Kuningatar Elisabeth kuollut
Kommentit (7881)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Dianan hautajausissa lauloi Elton John mutta kuningatteren hautajsisessa ei ole yhtÀkÀÀn soololaulajaa?
Koska kuningatar ei halunnut soololaulajaa.
Aiheellinen kysymys, johtuiko Elisabetin kuolema moppitukan, eli edellisen pÀÀministerin sekoilusta?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettÀ tÀssÀ halutaan koko ajan tuoda esiin tummaihoisia?
MitÀ sitten? Olenme kaikki saman arvoisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Annen univormuasu on juuri tÀydellinen ja hÀnelle sopiva. Arvokas, juhlallinen ja kunnioittava.
Juu. Mietin silti, miten on pÀÀtynyt siihen tuossa tilaisuudessa, oliko pÀÀtös (vain) oma, ja oliko kaikki sitÀ mieltÀ ettÀ se on etiketin mukainen valinta.
MÀ ainakin olen ymmÀrtÀnyt, ettÀ armeijan puvut ja tÀllaiset ovat aina arvoltaan korkeimpia mahdollisia juhla-asuja. Jos sellainen itseltÀ löytyy niin pÀÀlle vain, se on suurin mahdollinen kunnianosoitus omalla pukeutumisellaan.
Juurikin nÀin. Ei ole vaihtoehtoa pukeutumiselle, jos armeijan juhlapuvun kÀyttöön on oikeutettu. TÀmÀ sama pÀtee myös Suomessa, jos jÀrjestetÀÀn valtiollinen juhla, johon osallistuu armeijan pÀÀllystöÀ. PresidentillÀ ei meillÀ ole erillistÀ sotilaallista juhlapukua, mutta muu pÀÀllystö pukeutuu armeijan asuihin.
Mutta miksi William on puettu juuri tuohon asuun?
Koska se on hÀnen joukko-osastonsa juhlapuku.
Vierailija kirjoitti:
TietÀÀkö kukaan, MissÀ ja milloin kullaan sÀkkipillin soittoa? Elisabethin oma toive. Vai joko se oli ennen kirkonmenoja?
Saattueessa ennen kirkon menoja.
Britannian entinen pÀÀministeri oli hiljaa kaksi minuuttia! Olikohan eka kerta?
Vierailija kirjoitti:
Aiheellinen kysymys, johtuiko Elisabetin kuolema moppitukan, eli edellisen pÀÀministerin sekoilusta?
Lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kivat hautajaiset, mutta kirkko on aivopesua, sori.
No haudattava henkilö nyt sattui olemaan uskova kristitty. Sori siitÀ.
niin? tiesin jođ€Łđ€Łđ€Ł
No mitÀ sitten nillitÀt?
SANOIN OMAN MIELIPITEENI SIITĂ ETTĂ KIRKKO ON AIVOPESUA MITĂ V***UA HALUAT??? OLETKO MYĂS YKSI AIVOPESTYISTĂ???
Rauhoitu. Ketjun aihe ei ole sinun mielipiteesi kirkosta, vaan Elisabetin hautajaiset. Mene muualle, jos aihe ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Dianan hautajausissa lauloi Elton John mutta kuningatteren hautajsisessa ei ole yhtÀkÀÀn soololaulajaa?
No, kohta tulee soolosÀkkipilliÀ. EhkÀ se korvaa.
Vierailija kirjoitti:
kivat hautajaiset, mutta kirkko on aivopesua, sori.
Itse olen ateisti, enkÀ kyllÀ koe, ettÀ minua mitenkÀÀn aivopestÀÀn kun kuuntelen kirkollisia juhlapuheita, virsiÀ ja kuoropoikien laulua. Ja jopa nautin niistÀ. Ne voi ottaa ihan vain kauniina perinteinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Britannian entinen pÀÀministeri oli hiljaa kaksi minuuttia! Olikohan eka kerta?
Lopeta nyt.
Diana ei ollut enÀÀ kuninkaallisen perheen jÀsen, oli "sydÀmen kuningatar".
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettÀ tÀssÀ halutaan koko ajan tuoda esiin tummaihoisia?
No Britanniassa aika iso vÀestöstÀ on sellaisia. Ihan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TietÀÀkö kukaan, MissÀ ja milloin kullaan sÀkkipillin soittoa? Elisabethin oma toive. Vai joko se oli ennen kirkonmenoja?
Saattueessa ennen kirkon menoja.
Olen siinÀ kÀsityksessÀ, ettÀ pitÀisi tulla vielÀ lisÀÀ?
Voikohan Charles muuten itse laulaa tÀtÀ kansallislaulua nyt, pyytÀÀ pelastusta itselleen?
Mrs Markle yrittÀÀ löytÀÀ aina kamerakulman. Vastenmielinen katse ja toisen suvun ja perheen suhteiden pilaaja, joita me kaikkintunnemme omista suvuistamme. Kuokitaan toisten surujuhlat ym
Kaunista! Elisabeth olisi ollut tyytyvĂ€inen. Ăsken nĂ€ytettiin myös muita kuninkaallisia. Nyt sĂ€kkipilli!
YleensÀ sitÀ on kuultu poistumisvaiheessa.