Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sai liput Ed Sheeranin konserttiin. Miten voisin loukkaamatta kertoa, et en voi sietää Ediä?

Vierailija
08.09.2022 |

Kerronko suoraan, että Edin musiikki/ujellus on pahempaa kuin liitutaulun vikinä? Sanonko että menee kaverin kanssa? Menenkö kohteliaisuudesta mukaan ja kestän hammasta purren tuon muutaman tunnin?

Ja lopuksi: en ymmärrä, mistä vaimo on ylipäätään saanut päähänsä, että pitäisin Ed Sheeranista.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aikuinen ei pysty kertomaan mielipidettä loukkaamatta toista?

Ja toisekseen, kuullostat hyvin rajoitteiselta ja oman mielipiteesi vangilta, miksi et voi ottaa uusia haasteita ja mennä konsertiin ilman ennakkoasenteita. Se saattaisi avata ihan uusia ulottavuuksia.

Vierailija
22/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaikeeta. Sanot vaan että Ed ei oikein oo sun suosikkeja, ja lippu menisi vähän hukkaan kun et siitä tosiaan niin välitä. Eli ehdotat vaan vaimolles että lähtee jonkun Edistä tykkäävän kaverin kanssa. Ja mitä nopeammin sanot sen parempi, että se saa hommat sumplittua ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat puolestasi liput Klamydian keikalle ja viet akan sinne.

Vierailija
24/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että menee poikaystävänsä kanssa mieluummin.

Vierailija
25/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut yhtään Edin biisiä kokonaan mutta lyhyiden mainospätkien perusteella en lähtisi.

Vierailija
26/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain että tälläinen ei ole "your cup of tea!", joten parempi että ei mene liput hukkaan sellaiselle joka ei asiasta perusta, niin menee konserttiin kaverinsa kanssa, joka sen haluaa kokea.

Ei minuakaan miehenä saisi tälläiseen mukaan, vaikka mitä maksaisi. Taitaa olla enemmän tämä naisten juttuja. 

Vierailija
27/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi sinulla on tarve kertoa puolisolle, kuinka hänen musiikkimaku ja "musiikki/ujellus on pahempaa kuin liitutaulun vikinä? " Miksi ja mikä motiivisi?

Kuulostaa, kuinka sinulla on tarve muuttaa puolisoa?

Yleensä aikuiset ihmiset pystyvät puhumaan loukkaamatta toista, jos ei ole sama maku tai ollaan eri mieltä.

Vierailija
28/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi sinulla on tarve kertoa puolisolle, kuinka hänen musiikkimaku ja "musiikki/ujellus on pahempaa kuin liitutaulun vikinä? " Miksi ja mikä motiivisi?

Yleensä aikuiset ihmiset pystyvät puhumaan loukkaamatta toista, jos ei ole sama maku tai ollaan eri mieltä.

Ja yleensä aikuiset ihmiset pystyvät puhumaan ennen kuin hankkivat esim mitään lippuja.

Vierailija
29/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensä aikuiset ihmiset pystyvät puhumaan ennen kuin hankkivat esim mitään lippuja.

Niin tälläisistä asioista pitää keskustella ennen kuin hankitaan lippuja tai tehdään muitakaan ajankäyttöön liittyviä päätöksiä, yksin.

Vierailija
30/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettei ole erityinen suosikkisi ja annat mielellään lippusi jollekin hänen ystävälleen.

Vierailija
31/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheeran piti juuri äsken ison konsertin Suomessa eikä tietääkseni ole mitään uutta konserttia suunniteltu tänne. Joten nuo liput ovat jossain muualla olevaan konserttiin. Lähde mukaan reissuun mutta jätä itse konsertti väliin. 

Vierailija
32/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna minä kertoisin rehellisesti, että Ed ei kuulu lempiartisteihisi, mutta sanoisin myös, että oli kuitenkin kiva idea vaimolta hankkia teille yhteiseen juttuun liput. Ja sitten korostat, että ensi kerralla tällaisista jutuista keskustelette ensin yhdessä, että mitä halutaan mennä kuulemaan ja katsomaan, ennen kuin mitään lippuja hankitaan. En käsitä, miksi jotkut ihmiset kuvittelevat, että toiset ilahtuvat tällaisista ylläreistä - etenkin, jos ei ole sataprosenttista varmuutta, että kyse on esim. sen puolison kaikkien aikojen suosikkiyhtyeestä, jonka yhtäkään keikkaa ei missään nimessä ole valmis missaamaan. Minua jo jonkun ihan ok bändinkin keikalle yllättäen ja pyytämättä hankittu lippu lähinnä v***aisi, koska en halua mitään monta tuntia kestäviä ylläripylläriohjelmanumeroita arkeeni jonkun toisen päättämänä. Mutta jotkut ilmeisesti eivät osaa ajatella, että se, mikä omasta mielestä on tosi ihkua ja aivan mahtavaa ja niin romanttista, voi olla jonkun muun mielestä ihan kaikkea muuta.

Niin, ja mennäkö ja kärsiä, vai eikö mennä ja uhmata mahdollista puolison vihaa. Se sinun pitää itse päättää pienemmän haitan perusteella. Vain sinä voit oiekasti tietää, kannattaako tässä tapauksessa ottaa vastaan parin tunnin kidutus keikalla vai esim. mahdollinen parin viikon mökötys kotona. Jos vaimo ei ole herkästi möksähtävää tyyppiä, voinet ehdottaa, että menee jonkun kaverinsa kanssa, joka tykkää Edistä, ja te menette sitten yhdessä tekemään jotain muuta toiste - vaikka syömään hyvin.

Minulla ja miehelläni on samanlainen musiikkimaku, paitsi silloin kun ei ole. Minä olen käynyt katsomassa Tori Amosin ja R.E.M.in ja muinoin Runrigin Ruisrockissa (viimeksi mainittuun ei pitkä matka ollut fillarilla Turun Suikkilasta) ja muutaman muun ilman miestä, ja mies kiertää kaikenlaiset blueskeikat Tku-Hki-Tre-akselilla ilman minua. Molemmat ovat tyytyväisiä ja kertoilevat innokkaasti musiikkikokemuksestaan toiselle kotiintulon jälkeen.

Kun toimii meillä, miksei toimisi muillakin?

Vierailija
33/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka on musiikkimakunsa suhteen noin ehdottomia. Joo en minäkään kaikesta musiikista tykkää tai kaikkien keikalle haluaisi, mutta en tajua miten mikään musiikki voisi olla "kamalampaa kuin liitutaulun vikinä". Kuulostaa lähinnä asennevammalle tuommoinen.

Joka tapauksessa täällä jo esitetty "en niin välitä, mene jonkun kaverisi kanssa" on se jolla itsekin lähtisin liikkeelle. Jos se ei käy niin sitten mietit kumpi on pienempi paha, loukkaantunut vaimo vai ed sheeranin keikka.

Vierailija
34/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, että millainen liitto teillä on, jos vaimo ei tiedä musiikkimakuasi? Ja miksi ihmeessä et voisi sanoa vaimolle, että et pidä Edin musiikista, joten vaimosi kannattaa mennä vaikka jonkun kaverinsa kanssa. Oma vaimoni ei varmasti loukkaantuisi asiasta.

Mutta ilmeisesti taas kyse porvoolaisesta liitosta.

Vierailija
35/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele vaimollesi konserttipäivänä jotta sinulla on huono olo ja kuumetta.

Kuumemittaria voit esim. käyttää lämpimässä vedessä ja näyttää siitä

vaimolle jotta 39 on kuumetta. Sairaana et voi lähteä katsomaan Ediä.

Vierailija
36/37 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat musiikkimakuasi vaimosi tähden ja unohdat sen tykkäämäsi räminäsonnan.

Keinutat itseäsi Edin tahtiin ja löydät itsesi uudelleen.

Vierailija
37/37 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä panisin vaimon vaihtoon jos tollasta paskaa kuuntelee....mutta mä oon selvittäny musajutut ajoissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme