Naiset läträävät suihkussa pitempään kuin miehet?
Onko yleispätevää? Vaimo ja teini-ikäinen tytär tuntuvat viihtyvän suihkussa ihmeen pitkään. Näistä tytär vielä pitempään kuin vaimo. Itse en saa millään vietettyä suihkussa noin pitkiä aikoja.
Kommentit (92)
Pitkät hiukset tarvitsevat shampoon lisäksi hoitoaineen vaikutusaikoineen ja kunnon huuhtelun.
Itse joudun pesemään erillisellä pesunesteellä korvantaustat ja navan ekseeman takia. Sitten kainaloiden ja jalkojen saippuointi, kasvojen pesu kasvoille tarkotetulla pesunesteellä. Päälle mahdolliset sheivaamiset.
N28
Jos naisella on myös pitkät hiukset niin niiden pesussa menee yleensä vähän enempi aikaa.. Naisten pesuaineet kun harvemmin on niitä 2 in 1..
En tiedä. Minä oon nainen ja suihkuni vie pari minuuttia.
19v tyttäreni viihtyi kuumassa suihkussa vielä vuosi sitten jopa tunnin, samalla pauhasi musiikki. Oli tuskaa jos iski kusihätä ja piti koputella eikä heti kuullut.
Nyt ei ole niin pitkiä suihkuja enää ottanut, mutta n. 20 min on vieläkin.😳 En tiedä miten joku viitsii.
N49
Ja voin kertoa että kylpyhuone/wc on kuin höyrysauna tytön suihkun jäljiltä. Voisin pytyllä vihtoa itseni ja mennä suihkuun. 😂
N49
En läträä enempää kun mies tai poikakaan. Pesu ja pois.
Miehet siellä lotraa vaikka ole edes pitkää tukkaa. Helposti menee 20min eikä kertakaan suljeta hanaa. Itse suoriutuu 5min joka sisältää hanan sulkuja useita.
Mun isoveli on melkein 30 minuuttia suihkussa. Vaikka sillä ei ole edes hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset tarvitsevat shampoon lisäksi hoitoaineen vaikutusaikoineen ja kunnon huuhtelun.
Itse joudun pesemään erillisellä pesunesteellä korvantaustat ja navan ekseeman takia. Sitten kainaloiden ja jalkojen saippuointi, kasvojen pesu kasvoille tarkotetulla pesunesteellä. Päälle mahdolliset sheivaamiset.
N28
Minulla on pitkät hiukset, tosin ohkanen luiru. Myös psoriasis ja olen lihavakin. Mutta ei mulla mene kuin 2min perussuihkussa.
Enkä ymmärrä niitä jotka sheivailee, ja vieläpä suihkukaivoon, ihan kuin sinne ei menis karvaa muutenkin tahattomasti tukkimaan putkistoja.
Olin aika järkuttynyt kun tajusin vasta nelikymppisenä että ihmiset tekee näin.
Itse olen kauemmin pesuhuoneessa kuin mies, mutta mies juoksuttaa vettä kauemmin, koko 15min suihkun ajan.
Kyllä tarvitsee olla melkoisen yksinkertainen, jos ei ymmärrä, miksi naisella saattaa mennä kauemmin aikaa suihkussa kuin miehellä. Annan pienen vinkin: liittyisikö mahdollisesti vaikka siihen, että mies voi olla kalju, kun taas naisella voi olla pitkät ja paksut hiukset. Selkisikö ihmettelijöille vai pitääkö vielä rautalangasta vääntää?
Okei, väännetään. Jos naisella on pitkät ja paksut hiukset, menee aikaa, että ne saa edes kunnolla kasteltua. Pesuun ja huuhteluun menee aikaa, ja vielä hoitoaineen laittamiseen ja sen huuhteluun. Kalju tai siilitukkainen mies ei paljon aikaa saa kupolinsa pesuun menemään, mutta "ai-ai, kyllä ne naiset vain hidastelevat, en ymmärrä kyllä, yhtään"...
P.S. Etteivät lyhythiuksiset naiset hyökkää kimppuun, niin joo, teillä menee varmasti suunnilleen saman verran aikaa kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19v tyttäreni viihtyi kuumassa suihkussa vielä vuosi sitten jopa tunnin, samalla pauhasi musiikki. Oli tuskaa jos iski kusihätä ja piti koputella eikä heti kuullut.
Nyt ei ole niin pitkiä suihkuja enää ottanut, mutta n. 20 min on vieläkin.😳 En tiedä miten joku viitsii.N49
Olisin minäkin viihtynyt siellä tyttäresi kanssa ainakin tunnin tai pari. M40.
Se nyt on sanomattakin selvää, on upea.
Sinun kaltaisten takia mulla onkin kirves, vaikkei oo klapihommia. Hus, pysy loitolla tyttärestäni. 😎
N49
Joku on asettanut tällaisen typerän säännön, että naisten pitää poistaa kaikki ihokarvat.
Vierailija kirjoitti:
Mun isoveli on melkein 30 minuuttia suihkussa. Vaikka sillä ei ole edes hiuksia.
😂
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin nuoret on pitkään suihkussa, kuuluu ikään.
Jokaisen on hyvä pestä itsensä.
Eikö ne miehet viivy aika pitkään siellä suihkussa yhden homman vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Joku on asettanut tällaisen typerän säännön, että naisten pitää poistaa kaikki ihokarvat.
Ja vielä tyhmemmät noudattaa sitä.
Minä en, jee. Oon vissiin sellanen "not like other girls", tai sitten vaan suominainen.
Olisiko masturbeerauksella osuutta asiaan?
Ne sormettaa suihkussa. Siks kestää. Jotkut tykkää suihkuttaa myös paineella pilluun. Kiertävät sen suihkukahvan irti ja siittä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole niin pitkiä suihkuja enää ottanut, mutta n. 20 min on vieläkin.😳 En tiedä miten joku viitsii.N49
Olisin minäkin viihtynyt siellä tyttäresi kanssa ainakin tunnin tai pari. M40.
Se nyt on sanomattakin selvää, on upea.
Sinun kaltaisten takia mulla onkin kirves, vaikkei oo klapihommia. Hus, pysy loitolla tyttärestäni. 😎N49
All work and no play makes Jack very dull boy.All work and no play makes Jack very dull boy.All work and no play makes Jack very dull boy.All work and no play makes Jack very dull boy.All work and no play makes Jack very dull boy.All work and no play makes Jack very dull boy.All work and no play makes Jack very dull boy.All work and no play makes Jack very dull boy.All work and no play makes Jack very dull boy...
Meillä taas pikkuveli tykkää olla pisimmän aikaa suihkussa