Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä normaalia käytöstä mikä ei!!!

21.08.2008 |

Mnä olen lapsuuteni viettänyt normaalissa rakastavassa perheessä missä on rakastettu ja riidelty vaan ei ikinä väkivaltaa käytetty. Ennen nykyistä suhdettani katsoin kieroon kaikkia jotka sietivät kumppaniltaan väkivaltaa ja olin todella ehdottomasti sitä mieltä että itse en moista sietäisi. Nykyiseen mieheeni, kahden lapseni isäpuoleen ja yhden isään, tutustuin ja rakastuin ja jalat meni alta. MIKÄ IHANA MIES! PIkku hiljaa alkoi tulla vähemmän ihania piirteitä esiin, vaikeista asioista puhumattomuutta ja sitten se väkivalta aina humalassa. Ja minä tyttö annoin vaan aina anteeksi perustellen milloin mitenknin itselleni. Esim. tää on vika kerta kun annan an´teeksi ja että ärsytin häntä. Halu onnistua suhteessa oli myös suuri ja kun noita kohtauksia ei sattunut koskaan lasten nähden. Olin kai aika pahasti läheisriippuvainen häneen.

Noh kaikkea sattui ja lopulta mies ymmärsi että ei enää yhtään känniä ja lyömistä. pari vuotta meni hienosti ja sit tulin raskaaksi ja nyt meillä yhteinen vuoden ikäinen aarre. Lyönyt ei ole minua kolmeen vuoteen mutta paha on ollut suustaan jonkun kerran suututtuaan.

Ostettiin keväällä suuri talo ja suuri on lainakin nyt... Kuukausi sitten mies sai minulle käsittämättömästä syystä kahdesti viikon sisään kauheat raivarit. Ei lyönyt mutta käytös oli jotenkin uhkaavaa. Huusi ja riehui ja nimitteli minut saatanan lehmäksi, painu vittuun, turpa kiinni ym ym. Kaikki kolme lasta seisoi vieressä ja kuuli sekä näki kaiken. Yritin sanoa että lopeta ja minä pelkään sua ja lapset pelkää ja ei onoin voi puhua ym mutta hän vain jatkoi.

Meillä elämä ollut kuukauden jäissä. EI ole suostunut puhumaan asiasta, sanoo vaan että minä vittuilin ja ärsytin häntä.

Tunnen suurta vihaa miestäni kohtaan ja en tiedä mitä teen. EN mitenkään hyväksy moista käytöstä ja en koe lainkaan halua antaa anteeksi. voisin antaa jos tietäisin ettei moinen toistu tai että lähtisi terapiaan kanssani tai suostuisi edes puhumaan asiasta. Jäänkö odottamaan seuraavaa kohtausta kun mulle huudetaan saatanan lehmä lasten edessä. NO EN JÄÄ MUTTA MITÄ TEEN???

Mihin minä tästä voin mennä kolmen lapsen kanssa jumalattoman lainan kanssa. Oma vikahan tämä on mutta ei auta itku. Jotenkin tuo lasten edessä riehuminen aukaisi vasta mun silmäni näkemään että mies ei ihan normaali taida olla....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostipa tutulta ja samalla ahdistavalta! tiedän miltä tuntuu pelätä seuraavaa raivokohtausta ja/tai nyrkin iskua...ja pelossa ihmisen ei todellakkaan tarvitsisi elää! omasta kokemuksestani sen voin sanoa että se ei siihen tule loppumaan ja vaikka jo sinulle itsellesi voisi olla parempi elämä/parisuhde jossain muualla niin myös lapsia tulisi ajatella. tälläisista ikävistä kohtauksista kun lapsille jää elinikuiset arvet ja itse kadun omien lapsieni takia kun en eroa aikaisemmin tehnyt sillä he joutuivat näkemään liian paljon!

tiedän että ratkaisun tekeminen ei ole helppoa ja se vaatii oman aikansa kunnes siihen on itse kypsä. myös uuden elämän alkuun saanti vie aikansa mutta itse ainakin uskon että kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu!

voimia sulle!

Vierailija
2/3 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kertoa tarinaani, mutta lähde. Henkinen väkivalta vain pahenee kerta kerralta. Tuo on hyvin tuttua, että ei pysty kontrolloimaan itseään lasten nähden. Ja se on traumaattinen kokemus lapsille.

Minä ja poika olemme terapiassa ja hae ihmeessä sinäkin.

Turvakotiin, pelasta lapsesi ja itsesi. Voi tehdä väkivaltaa myös lapsiin.

Lähde, please.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mutta. Minun isäni oli äitiäni kohtaan aikalailla samanlainen.

Velat vieläkin molemmilla päällä, erilleen asuvat.

Jotenkin tuntuu että miehesi on narsisti?

Älä jää odottamaan uusia kohtauksia. Ne voivat oikeasti pahentua vielä ja pahasti!!!! Meillä äitini hommasi uuden asunnon valmiiksi, kun mies olis poissa tarpeeksi pitkään, pakkas tavarat, lapset ja lähti.

Meillä se oli noin mahdollista, kun isäni oli ajossa.

Jos teillä ei ole tuollaista mahista, ota tärkeimmät, eli lapset, mene turvakotiin, poliisien kanssa tavaroiden hakuun. Oman asunnon kyllä saat. Ja velat saat pankissa sovittua sopiviksi.

Ja parhaimmassa tapauksessa, miehesi ostaa sinut ulos lainasta. Eli et sitten kuitenkaan taloa saa itsellesi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä