa alkaa vastaamaan tällaisiin.

Ap

Jos ex olisi väkivaltainen, lapset ei olisi exällä. Ettet nyt uskoisi kaikkea pskaa, mitä väkivaltainen nyksä suoltaa. Ihmekös ex ei halua päästää lapsia isälleen.

Ihanko oikeasti olet niin naiivi, että luulet, että ex-vaimon mieheen kohdistuma satunnainen fyysinen väkivalta sekä jatkuva henkinen väkivalta olisi todistettavissa sopiville tahoille siten, että lapset vietäisi pois tältä? Lapsia kohtaan ei tietenkään ole ikinä ollut väkivaltainen.

Ap

Vierailija
29/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos lapset pitävät sinusta jo noin pian, kannattaa kuitenkin ehkä laittaa vähän jäitä hattuun.

Ap

Olen eri ja itse tarkottaisin tuolla sitä että sinun tulisi antaa isälle ja lapsille tilaa, eikä ottaa pääroolia lasten ollessa teillä.

Mistä päättelit, etten anna tilaa ja otan pääroolin?

Ap

Vierailija
30/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla se on aina miehen vika :D jos mies väittää ex-vaimonsa aiheuttaneen eron esim. väkivaltaisella käytöksellään, niin mies valehtelee jne. Ex-vaimossa/lasten äidissä ei ole ikinä mitään vikaa tai syytä. Joten en edes jaksa alkaa vastaamaan tällaisiin.

Ap

Hih hih, takes two to tango. Ei se mieskään ole niin viaton kun antaa ymmärtää. Tämä maa on täynnä hulluja ex vaimoja.

Vierailija
31/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huono isä silti. Ja siinä huono äitipuoli.

Huono äitipuoli on siis sellainen, joka rakastaa lapsia, kohtelee heitä hyvin, tukee heidän ja isänsä välistä suhdetta ja osallistuu lasten elättämiseen monin eri tavoin. Jep jep

No kyllähän minä oikeasti tiedän että provoilet vain.

Ap

Kyllä, olet lapsille aina ulkopuolinen. En provoile, en ole itse tekemisissä äitipuoleni kanssa. Hänkin kuvittelee olevansa hieno ihminen. Ei ole.

32/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono äitipuoli on siis sellainen, joka rakastaa lapsia, kohtelee heitä hyvin, tukee heidän ja isänsä välistä suhdetta ja osallistuu lasten elättämiseen monin eri tavoin.p

Miksi osallistut miesystäväsi lasten elättämiseen? Eihän se ole sinun velvollisuus. Sen ymmärrän, että bonusvanhempi joskus tarjoaa esim. Mäkkärissä tai ostaa joululahjat jne., mutta ei ole bonusvanhemman tehtävä maksella harrastus maksuja tai muita suurempia hankintoja.

Vierailija
33/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hih hih, takes two to tango. Ei se mieskään ole niin viaton kun antaa ymmärtää. Tämä maa on täynnä hulluja ex vaimoja.

Juu ja ainoastaan upeita ja täydellisiä nyksiä 😂. Silti ovat jostain syystä joutuneet tyytymään käytettyyn.

Vierailija
34/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä päättelit, etten anna tilaa ja otan pääroolin?

Ap

Kerrot rakastavasi toisen naisen lapsia joiden kanssa olet viettänyt n. 20 päivää.

Vierailija
35/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuinka surullista kuulla! Tätä pelkään itsekin. Voimia sinulle tilanteeseen Kiva että lapset kuitenkin edelleen pitävät sinuun yhteyttä edes jollain tavoin.

Ap

Voimia aikuiselle ihmiselle? Entä ne lapset jotka koki eron jo toistamiseen?! Itse en pistäisi lapsia koskaan siihen asemaan,

Vierailija
36/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ex olisi väkivaltainen, lapset ei olisi exällä. Ettet nyt uskoisi kaikkea pskaa, mitä väkivaltainen nyksä suoltaa. Ihmekös ex ei halua päästää lapsia isälleen.

Ihanko oikeasti olet niin naiivi, että luulet, että ex-vaimon mieheen kohdistuma satunnainen fyysinen väkivalta sekä jatkuva henkinen väkivalta olisi todistettavissa sopiville tahoille siten, että lapset vietäisi pois tältä? Lapsia kohtaan ei tietenkään ole ikinä ollut väkivaltainen.

Ap

Kylläpä kyllä. Usko mitä uskot. Odotahan kun se miehen nyrkki osuu vielä sinun naamaan. Näin se jatkuu ja totuus selviää.

Vierailija
37/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Nyyh. Viaton pikku mies.

Vierailija
38/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suostu? Millainen lapanen alistuu tuollaiseen eikä lähde taistelemaan lastensa oikeuksista molempiin vanhempiinsa?

Kyllä näissä yleensä äiti määrää tahdin ja isä kulkee mukana, muuten voi olla ettei lasta tarvitse nähdä enää ollenkaan.

Ja vit ut. Iseilä on näissä asioissa luultua parempi asema. Jos ei viitsi niin ei viitsi.

Älä viitsi :D kyllähän se on jo vakio oletus että lapset erotilanteessa asuu äidillään ja mies maksaa elareita, sitä vastaan on miehenä aika turha taistella vaikka kuin yrittäisi, tapaa vaan kiltisti lapsia silloin kun äidille sopii.

Vierailija
39/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono äitipuoli on siis sellainen, joka rakastaa lapsia, kohtelee heitä hyvin, tukee heidän ja isänsä välistä suhdetta ja osallistuu lasten elättämiseen monin eri tavoin.p

Miksi osallistut miesystäväsi lasten elättämiseen? Eihän se ole sinun velvollisuus. Sen ymmärrän, että bonusvanhempi joskus tarjoaa esim. Mäkkärissä tai ostaa joululahjat jne., mutta ei ole bonusvanhemman tehtävä maksella harrastus maksuja tai muita suurempia hankintoja.

Koska haluan ja voin. Elämässä tehdään asioita muistakin syistä kuin velvollisuuksien takia. Ei sw taida olla keneltäkään poiskaan, että osallistun. Varsinkin kun lasten äiti on tällä hetkellä työtön eikä pysty taloudellisesti tarjoamaan lapsille kaikkia asioita, joita minä pystyn.

Ap

Vierailija
40/58 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä viitsi :D kyllähän se on jo vakio oletus että lapset erotilanteessa asuu äidillään ja mies maksaa elareita, sitä vastaan on miehenä aika turha taistella vaikka kuin yrittäisi, tapaa vaan kiltisti lapsia silloin kun äidille sopii.

30% eroperheiden lapsista vuoroasuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän