Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuisi, jos tapaisit ensirakkautesi/nuoruuden rakkautesi

Vierailija
07.09.2022 |

nyt uudelleen, vähän aikuisempana/ vanhempana?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikattaisiin. Kysyisin varmaan miten lapset ja vaimo. Onko vielä koiraa. Asusteletteko vieläkin sielä missä viimeksi.

Hän kysyisi jotain mun elämästä ehkä.

Todettais, että "ei mutta nyt pitää jatkaa matkaa, oli hauska törmätä".

Vierailija
42/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään! Ei Mitään Tunteita ! Tapaan hänet lasten lasten suuremmat juhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika virkistävä ketju kun kukaan ei näytä räytyvän romanttisissa odotuksissa.

Vierailija
44/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt monta kertaa. Olemme jo viisikymppisiä ja mies on todella mukava vieläkin. Hän oli naapurinpoika ja ihastuin häneen jo 4 vuotiaana. Ihastusta kesti vuosia ja olimme hyviä kavereita, mutta emme enempää.

Minä tein ensimäisen rakkaudentunnustukseni 6 vuotiaana. Löysin hänet netistä parikuukautta sitten ja oli ottanut tyttönimensä takaisin. TUULIsta tuntuu olevan edelleen.

Vierailija
45/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla se, jonka näkemisestä se toinen osapuoli järkyttyisi, vaivaantuisi tai ärsyyntyisi.

Vierailija
46/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me yritettiin uudelleen 35 vuoden jälkeen. Mahalaskuhan siitä tuli, aika oli kullannut muistot paksulti. 

Vierailija
47/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olen varma ettei hän edes muista minua enää 50 vuoden jälkeen vaikka on mielessäni päivittäin.

Vierailija
48/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean dramaattista XDDDDD. Olen hänet tavannut aikuisiällä, riideltiin ja sovittiin XD. Riideltiin siis siksi, että kyseinen m i e k k o n e n kantaa jotain ihmeellisiä kaunoja minua kohtaan eikä ikinä kerro syitä XD. Ehkä hän on päässyt vihdoin ja viimein yli niistä tai sitten esittää päässeensä yli XD. Mutta olemme puheväleissä ja se oli tavoitteeni XDDDD.

Vierailija
49/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä nähtiin terassilla, oli siinä yllättäviä yhteiisä tuttuja mukana. Muut sitten huomasivat jostain eleestä että että tunnemme toisemme, ja joku kysyikin että siis mistä te tunnette. Mies meni vähän noloksi ja takelteli, minä vaihdoin sujuvasti puheenaihetta :D Oli mukava nähdä <3

Vierailija
50/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis dramaattisella tarkoitin, että onpa kauhean dramaattista tavata joku eksä, hohhoijaa XD.

Vierailija
51/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä nähtiin terassilla, oli siinä yllättäviä yhteiisä tuttuja mukana. Muut sitten huomasivat jostain eleestä että että tunnemme toisemme, ja joku kysyikin että siis mistä te tunnette. Mies meni vähän noloksi ja takelteli, minä vaihdoin sujuvasti puheenaihetta :D Oli mukava nähdä <3

Oletteko 10-vuotiaita?

Vierailija
52/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan antaisi hänelle tilaisuutta särkeä sydäntäni uudelleen.

Vierailija
53/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi tavata koska on kuollut syöpään useampi vuosi sitten. Mutta jos olisi elossa ja tapaisimme, niin eipä siinä mitään ihmeellistä tapahtuisi. Tervehtisin ja ehkä vaihtaisin muutaman sanan. 

Vierailija
54/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se ratakiskon palasista tehty hevosenpylväs on edelleen paikalla. Muistatko miten minulle kävi pakkasella sen rautaisen pylvään kanssa kun nuolaisin huuretta sen pinnasta. SAA Nauraa! ;)

---------------

Kaivoin ne loput ratakiskot naapurin puolelta ylös ja tein radiomaston jalustan niistä. Austraaliaan ja Brasiliaan saakka oli hyvällä kelillä yhteyksiä ja johtivat kirjeenvaihtoon kauan ennen internet aikaa. 

Vierailija
55/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva nähdä hänet uudestaan. Olimme toistemme ensimmäiset, ja lämmöllä muistan kun me kaksi teiniä tutustuttiin seksin saloihin sen mummolan vintillä. Suhde loppui kun hän lähti armeijaan, ja vaikka se silloin otti koville niin tulen aina olemaan kiitollinen siitä, miten kiva, ja jotenkin viaton ensirakkaus se oli. En ole etsinyt häntä somesta sun muualta, koska siitä on 30v aikaa, ja olen onnellisesti naimisissa. Mutta joo, jos tavattaisiin niin ehdottomasti haluaisin tietää miten elämä on häntä kohdellut, onko lapsia, ovatko hänen vanhempansa vielä elossa.

En kuitenkaan usko tuon tapahtuvan koska elämä vei minut ulkomaille jo pari vuosikymmentä sitten.

Vierailija
56/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko 10-vuotiaita?

Kuinka niin? Ensirakkaudellani on sekä r-vika että änkytys, joka alkaa kun hän hermostuu tai menee hämilleen jotenkin. Tuo oli hänelle noloa silloin kauan sitten, ja hän kävi mm. puheterapeutilla asian takia. 

Taidat itse olla 10v koulukiusaaja. 

Vierailija
57/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuoruuden RIITA ja VIHA kumpanin kanssa vanhempan löikin yhtäkkiä kipinää. Oli kaverinsa kanssa pyörällä kosken rannalla ja meikä lukitsi pyörän ja piilotin avaimen ... en kylläkään pahaan paikkaan. Synti tunnustettu - montako Aave Mariaa?

Vierailija
58/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko 10-vuotiaita?

Kuinka niin? Ensirakkaudellani on sekä r-vika että änkytys, joka alkaa kun hän hermostuu tai menee hämilleen jotenkin. Tuo oli hänelle noloa silloin kauan sitten, ja hän kävi mm. puheterapeutilla asian takia. 

Taidat itse olla 10v koulukiusaaja. 

Mitä v i t t u a selität??? XDDDDD Miten tuo liittyy aiheeseen mitenkään??

Vierailija
59/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

No nuoruuden RIITA ja VIHA kumpanin kanssa vanhempan löikin yhtäkkiä kipinää. Oli kaverinsa kanssa pyörällä kosken rannalla ja meikä lukitsi pyörän ja piilotin avaimen ... en kylläkään pahaan paikkaan. Synti tunnustettu - montako Aave Mariaa?

Pyydä lääkityksen vaihtoa. Aika s e k o p ä i s t ä settiä tuo tekstisi.

Vierailija
60/69 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika virkistävä ketju kun kukaan ei näytä räytyvän romanttisissa odotuksissa.

Mulla oli pitkään romanttisia ajatuksia senkin jälkeen kun hän jätti minut, vieläpä hyvin törkeällä tavalla. Pääsin kuitenkin niistä yli ja nyt tunteet ovat pelkästään negatiivisia, enkä halua koskaan enää nähdä häntä. En kuitenkaan voi varmuudella tietää, miten suhtautuisin jos kohtaisin hänet. En ole rakastunut kehenkään hänen jälkeensä. Hänessä oli jotain mitä muissa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi